No ho sé

I saw it in the Facebook profile of an acquaintance of mine and, all of a sudden, I kind of recalled a number of people and situations. I just cannot remember when it was published, no clue at all; maybe you do?

segur que no passarà a la història però a mi m'agrada i feia molt que no l'escoltava i m'he trobat el vídeo al perfil de Facebook d'una coneguda i m'he dit a mi mateix que feia molt que no penjava música i a més he recordat un comentari d'en XeXu de no se quan que em obro cometes recriminava tanco cometes que feia temps que no penjava música d'aquest tipus i he pensat que perquè fer-lo esperar si avui la puc penjar i d'aquesta manera reprendre aquell hàbit que vaig mantenir durant un temps que consistia a penjar música com aquesta els diumenges com si fos una mena de ressaca post dissabte nit i per suposat tal com feia ja en els bons temps a sota en teniu la lletra per si voleu cantar-la feu feu no us talleu a més ja sabeu que quien canta sus males espanta doncs res espanteu-los tots engegeu-los a dida i vosaltres i jo també tots nosaltres que passem un excel.lent el poc que queda de diumenge i molt bona setmana!


In my soul , In my soul ....

I am not a baby anymore
I am not as innocent as before
I see it in the mirror , in my room
And I can feel it stronger in my soul
But I don't know if its the right day , for this word
Now I see things I didn't see before
I need an explanation, tell me more
Why I am in love now? I don't know

How can I live forever? I don't know
Where can I find Heaven? I don't know
What is going to happen? I don't know
Why I am in love now? I don't know

I don't know x2
In my soul, In my soul...

I live it through my diary , and I read
That all my littles problems , now are free
I want to live my feelings day by day
I like to give emotions , in my way
But I don't know if its the right day, for this word
Now I see things I didn't see before
I need an explanation, tell me more
Why I am in love now? I don't know

How can I live forever? I don't know
Where can I find Heaven? I don't know
What is going to happen? I don't know
Why I am in love now? I don't know

In my soul, In my soul...

19 comentaris:

Mireia ha dit...

El video està bé, la canço la veritat és que no és de les meves. I el gosset és moníssim. És que hem tingut la Bruna ( la nostra gossa) bastant malalta i encara estinc més nyonya de l'habitual amb els animalots :)

Assumpta ha dit...

Hehehe típica cançó FERRAN de cap de setmana ;-)))

Ah, és cert que el gosset és molt bonic :-)

Jo vull anar a que em facin un make up així... tot i que em sembla que lu meu ja no té arreclu :-)

XeXu ha dit...

Home, segur que no ho era pas una recriminació, segur que era per animar-te perquè sé que ets un fiestero i quan poses música d'aquesta és que les coses van bé. No és que sigui de l'estil que més m'agrada, però saber que tu la poses, doncs dóna tranquil·litat, no?

rits ha dit...

no l'havia sentit mai! enganxa!!

saps, quan em descobreixo cantant o ballant alguna d'aquestes cançons techno, me'n recordo de tu.

Salvador ha dit...

Ostres noi, tot l'escrit sense cap signe de puntuació. Un homenatge a Saramago potser? Gairebé m'ofego ;-)

zel ha dit...

No ho sé...més val dir això, moltes vegades, és sovint la resposta més adequada...

Albert B. i R. ha dit...

No coneixia aquesta cançó. Bona setmana a tu també!

Daniel Juvet ha dit...

Es molt enganxosa i del tipus de música que em poso al cotxe quan vaig sol i la canto a tota canya, a mes jo quan canto no solament espanto los males ;-). Està be aquesta costum dels diumenges, amb aquesta música ens animes.

Joana ha dit...

No em desagrada...mira me'n vaig amb llit amb aquesta tonalitat.
Bona setmana Ferran!

Lluïsa ha dit...

Doncs jo hi començo la setmana.

Amb aquests text sense signes de puntuació i després de la lliçó que vaig rebre dissabte, m'he imaginat a algú posant-se les mans al cap.

Bona setmana Ferran!

garbi24 ha dit...

Tot i ser música del Diumenge....jo l'escolto avui dilluns i sona igual de bé......serà per la influencia del pont, que fan els altres. Jo a pencar encara que poc.
Bona setmana

sànset i utnoa ha dit...

Doncs sí que feia massa temps que no ens feies cap aportació músico-diumengera. Ho trobàvem a faltar.

I sembla que ho reprens amb força!

*Sànset*

Daniel Juvet ha dit...

Aquest matí mentre anava a la feina la cantava, desprès per això se m’ha barrejat amb aquesta de Lady Gaga – Don’t call my name, que no paren de posar-la per la radio, es aquell efecte que passa quan estàs cantant un tema i de cop n’escoltes un altre, no hi ha manera de concentrar-se i acaba sortint una lletra força caòtica, el resultat final “no ho se i no diguis el meu nom”.

Álvaro ha dit...

Buff... aquesta és una de les cançons que porto perpètuament a l'Ipod. L'estribillo se m'enganxa moltíssim, i és un tema que melòdicament m'alegra el dia i em fa dibuixar un somriure.

I... "pa' qué negarlo"... és una de les que, sovint, poso a tot drap en el cotxe i la canto a crits.

Gerard ha dit...

Aquí encara queden un parell de dies de cap de setmana eh? ;)

Ferran ha dit...

Mireia, que la Bruna es posi bona el més aviat possible!

Ei Assumpta, típica cançó Ferran sense dubte, eh? Ai, si m'haguessis conegut en els meus anys "mossos", hehe...
Com que no té arreclu?? Clar que no, perquè no hi ha res a arreclar!

XeXu, què maco el comentari. Gràcies :)

He aconseguit fer-me un foradet a la teva vida, Rits? A la musical, si més no? Em fas content!

Salvador, no sabia ben bé en qui m'havia inspirat, però mira, em va sortir així. Celebro no haver-lo fet més llarg; espero tenir-te per aquí molts anys!

Zel, no sé quantes vegades al cap del dia la dic, aquesta. Dec semblar el tipus que menys se n'assebenta del que passa al seu voltant (espero només semblar-ho).

Albert, a disfrutar-la! (la setmana. I la cançó)

Daniel, tu també ets dels que canta fora de lloc, tipus al cotxe (o per casa, quan no ve a cuentu; això també ho faig, jo). Estic convençut que espanta mals; alguna cosa més... i també més coses, com a mínim en el meu cas, també :)
Pel teu segon comentari veig que, definitivament, tu també ets dels meus: canta que te canta, i canta lo que te echen!

Doncs espero que t'hagi ajudat a dormir, Joana. Com una cançó de bressol, però... hmmm... diferent :-)

Ai, Lluïsa, que com passi per aquí un professor de català, em penja de no vull imaginar-me on!

Garbi24, vols que t'animi? Au, vinga: tu no fas pont, jo tampoc. Tu demà no treballes, jo sí ;)

Sànset, i espera't, que com em dispari us planto aquí la discografia sencera dels Bonnie M, o similar!

Apa, Álvaro, un altre que també canta al cotxe! Dani, mira, que ja som tres, aquí!!
Per cert, benvingut a l'In varietate concordia :-)

Gerard, callo per no dir-la grossa, cab... ;-)

Toni En Blanc ha dit...

La cançó no m'acaba de conquistar, però el clip és una xulada :)

Salutacions Ferran.

sànset i utnoa ha dit...

Va, Bonnie M. De fet, tots els participants de la 1TBfC podríem fer una espécie de clip musical (si, d'aquells que és una única presa... ara no em surt el nom) disfressats de Bonnie M. Evidentment, tu com a nostrat "cabdill" faries de Bobbie Farrell!

*Sànset*

Ferran ha dit...

Toni, una mica massa "chumba chumba" potser, oi? El vídeo és xulo, sí :)

Ei Sànset, un diblub, o diptub, o dublib o alguna cosa semblant? Hòstia, hòstia, hòstia... que m'agrada la idea!!!!!