Ahrg!!! En menys d'una setmana... ostres, què fort, en menys d'una setmana... ja sou a Berlin els expedicionaris de la 1.TBfC!!!!!!!!!!!!!!! Abans no arribi avui l'hora de ses bruixes hauré fet dos deures:

1. respondre els vostres comentaris al post anterior, el de LA foto, i
2. publicar un nou post, EL post, al voltant de la TBfC que som, ara sí, a punt a punt d'estrenar!

Una estona de paciència i, mentrestant, no oblideu avisar-me si publiqueu un post amb foto/s vostres de menuts: ja sabeu que els vaig lincant tots aquí... amb la inestimable ajuda de l'Assumpta. Mil gràcies!

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

no t'estressis...que has d'estar al 100% per rebre els convidats...

sànset i utnoa ha dit...

Eiiii!! Ara mateix hi pensava!! Una setmana i ja estaré en estat de congelació!!! quines ganes i quins nervis tot plegaaat!

Demà és el dia elegit per l'escrit de la trobada, hehe, jo és que sota pressió treballo més bé! ;)

Si hi ha una data límit és per alguna cosa, no?

Ptóoo i bon cap de setmana!!

Utnoa

Assumpta ha dit...

Hahahaha UTNOA!! Jo també treballo millor sota pressió!! hehehe ai, ai, sempre al darrer minuuuuut!!

kweilan ha dit...

Ara hi pensava també jo. Que us ho passeu molt bé!

_MeiA_ ha dit...

a veure... llegint aquesta entrada, sincerament no m'enterava de res! i n'ha fent el xafarder amb entrades antigues he arribat a la conclusió que feu trobades a fora de Catalunya??!!

o_O


Ostres tu! em quedo impressionada! molt i molt bé!!! espero que us vagi de conya!!

Jo només vaig fer una trobada però no gaire lluny... un cap de setmana de camping a Blanes (coincidint amb el concurs dels focs artificials).

Ja ens explicareu com us ha anat!!!

Deric ha dit...

Jo vull veure fotos!!!

Joan ha dit...

Collons, l'escrit!!!!
Ai, ai, quin cap.

A nosaltres ens queda un dia menys. ^^

Ferran ha dit...

@ garbi24, absolutament al 100%, i tant!

@ Utnoa, no facis bromes amb la congelació, hehe. Mira't el post que acabo de publicar i veuràs, hehe... Petons!

@ Assumpta, però no és dolent, treballar sota pressió? Aitx, no, a mi m'estressaria :(

@ Kweilan, moooltes gràcies. Segur que sí!

@ _MeiA_ sí, noia, una trobada blocàire fora de Catalunya (la primera?). Divendres que ve arriben 11 blocàires (i tres acompanyants) a Berlin, i fins diumenge estarem aquí fent turisme, fent catosfera a Alemanya :)
I us ho explicarem, natürlich!

@ Deric, en veuràs sense dubte. Segur que en els blogs de tots els participants.

@ Joan, l'escrit te'l ventiles en un pim-pam, ja veuràs :))