Finalment, 1.TBfC!!!

Ha arribat, per fi: la 1.TBfC ja és un fet!!!!!!!!

Avançant-se a la resta de l'expedició, en Joan i l'Ariana han aterrat aquest migdia a Berlin-Schönefeld. Servidor tenia avui el dinar de comiat d'una companya de feina, així que els vaig explicar com arribar a l'hotel, el Motel One d'Alexanderplatz. A quarts de cinc ens hem trucat, hem quedat davant la Catedral i, alehop, primera desvirtualització del cap de setmana superada, amb nota com no podia ser d'una altra manera! :)

Amb els 0° que ens acompanyaven ens hem saludat, i minuts després estàvem passejant per la Illa dels Museus, per ensenyar-los el camí cap al Museu del Pèrgam on potser aprofitin aquest vespre de dijous, quan els museus estatals obren fins a les 22h. Després, més passeig i posem-nos al dia, que un cap de setmana passa molt de pressa i s'ha d'aprofitar el temps: els preus a Berlin, la vida en aquesta ciutat, també el seu recent viatge als EUA (del qual podeu veure una selecció de les impressionants fotos de l'Ariana), ... Presa de contacte feta, doncs, i dues constatacions:

1. que conèixer persones a través dels blogs és fantàstic, i...
2. QUE LA PRIMERA TROBADA BLOCÀIRE FORA DE CATALUNYA JA ESTÀ EN MARXA!!!!

A la resta del grup, us esperem demà a Schönefeld cap a migdia. Anirem a l'hotel perquè hi deixeu trastos i... som-hi, a berlinejar tots, blocàirement parlant!!! No cal dir que esteu tots els blocàires de la catosfera convidats a passejar amb nosaltres, aquests dos dies; no us deixarem sols a Catalunya! ;)

ps: per als qui arribeu demà, que sou pràcticament tots, la previsió météo més actualitzada per tots tres dies, amb les temp. mínimes i màximes (carda fred, però res exagerat):

Freitag
26.11.2010
leichter Schneefall
-2 / 1°C
Samstag
27.11.2010
leichter Schneefall
-1 / 1°C
Sonntag
28.11.2010
starker Wind
leichter Schneefall
-2 / 1°C










17 comentaris:

Eulàlia Mesalles ha dit...

això ja no hi ha qui ho pari!

Fins demà "in person"

XeXu ha dit...

Això és una vergonya Ferran... Déu em deu estar castigant pels meus pecats. Sembla que faràs o fareu un seguiment de la trobada 'a temps real', i vaig jo i aquest cap de setmana no disposaré d'internet. I a sobre em perdo el Barça-Madrid, que m'agafa al vol de tornada... casumtot!

kika ha dit...

com t'ho fas per fer tantes coses alhora!!! :-)

Lluïsa ha dit...

Aquestes temperatures són suportables. El termòmetre marcava -2,9 quan he sortit aquest matí de casa, i de camí cap a la feina ha arribat en algun moment fins els -4.

Bis morgen!

Carme ha dit...

Us seguirem, us seguirem... no ens deixeu sols!

Abraçades a tots!

lolita lagarto ha dit...

ostres, berlinejar... quin gust... llegiré totes les cròniques!
bon viatge! bis morgen! (deu voler dir que vagi bé, no?)

sànset i utnoa ha dit...

NEU, NEU, NEU (imagineu-vos que sóc en mini-molina).

Això ja ha començat!!!

i nosaltres encara som per aquí! No sé si podré dormir aquesta nit!

*Sànset*

Alyebard ha dit...

:D

mar ha dit...

encara haig de fer la maletaaaaa! (ara m'hi poso!!!)

jo tampoc sé si podré dormir avui!

petons i fins demà!!!

DooMMasteR ha dit...

Crec qie no podrè dormir! Ai quins nervis! I jo he de fer la maleta! Aaaaaaaaaaaaaaaa!!

Que son aquestes temperatures de joguina? Jo que pensava que anàvem a esquiar per la ciutat! ;-)

Rita ha dit...

Sembla que sigui el primer viatge de la meva vida aquest... Quins neeeeervis!!!!

Fins demà, Ferran!!! :-)

Mr. Missis ha dit...

Jo encara sóc un nouvingut al món blogaire però, realment, trobo que és genial i sorprenent acabar coneixent gent amb la qual t'has conegut llegint coses seves i comentant-les a través dels propis blogs.

Genial... i a veure si en properes edicions (que espero que n'hi hagi), si segueixo mantenint el blog viu, miraré d'apuntar-m'hi!

Genial Ferran!

montserratqp ha dit...

Ferran,quins nervis!!! I això que jo només faig d´atenta i entusiasta lectora de les teves-vostres cròniques. Aquí estem!(ep, no critiqueu massa eh)

nur ha dit...

Berlinejarem, berlinejarem! Quins nervis! Jo, ara sí, maleta feta: botes que em veureu posades tots els dies ja posades i amb un rajolí de veu que va creixent!

Quina il·luuuuuuuuuuuuuuu!!! Fins demà al Prat i a Schônefeld! :*

DooM: jo m'emporto una merdeta de càmera, espero que tu no, que em quedaré les teves fotos! :P

sànset i utnoa ha dit...

Jo avui que tenia el dia més o menys lliure m'he mirat Goodbye Lenin per anar-me ambientant! ;)

Fins demà!!

Utnoa

Ferran ha dit...

@ Eulàlia, fins d'aquí a unes hores!!

@ XeXu, tu ets EL blocàire per excel.lència; amb internet o sense, seràs amb nosaltres! (del Barça-RM ja no dic res, em sap greu. Mira, ja te l'explicarem ;)

@ Kika, no ho sé. Estic atacat.

@ Lluïsa, la cosa s'ha anat suavitzant respecte a les previsions de fa uns dies. Ja està bé, tu.

@ Carme, no us hi deixem, ni en broma. Us volem amb nosaltres!

@ lolita, segur que t'agradarà seguir la trobada a través de les cròniques dels participants :)
"Bis morgen" = fins demà ;-)

@ Sànset, a fer nones que demà se'ns gira feina!

@ Alyebard :-))

@ Mar, descansa i fins demà!

@ DooM, hahaha!! home, de fred en fa però per esquiar per la ciutat... no, em sembla que de moment no.

@ Rita, en certa manera ho és: el primer d'una trobada blocàire!

@ Mr Missis, el món dels blogs és... tot un món. Jo hi porto quatre anys i gosaria a dir que, d'alguna manera, la catosfera m'ha canviat. A la propera t'hi vull veure, eh? :)

@ Montserrat, ni una sola crítica, tu diràs. En tot cas, us "criticarem" que no us hi hagueu pogut apuntar ;-)

@ Nurieta, me n'alegro molt d'això de la teva veu! Descansa molt avui, ens veiem demà en plena forma!

@ Utnoa, molt ben fet!!

rits ha dit...

quina emoció! quan ho vas plantejar semblava tan lluny,... ha passat tan ràpid!!! passeu-ho molt bé!!!