I won't go, I won't sleep (extended version)

A warm voice that trapps me, grips me to the end. A 10 year old theme (gosh, were not we young then...). A guitar that heats up my heart. I won't go, I won't sleep, I can't breath until you're resting here with me. I won't leave, I can't hide, I cannot be until you're resting here with me...

Una veu que m'atrapa i m'hipnotitza, que m'enganxa com una xarxa d'aranya captura la seva víctima. Un tema de fa ja 10 anys, 10 (què joves érem, estrenada la trentena de feia poc...). Una guitarra que m'escalfa el cor, com la veu, una veu que m'atrapa i m'hipnotitza. No me n'aniré, no m'adormiré, no puc respirar mentre no siguis al meu costat. Sóc el que sóc, faig el que vull però no puc amagar-me...


I didn't hear you leave, I wonder how am I still here, and I don't want to move a thing, it might change my memory
Oh I am what I am, I do what I want, but I can't hide
And I won't go, I won't sleep, I can't breathe until you're resting here with me
And I won't leave, I can't hide, I cannot be until you're resting here with me
I don't want to call my friends, for they might wake me from this dream, and I can't leave this bed risk forgetting all that's been

** Vaig veient pels comentaris que us agrada, així us poso fàcil, ens ho poso, poder escoltar altres temes seus. Són de fa temps; com diu en XeXu, fa molt que no se'n sent res, però per això són els arxius, com els blogs, per no perdre la pista d'allò que algun dia ens va fer sentir alguna cosa... i potser encara. La veu de Dido.





25 comentaris:

Mr. Missis ha dit...

Bona tria. I amb ella me'n vaig a dormir avui... bona nit.

Albert B. i R. ha dit...

No ets l'únic a qui li agrada la seva veu. No és de les meves preferides, però sí conec gent que diu que té una veu molt bonica.

Alyebard ha dit...

Molt bona música per acompanyar els insomnes...

sànset i utnoa ha dit...

Ferran, bona nit maco! Ja tinc ganes de venir a Berlín i conèixer-te!

Dolcissima veu!

Utnoa

Dani R. ha dit...

OStres! Quin gran retrobament... Dido...thanks a lot!

XeXu ha dit...

Sí que érem joves, sí, estrenada la vintena de feia poc, hehehe!

Dido va deixar grans joies musicals, cançons que perduraran, encara que fa temps que no se'n sent res. I si m'ho deixes dir, la noia no està gens malament!!

Francesca ha dit...

No havia escoltat mai aquesta cantant, la cançó és maca, però la veu... buffff... me l'apunto, la cercaré a l'Spotify que sospito que es convertirà en una de les meves habituals per treballar. Gràcies, Ferran.
Bon cap de setmana!

Lluïsa ha dit...

Que bé! Música bona i tranquil·la per començar un cap de setmana que no ho serà gaire... Per no perdre el costum, esclar!

Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!

garbi24 ha dit...

que bo que me la podés ella xiuxiuejar a cau d'orella.....

Xavi ha dit...

De debó que atrapa.
Gràcies maco!!

nur ha dit...

Sí que és bona. M'encanta la veu :)

I em fa una mica de rabieta perquè l'associo a un moment específic d'una pel·lícula (Love actually) i m'agradaria desprendre'm d'aquesta associació. No us passa a vosaltres?

Voldria desvincular-la de la pel·lícula, però, res, sempre em venen les imatges al cap.

nur ha dit...

Doncs sí, gràcies per recordar-nos-les: les he anat afegint totes a l'Spotify, perquè no les recordava i m'encanten totes! :) (també la d'Alors on dance, clar) :P

Carme ha dit...

Jo pràcticament no l'ha escoltada mai, per tant experiència nova del tot, pescada al "In varietate" i experimentar sensacions noves sempre està bé. Realment una veu molt especial i càlida. Gràcies!

Josep Lluís ha dit...

Bon dia Ferran. D'aquestes cançons la única que coneixia és la que es titula "Thank you", però no sabia qui la cantava. La resta, per a mi, ha estat una novetat.Una veu amb molta personalitat. Gràcies, també!

Elfreelang ha dit...

Bona veu sí m'ha agradat ! No la coneixia i m'ha agradat molt, gràcies!

Crític de cine ha dit...

És música perfecte per tenir d'ambient. Havia escoltat poc de Dido, però ara mateix faig una llista al Spotify.

Mr. Missis ha dit...

Ferran, no tens aturador!

Mireia ha dit...

Feia segles que no escoltava aquesta canço ( la primera) Deu anys! Uff, ens fem grans :)

Babunski ha dit...

Jo em vaig quedar amb el "Thank you" com a meua favorita. Qui hauria de dir que és un sampler d'una cançó d'Eminem, "Stan".

zel ha dit...

Uix, també feia anys que no la sentia.
Però he vingut per deixar-te una abraçada i un peto, estimat.

rits ha dit...

M'agrada moltíssim la Dido i aquesta cançó. és la meva preferida.
Això si, em passa com la Núr, l'associo a "love actually"

Ferran ha dit...

Espero que estigueu passant tots un FA-BU-LÓS cap de setmana, naturalment en companyia de la Dido, com moi!

Utnoa, jo també tinc moltes ganes de posar-vos cara a tu i a tots!! :)

Núria, o i tant que passa, això d'associar una cançó amb una pel.lícula, o amb una vivència o un moment determinat de la nostra vida. Si el record és bonic, perfecte, però si no... tornar a escoltar aquella cançó pot ser molt pal!

Mr. Missis, sóc un no parar ;)

Babunski, no tenia ni idea d'això que expliques. De fet, no crec que hagi escoltat pràcticament mai res d'Eminem. El nom sí, però de música seva...

Petó per tu, bonica Zel.

... i moltes gràcies a tots per passar. Desitjo que tingueu un ME-RA-VEL-LÓS diumenge!

sànset i utnoa ha dit...

No negaré que la veu és ben maca. Encara que mai l'hagi seguit.

*Sànset*

Daniel Juvet ha dit...

Coneixia aquesta música, m’encanta la seva veu, també té que ser preciosa escoltada “a capela”. Ja fa 10 anys!!! , me’n semblen 4 o 5. Nur, també em passa el mateix, com la música formi part d’una pel•lícula, ja hi som....

Ferran ha dit...

Ho és, Sànset, sí que ho és.

Dani, el temps passa que "es un contento", tu. Pim-pam, ni te n'adones i ja ens han colat 10 anys. Ai...