Mirant enrere... i endavant

Last week, a blogger colleague and I suggested a game -so to say it- to all bloggers, Catalan or foreigners. It was about publishing a couple pics of ourselves, when we were kids (younger than 7 y.o... more or less ;) 25 posts with at least one picture have been published since then! I believe they do worth a visit; nice memories of the old days...

Fins ara, vint-i-cinc trenta blocàires hem participat en la proposta que l'Assumpta (instigadora) i un servidor us feiem la setmana passada. Trenta blocàires que hem penjat al menys una foto nostra, de petitons, i n'hem explicat alguna anècdota, alguna història relacionada. Encara quedeu molts blocàires, moltíssims, per prendre-hi part! Ens hi acompanyeu? Només us cal un simple cop de clic, aquí!

** A MENYS DE QUATRE dies que s'iniciï la 1.TBfC, permeteu-me que també avui en faci referència. Res, una de molt curteta, un web, el d'un restaurant on farem un dels àpats... Filmbühne am Steinplatz, en ple City-West: www.filmbühne-am-steinplatz.de

I una petita actualització météo: a hores d'ara, la previsió és que dimecres comenci a nevar i continuï fent-ho, lleugerament i amb intermitències, dijous, divendres, dissabte i diumenge. No sembla que les temperatures hagin de ser tan baixes com deien fa uns dies; en general, entre 1/2° de màxima i -1/-2° de mínima.

17 comentaris:

XeXu ha dit...

Va, que aquest vespre m'hi animo. A això de les fotos, no a la TBfC! Però no et facis il·lusions...

Mireia ha dit...

uiiii. Quin fred! Passeu-vos-ho molt bé, farà més Nadal encara

garbi24 ha dit...

tots els que hi hem participat, tenim un pase vip per venir a Berlin?

Elfreelang ha dit...

Ves per on no anireu tan abrigats com em pensava....

Mr. Missis ha dit...

Bona garbi24 bona... per quan la invitació? Prometo portar moooolts àlbums de fotos de quan era menut per a passar les hores!

mar ha dit...

3 dies i 4 hores!

fa bona pinta el restaurant... però no entenc res de res! sort que tindrem traductor que si no!

ahir em va caure del cel (és un dir!) un anorack que m'abrigarà molt i molt, crec que n'hi caben dos com jo a dins així que em podré posar totes les capes que vulgui... tot i que l'estètica... :(

però ara sí que ja ho tinc tot a punt per fer la maleta...

quines ganes!

sànset i utnoa ha dit...

Ostres, quina bona pinta!

Pel que fa les temperatures, millor així, francament. Mentre no passem dels 3 positius podrà nevar, i a mi -em diràs infantiloide- em faria gràcia, que sospito que enguany nevarà poc per Torredembarra...

Ja no queda res!!!

P.S. En saps alguna cosa del wifi (ja em disculparàs ser un plom)?

*Sànset*

Joan ha dit...

Segons el maracdor a nosaltres només ens queda 1 dia i un grapat d'hores! Mareta meua!!

P.S.: Ara que parlo de la mare, li he demanat els àlbums infantils, a veure si faig un racó i penjo alguna foto. Però segurament haurà de ser a la tornada, aviso.

Deric ha dit...

com vaig dir, em remeto al feis encara que hi hagi gent a qui no li agradi

Xavier ha dit...

Cuideu-vos i gaudiu al màxim, i si feu un “brindis” recordeu-ho als que no em pogut venir.
Una abrasada a tots.

Ferran ha dit...

@ XeXu, hmmm... EHEM!!

@ Mireia, gràcies!

@ Garbí24, passi VIP no ho sé, però guia personalitzat quan vingueu a Berlin, això segur :)

@ Elfreelang, certament sembla que no...

@ Mr. Missis, quan vinguis a Berlin no portaràs ni un sol àlbum de fotos, perquè Berlin t'absorbirà de tal manera que no tindries pas temps de mirar-te'n ni una de sola!

@ Mar, i ara ja només són 2 dies i quinze hores. Tic tac tic tac... ;)

@ Sànset, coi, que cada dia va canviant la previsió i ara sembla que de neu no n'hi haurà gaire. Aitx, una mica sí, espero!
Tema wifi, espero que aquesta info et serveixi! http://www.hotspot-locations.com/modules.php?name=HotSpots&op=hotspot_query&hsl_countryhs=2DE&hs_state=berlin&hs_city=&hs_operator=&hs_roaming=on&hsl_type=&hs_access_box=on&search=Search

@ Joan, d'acord, a la tornada però no t'escapis, eh?

@ Deric, segur que és cosa meva, que estic francament cansat, però... com dius?

@ Xavier, el farem, per tots els blocàires a Berlin, a Catalunya i arreu del món!

kika ha dit...

jo ja la tinc a punt la foto... la maleta encara no! :-)

rits ha dit...

ais, impacient!!!!! que aquest joc porta feineta!!!jejejejeje!

si et consola, aquí tb comença a fer fred de valent i ahir en Cordomí als Matins féien broma dient que podia ser que nevés pel Barça-Madrid!!!

Joan ha dit...

Mira, no m'agrada tenir deures per fer, així que ho deixo enllestit.

Fins ara.

Ferran ha dit...

@ Kika, foto a punt? l'espero amb ganes!

@ Rits, fa una estona he parlat amb mon tiet i m'ho deia, això del fred a Barcelona. Deu n'hi do, com està el pati...

@ Joan, molt bé! Ja estàs "fitxat", tu també. Per l'Stasi, natürlich ;)

m ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sànset i utnoa ha dit...

Moltes gràcies Ferran, ja m'ho he mirat i sembla que la cosa estigui bé!

Tema neu... si n'hi ha serà per enfarinar ("light snow". És a dir, com la margarina però en neu...)
Però les diferents webs no acaben d'aclarir-se entre si serà divendres, dissabte o diumenge!
He mirat una previsió en mapa GFS (http://www.mirandoalcielo.com/index2.php?a=1a) i sembla que us nevarà avui -poca cosa- i a tot cas dissabte vespre-nit.

Salut!

*Sànset*