Última hora

Benvolguts participants a la 1.TBfC, us trasllado una última hora que aclareix, una mica més, el nostre programa per d'aquí a... 15 dies!

Última hora: El
clàssic Barça-Madrid es jugarà dilluns 29 de novembre a les nou del
vespre, segons ha anunciat Jaume Roures a "El matí de Catalunya Ràdio"

Honestament, em sap greu pels qui volieu viure el clàssic des de la seu de la Penya Barcelonista, però la veritat és que aquest ajornament simplifica les coses: dissabte al vespre, una de mercat de Nadal per a tothom, bitte!

17 comentaris:

Sara Maria ha dit...

Què vagi molt bé!!! Ja informareu i fareu moltes fotossss... Oi???

sànset i utnoa ha dit...

Doncs jo tenia mono de futbol-berlinesc.

Ara miro quan juga l'Hertha!

P.S. Jo que ja havia memoritzat el terme wild sbein...

*Sànset*

Rita ha dit...

A mi també em feia gràcia veure'l i "viure'l" allà... :-)

Eulàlia Mesalles ha dit...

Doncs mira, ho sento pels barcelonistes futbolres, però la vertiat és que jo me n'alegro... M'apunto a un bombardeix però això del futbol la veritat és que ni fu ni fa...
Però en fi, em sap greu pels que estàveu il·lusionats...

Joan ha dit...

Em feia gràcia, la veritat. Però ja tenia mig coll avall que el partit seria diumenge tard o dilluns, així que he procurat no fer-me'n gaires il·lusions.

Bé, tindrem més temps i menys opcions que ens cataloguin a còpia de crits forasenyats contra les dives portugueses (amb perdó de les dives portugueses).

Ja queda ben poquet!

sànset i utnoa ha dit...

Ohhh! jo ara ja en tenia ganes!!! llàstimaaa! però bé, així tindrem més temps de passar fred pel mercadet nadalenc!


Utnoa

Lluïsa ha dit...

M'hauria agradat poder veure el partit i viure l'ambient de la penya, llàstima! Ara, però, podrem gaudir més relaxadament del mercat de Nadal i congelar-nos a consciència.

Alyebard ha dit...

Doncs jo hagués jurat que era un llapis, que la vocació d'escriure ja et venia de petit.

Edu ha dit...

Ja saps que jo estava pendent de si podia venir. Doncs finalment no :(

Haig de ser a BCN el dissabte. M'hauré d'esperar a la segona edició! :)

Si m'escapo a Berlin algun altre dia, ja t'avisaré!

Passeu-vos-ho molt bé, i deixeu-ne testimoni a la catosfera en forma d'apunts.

Salut!

mar ha dit...

jo, com l'Eulàlia... m'hi hagués apuntat però ja m'està bé congelar-me a consciència amb la Lluïsa, la Utnoa i tots els altres, clar!

Només són quinze dies ja?
aix... quins nervis i quines ganes!

(d'aquest cap de setmana no passa que t'enviï el meu escrit Ferran...)

Petons!

Albert B. i R. ha dit...

El 28 estaré fent d'apoderat en un col·legi electoral. Pensava que no veuria el Barça-Madrid i ara veig que potser sí. No ha estat una decisió fàcil la de decidir el dia. Però potser el dilluns era el més raonable. Sap greu perquè segur que pels viatgers hagués estat una experiència viure el partit a la Penya!

DooMMasteR ha dit...

No és tan mala notícia... em sap molt de greu no poder veure el partit, però mira, així anirem una mica més tranquils :)

Mr. Missis ha dit...

Jo vaig viure el 6-1 del Barça - Madrid de fa 2 anys a Fes (Marroc).

La primera part en un bar ple de gom a gom de marroquins (homes) madridistes i culers ben barrejats i cridant com a bojos.

La segona a casa d'un bon amic que vam fer, el nostre guia de Fes, en un sopar antològic amb la seva família, a canvi de no res, d'absolutament no res.

Mai oblidaré aquell partit, evidentment per el partit en si, gloriós, i per viure'l en un ambient tan marroquí, primer en un ambient embogit en un bar de Fes i després al caliu d'una casa marroquina. Pell de gallina...

Ferran ha dit...

Sara Maria, serà una veritable TBfC 2.0 -I, per suposat, de fotos no en faltaran pas :)

Haha! Sànset, guarda-te'l, però no gaire lluny; igual et cal en alguna altra banda!

Rita, queda't fins dimarts ;)

Eulàlia, com a organitzador, no ens enganyem, a mi em posa les coses més fàcils; menys combinacions en què pensar :-)

Joan, allargueu un parell de dies i el podreu veure :-)

Digues que sí, Utnoa; que els mercats de Nadal són molt preciosos!!

Justa, justa, Lluïsa; en el fons és millor, dona!

Hehe, podia haver-ho estat, Alyebard, però no, encara no.

Edu, et tenia present però com fa dies que no deies res, ja donava per fet que no podies venir. Llàstima :(

Mar, paper i boli ara mateix! :-))

Sí que ho hauria estat, Albert. Entenc que a alguns els fes gràcia viure-ho. Ei, i si munto una altra TBfC per quan el Madrit-Barça?? ;)

Certament, DooM, la TBfC de Berlin és única! Millor concentrar-se en l'important... i el partit ja el veureu des de caseta.

Osti, Mr. Missis, què xulo viure el partit en un ambient així, no?? Realment un partit ben especial; devies estar exultant, per tot plegat!

garbi24 ha dit...

Ni els polítics ni ni els clubs.....el poder es de Jaume Roures

kika ha dit...

i això ja és segur del tot??? llàstima... jo que volia portar la samarreta del barça per berlin :-DDD

Ferran ha dit...

Garbi24, molt de poderio té en Roures, Garbí, i tant. On hi hagi la televisió -i els seus milions- faci's la resta a un costat!

Segur del tot, Kika. Però ei, la samarreta la pots portar sí o sí!