Del Madrid?

De bon rollo, perquè tinc amics que són del Reial Madrid, pobres, que de tot hi ha d'haver ;) ... Ho he rebut fa una estona i m'ha fet riure molt. Per encarar un cap de setmana que volem relaxant (o no), desconnectador de la rutina laboral (sí o sí), gloriós en qualsevol cas... va por ustedes!

Una profesora de primero de ESO en Leganés explica en clase que ella es del Madrid, y pide que levante la mano todo el que también sea seguidor del equipo merengue. Por temor a represalias por parte de la maestra, todos en clase levantan la mano, excepto una niña sentada al fondo del aula. La profesora la mira con sorpresa y le pregunta:

- ¿Martita, por qué no has levantado la mano?
- Porque yo no soy del Madrid, maestra.

La profesora, extrañada, pregunta de nuevo:

- Vaya, y si no eres del Madrid, entonces ¿con quien simpatizas?
- Con los del Barça!! - responde orgullosa la niña.

La maestra, cuyos oídos no pueden dar crédito a algo así, exclama:

- ¿Martita, hija mía? ¿qué pecado has cometido para ser barcelonista?!

La niña, muy tranquila, responde:

- Mi madre es del Barça, mi padre es del Barça, y mi hermano también es del Barça. Por eso yo también soy del Barça!! - remata, orgullosa y convencida,
la pequeña.

- 'Bueno',- replica irritada la profesora- 'pero eso no es motivo para ser barcelonista. Tu no tienes porqué ser lo que son tus padres. Por ejemplo, si tu madre fuera puta y drogadicta, tu padre vago, alcohólico y traficante, y tu hermano atracador y
homosexual, entonces tu que serías?'

- 'Seguramente madridista'- responde la niña.


23 comentaris:

SM ha dit...

Ha ha ha! Que cruel! M'ha encantat.

rits ha dit...

hohoho!!! tela marinera amb el xist!

_MeiA_ ha dit...

jajajaj, genial!!! :)

sànset i utnoa ha dit...

hahaha, en Mou sembla indignat!

Bon cap de setmana Ferran!!

Utnoa

Salvador ha dit...

Ha ha ha què bèstia! Has tret la teva part gamberra, el teu Mr Hyde.

Carme ha dit...

he,he, he... una mica gamberru sí que és eh? :) però té la seva gràcia encara que el Mou no sembli trobar-l'hi

Josep Lluís ha dit...

Simpàtica la nena de Leganés!. Com diu la Rist, m'ha agradat el xist. El que passa és que aquests acudits es poden explicar en totes les direccions, però "que nos quiten lo bailao". Salutacions, Ferran!

Aris ha dit...

Aquest acudit es politicament incorrecte, però fa riure.

El porquet ha dit...

CLAP CLAP CLAP!

Rita ha dit...

Hehehe molt bo!

XeXu ha dit...

És un acudit molt cabró... per això m'ha fet gràcia!

garbi24 ha dit...

molt bo...molt bo!!!!!! jejejejeje

Elfreelang ha dit...

Mira que bé arribo de la feina i m'has fet riure de valent ( no és que sigui políticament correcte l'acudit....hehe) però m'ha fet gràcia! gràcies!

Babunski ha dit...

Jo el contaria al revés...

Ferran ha dit...

I millor que el xist és la foto d'en Mou, el bò d'en Mou, l'imbècil d'en Mou, el...
Ei, el xist fa riure, eh? ;)

@ Babunski, no et tallis!

Alyebard ha dit...

Molt bo! no hi ha com començar el cap de setmana amb un bon somriure, un no, cinc!, que tinc el DVD dels gols :D

Laprí | David ha dit...

I per què ha de ser de Leganés? A mi Leganés em cau bé, és una ciutat molt propera a Alcorcón i la tinc estima, i a més a més té equip de futbol propi que ara està en 2ªB, però que ha estat en 2ª i algun any a punt de pujar a 1ª. Millor en comptes de Leganés podria haver sigut del mateix districte on hi ha el Bernabeu, Chamartín, la professora aquesta. I la cara del Mou, doncs la seva, no canvia.

Xavier ha dit...

Veig que t’has llevat “dolentot”.
!! Visca el Barça.!!

Assumpta ha dit...

Hahaha el xist ja el coneixia, però veure la cara del tio aquest en acabar de llegir-lo és com els anuncis de Master Card... no té preu! :-))

marc ha dit...

jeje... :)

Joan ha dit...

Ostres, quanta mala baba. Hehehehe.

Sànset Utnoa ha dit...

que cabrooooooooooooooon!

Em comences a caure bé!

*Sànset*

Ferran ha dit...

@ Alyebard, gens malpensat, començar el cap de setmana revisquent aquell partit...

@ Laprí... ni idea! Prometo que l'acudit m'ha arribat així, tal qual, leganejant. Si convé que ho canviï per Chamartín, pos patapam, canvi! ;)

@ Xavier, en realitat sóc bò, però de vegades m'agafen rampells :-)

@ Assumpta, sabiiiiia que t'encantaria la foto; en sèrio que vaig pensar en la teva reacció :))

@ Marc ;-)

@ Joan, una mica sí, però t'ha agradat, eh? ;)

@ Sànset, sabia que a poc a poc aconseguiria ser-te una mica simpàtic, hehe...