Felicitat!

I have no idea who Alexis Jordan is, but I just heard this song and I liked it... with a little time.

La coneixeu, l'Alexis Jordan? no n'havia sentit el nom mai fins ara. Vaig descobrir la cançó, em va costar una mica, al principi, però a la tercera va la vençuda, com amb la tònica?, em va anar enganxant i això mateix espero, que us agradi... o no, que tampoc no passaria res. Sigui pel passat, pel present o pel que vingui, en qualsevol cas, molta Happiness per a tothom. Bon diumenge!

** mode xumba xumba activat **


Happiness -lyrics

Mmm mmm mmm mmm (4x)
I gotta turn this car around
I never should have left you there
Boy this traffic is making me sick
Boy I can't wait to have you near

I gotta hurry hurry hurry
Now quick quick quick
Just step on the gas cause I don't wanna miss this
This opportunity will only come once in my life, my life

I gotta hurry hurry hurry
Now quick quick quick
Just step on the gas cause I don't wanna miss this
See what your bringin me boy is priceless
I gotta be out of my mind not to try this

(2x)
Through strength I found love
In time I found myself in happiness with you

Mmm mmm mmm mmm (4x)
Boy I need to say what's in my heart
I was scared but I'll do my part
I came back to tell you face to face
So what we have won't go to waste

I gotta hurry hurry hurry
Now quick quick quick
Just step on the gas cause I don't wanna miss this
This opportunity will only come once in my life, my life Yeah

Sorry sorry sorry I'm coming down to fix this
You should know how I feel I know I got you twisted
See what your bringin me boy is priceless
I gotta be out of my mind not to try this

(2x)
Through strength I found love
In time I found myself in happiness with you

The things that you can give to me
I can feel it when your holding me close
You're like your one of the world wonders
I know I'm going under
Come see that I'm ready for this
And you're so good for me
You're my true joy
You make me wanna say

Mmm mmm mmm mmm (4x)

(2x)
Through strength I found love
In time I found myself in happiness with you

24 comentaris:

Xavier ha dit...

Certament xumba xumba, jo ja vaig mes de tranquil, i tant corre per la carretera no ha de ser bo,.encara que sigui per amor.

Bon diumenge, a qui continua el cel blau i amb sol d’hivern i per dinar un risotto. de bolets.

Carme ha dit...

Doncs, no està malament la cançó, malgrat el xumba xumba!

Bon diumenge!

Deric ha dit...

Bon diumenge!
La cançó? No tà mal.

Salvador ha dit...

Un xumba xumba molt britànic. Jo l'enviaria a Eurovision.

Lluïsa ha dit...

No és ben bé el que m'agrada, però es pot escoltar.
Bona tarda de diumenge!

XeXu ha dit...

No sona malament això, però bé, segueix lluny del meu estil.

glamboy69 ha dit...

Bon ritme technopop per una nit de disbauxa donant-ho tot sobre un pòdium!
Tú si que en saps!

McAbeu ha dit...

Amb retard però MOLT BON DIUMENGE, FERRAN.

La cançó tampoc és gaire del meu estil però admeto que no sona malament així que potser si acabaria agradant-me i segurament molt abans que la tònica, que no m'agrada gens! ;-DD

garbi24 ha dit...

M'agrada per una estona però al final carrega.....Va be conèixer coses noves

Mireia ha dit...

Em sap greu Ferran, només he aguantat 30' de xumba-xumba... no puc em poso de mal humor i desmareixeria el títol del teu post. Per tant vaig a l'antrior a mirar per la teva finestra i segur que recupero la pau ;)

nur ha dit...

Doncs a mi em venen ganes de ballar! I a la primera. No com aquella altra cançó francesa que vaig posar un dia i que em va costar més d'entrar-hi :)

Gràcies, no la coneixia! :)

Mireia ha dit...

Buuuuuf!!!
No és el meu estil

rits ha dit...

feia diumenges que no ens posaves tecno!!

zel ha dit...

A mi, ni tecno ni anglès, de fet passo a veure't a tu, estimat! Un petó!

Daniel Juvet ha dit...

Buff…, no se per on agafar la cançó, et faré cas i l’escoltaré uns quants cops. Va bé aquets tipus de música pels dies melancòlics de Nadal. Sigui com sigui i tant que bon happiness per tothom.!!

sànset i utnoa ha dit...

Ostres, quin ritme per encarar un dilluns pesat!

Ets tot un disco-man!

*Sànset*

Joan ha dit...

No et feia jo xumbero, però ...

Alyebard ha dit...

Doncs per ser de xumba-xumba he arribat al final i m'ha agradat. Quina diferència amb el xumba-xumba que se sent per aquí en alguns cotxes amb les finestres baixades.

El porquet ha dit...

L'hauré d'escoltar més vegades... és que a mi la tònica em va costar bastant!

Albert B. i R. ha dit...

No és precisament estil. Després de tant xumba-xumba m'acaba fent mal de cap!
Espero que passessis un bon diumenge! UN servidor, ben fotut per un constipat que m'ha deixat sense veu!

Miquel ha dit...

Gran cançó, fins i tot en la música coincidim hehe. Per tancar els ulls i dexar-se anar, i volar...

Albert B. i R. ha dit...

Per cert, et pregunto el dubte sobre el tema de la Consulta a Barcelona i et dic alguna cosa de seguida que tingui resposta!

Toni En Blanc ha dit...

No està gens malament, encara que no sóc jo de massa xumba xumba que diuen per ahí... :D

Ferran ha dit...

Hola a tots!

Avui, amb permís, faig un comentari col.lectiu als vostres comentaris. Veig que hi ha una mica de tot, cosa que ja està bé, oi? visca la diversitat d'opinions! ;)

Em sembla que qui pitjor ha portat el tema ha estat la Mireia, que ha aguantat un 30% del vídeo, hehe...

I la Rits té raó: feia dies, molts dies, i ja anava tocant recuperar les tecnoarrels de l'In varietate concordia, que sino encara hi haurà qui pensi que n'he deixat de posar perquè ja no m'agrada aquesta música. Fals, molt fals!

Sànset, Joan, tinc un passat, jo, i fins i tot un present ;)

Albert, mil gràcies però sisplau que no et suposi ni un gram de feina extra; només t'ho preguntava per si ho sabies sense haver d'investigar. Moltes gràcies en qualsevol cas :-)

I a tots, danke danke... i bona setmana!