Tornant a la normalitat...

... però no del tot, no encara. La 1.TBfC ja és història, altres trobades vindran i, fins que arribi aquell moment, tots i cadascun de nosaltres reprenem les nostres rutines, que per això hi són. A poc a poc, els temes més variats ocuparan l'espai dels nostres blogs: política, cultura, societat... també les històries personals, que són les que ens poden fer sentir més propers els uns dels altres.
Tot això anirà arribant, dic, a partir de ja mateix, però l'exitosa trobada de Berlin (per més que brami en Joan!) encara cueja. Els participants vam deixar clar des del primer dia la voluntat que aquesta activitat la visquessiu tots els blocaires de la catosfera, no només els 15 que vam compartir vivències a la Hauptstadt.

Abans d'aterrar a Berlin, els 11 "blocaires berlinesos" van haver d'escriure un text, lliure però on havien d'aparèixer una sèrie de paraules, que em van anar enviant. Un cop vaig haver rebut tots 11 textos, vaig reenviar cadascún d'ells a un dels participants a la trobada, diferent de l'autor. Dissabte a les 18h ens vam aplegar a la càlida recepció del Motel One d'Alexanderplatz i, un rere l'altre, van anar llegint els textos que a cadascú li havia tocat, en veu alta. El joc consistia a endevinar l'autor del text que cadascú havia hagut de llegir.

I doncs, us proposem un joc per fer-vos partíceps de la trobada! Us toca passejar-vos pels blogs dels 11 participants; cadascun d'ells penja avui el text que li va tocar llegir. Sereu capaços d'endevinar-ne l'autor (que òbviament és un dels altres participants a la trobada... excepte un servidor, que feia d'àrbitre i no hi va participar amb cap escrit)? Proveu-ho, a veure si us en sortiu! Ja us avanço que, dels 11 participants, cinc van ser capaços d'encertar-ho a la primera, cosa que, confesso, em va deixar i encara em té, profundament admirat.

Entre els números 9 (Mar) i 18 (Joan), que podeu trobar a l'apartat "Des de Berlin: els blocaires expedicionaris en primera persona!", teniu els links a cada post publicat per ells. Ja us hi podeu anar passejant, llegint i rumiant... de qui serà? qui té aquest sentit de l'humor? aquest tipus de frase em sembla que és habitual de...? Només la Francesca se salta el calendari i el text que li va tocar llegir no el publicarà fins diumenge (perquè encara és a Berlín ;)

Diumenge, cadascun dels 11 blocaires publicarà un post amb la solució a l'enigma (sense que vulguem treure-li la feina a en McAbeu, com podriem!). Fins llavors, teniu quatre dies per, sí, per passejar, llegir i rumiar. Sort!

22 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

I per participar!

Avisem, a qui no participi en Joan li dedicarà un post...

*Sànset*

sànset i utnoa ha dit...

Ferran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On està el teu famós “don de gentes”??? que n’has fet de la capacitat de convocatòria???

Va, aconsegueix que la gent s’animi a jugar!!!

*Sànset*

Joan ha dit...

... uf

Aquest noiet (a qui encara moca la iaia per més que pretengui dissimular) no sap amb qui se les heu. Amenaça l'Assumpta amb el règim de Kim Yong, a mi amb els de la Stasi ... En fi, que només li falta relacionar-se amb el Berlusconi i la Belén Esteban. A saber.

En fi, que més val que participeu si no voleu que en Ferran us obligui a venir a la propera trobada blocaire enviant en Sànset a per les vostres famílies. Quedeu avisats.

McAbeu ha dit...

N'he començat a llegir algun i he de dir que la cosa és més difícil que qualsevol dels meus enigmes.

Per cert, si ens sembla que en sabem algun ho hem d'anar dient als comentaris respectius, o tots aquí o com?

sànset i utnoa ha dit...

McAbeu! Jo diria que als comentaris de cada escrit dius de qui creus que és! si ho he entès bé, clar!
:P

Utnoa

Ferran ha dit...

@ McAbeu, sí, exactament com ho diu la Utnoa: a cada post hi deixeu els vostres comentaris amb el nom de qui considereu l'autor.

@ Sànset, dóna'ls temps, que tot just comencem a penjar els posts. Segur que s'hi animen tots!

@ Joan, sota aquestes amenaces, em sembla que la pròxima trobada serà multi, poli, megaconcurrida ;)

@ Utnoa... hola :-)

sànset i utnoa ha dit...

A la gent se l'ha d'apretar...

I això de “a qui encara moca la iaia” és una “rabieta generacional”?



*Sànset*

Aris ha dit...

que dificil! ja porto el de l'Eulalia i el de la Rita i no en tinc ni idea...

kika ha dit...

caram, que feu tots vacances avui? :-D

Carme ha dit...

Jo conec massa pocs blocaires dels 15 per encertar-ho.

montserratqp ha dit...

Ho trobo difícil; difícil si penso que l important és endevinar-ho de veritat. Fins ara no acostumava a llegir els blocs de tots els afortunats berlinesos (a la meitat només els coneixo pels seus comentaris). D´altra banda i malgrat bloquera i que per lescircumstàncies no podriaviure sense internet, per fer-ho bé a la meva manera, hauria de tenir en paper els escrits a una banda i el llistat d´autors a l altra i anar jugant, decidint, descartant,arriscant etc...molt virgo, això Ferran, oi? Anyway que diuen per aquestes terres...excuses de mal pagadora....Si no em veig capaç de deduir...almenys intentaré intuir...

DooMMasteR ha dit...

Ai que la gent no s'anima... :-(

XeXu ha dit...

A sobre de fer-nos dentetes amb el viatge, ens poseu feina?? Hehehe. A veure quins textos trobo, però em sembla complicat a priori.

Elfreelang ha dit...

No goso a aventurar cap nom...seguiré a l'aguait llegint a veure si per casualitat....

Rita ha dit...

Encara no he tornat a la normalitat jo. Encara no he aconseguir agafar el llibre, per exemple, vaig al metro i no puc llegir, només pensar, recordar, somriure... No em concentro vaja... :P

kika ha dit...

Rita, precisament fa una estona jo estava pensant el mateix... tinc el llibre que vaig deixar a mitges al marxar i allà s'ha quedat... fa una mica de pena... però encara no hi ha manera :-)

kika ha dit...

Rita, ara veig que estàs llegint l'alice munro... ja ens diràs que tal aquest, no? jo encara no l'he llegit :-)

kika ha dit...

Ferran, espero que no t'importi que fem servir casa teva així, ... quan tu no hi ets :-D

Ferran ha dit...

@ Sànset, sisplau, no entrem en la guerra generacional perquè ja sé jo qui sortirà perdent, de rebot, hehe...

@ Aris, és difícil, certament, però amb atenció (diuen que) és possible endevinar-los; a veure com et va! :-)

@ Kika (x4), som multitasquing, nosaltres, hehe... Concretament ahir vaig tenir curs, feina i, òbviament, blog, això que no falti!
I natürlich, de casa meva en teniu tots 14 les claus; estic encantat que entreu i sortiu quan us vingui de gust!!

@ Carme, però potser algún... ;)

@ Montserrat, virguíssim! Jo sóc igual, hehe... Som la pera :)
Au, prova-ho i a veure si algun l'encertes (sincerament, em sembla que no és gens fàcil, però alguns detalls hi ha que...)

@ DooMMasteR, són prefestes, s'han de comprar regals, omplir les neveres, anar a sopars i dinars amb els companys de feina... i a sobre el joc no és precisament fàcil, no ens enganyem, hehe...

@ XeXu, estic segur que tú, 100% blocaire i catosfèric, seràs capaç d'encertar-ne uns quants. Segur... o potser no? ;)

@ Elfreelang, ni que sigui a pito-pito, va, anima't i juga-hi, a veure què tal!

@ Rita, m'encanta llegir això que dius (i que diu la KIKA just a sota del teu comentari, també), perquè és mooolt bon senyal :-)))

Rita ha dit...

Ferran, ja que tinc clau... ;-)

kika doncs sóc força al començament. N'he llegit 3 contes i prou i des d'abans de marxar que el passejo a la bossa, fins i tot va ser a Berlín també, però no l'obro... I aquest capde tampoc crec que el toqui perquè el tinc ple... Fatal, ja ho veus!!! :P

Isabel ha dit...

Xiquet!!
Ahir, vaig passar el dia passejant-me d'un bloc a l'altre intentant esbrinar qui havia escrit què. Val a dir que la crònica negra d’en Joan, en el meu cas, va ésser l’esquer, que ningú el culpi, doncs...si no arriba a ésser per ell...no hauria participat.
També t’he de dir, Ferran, si,... a tu, que ets l’organitzador i qui va tenir aquesta “genial idea”; que les meves circumstàncies personals m’ho permetien, sinó no hauria pogut pas seguir un joc que ocupa tant de temps! M’he acabat de llegir tots els escrits –excepte un- i amb una mica d’empenteta de l’Eulàlia quan ja ho anava a deixar córrer.
Ja sóc gran! ;-P He quedat marejada de tant anar d’aquí cap allà! Però, tot i no tenir ni idea de l’estil dels blocaries berlinesos i totalment al “pito-pito”, tal i com demanaves, et faig arribar la meva travessa:
- En DooMMasteR té l’escrit de la Francesca
- La Kika té el de la Lluïsa
- La Rita té el del Joan
- En Sànset té el del DooMMasteR
- La Utnoa va llegir el d’en Sànset
- En Joan té el de la Kika
- La Nur té el de la Rita
- La Lluïsa té el de la Nur
- L’Eulàlia té el de la Utnoa
- La Mar té el de la Eulàlia
- i La Francesca, per eliminació, té el de la Mar.
Sou tant simpàtics que m’heu fet oblidar, per un dia, les meves cabòries. Petons!

Ferran ha dit...

@ Rita, ets una dona ocupada. Descansa una mica aquest cap de setmana! (llarg, no? quina sort!)

@ Isabel, miiiiiil gràcies per apuntar-te al joc, ben fet! Diumenge, els nostres blocaires publicaran cadascun el seu resultat, i mira, jo mateix publicaré tots els noms. A veure com ha anat això, hehe...
Ei, aplaudiments per les ganes i per posar-t'hi, eh? i gràcies altre cop :-))