Tornem després de la publicitat

This ad, which motto was "Aids is a serial killer", was seen in Germany last year...

Com ha de ser un anunci per aconseguir l'efecte que busca? Com ha de ser la publicitat, des del punt de vista de qui aspira a fer arribar un missatge en massa? Podem utilitzar diferents paraules, però en la idea segur que convergim: impactant. Un producte, servei o idea que vulguem fer arribar al màxim número de persones possible ha d'entrar per la retina, arribar al cervell, remoure sentiments, provocar sensacions...

Això van pensar els de l'associació Regenbogen e.V., l'any passat. Per commemorar el dia contra la Sida, van contactar amb l'empresa de publicitat Das Comitee. Els van encarregar un anunci que impactés. Lògicament tenint en compte el públic al qual l'anunci anava dirigit, l'alemany, Das Comitee va aconseguir el seu objectiu, vaja si el va aconseguir...

La Sida és una assassina en sèrie...


8 comentaris:

Lluïsa ha dit...

És brutal! M'he quedat sense paraules.

Elfreelang ha dit...

quan la publicitat fa servir els recursos publicitaris per coses com aquesta ho aplaudeixo fins que les mans em fan mal...genial, impactant i sensible!!!

montserratqp ha dit...

Sensual....i increïblement impactant. Fins i tot per al públic no-alemany.

Deric ha dit...

no puc veure el video però sí, la publicitat ha d'impactar si vol arribar al públic, un altre és l'ética...

glamboy69 ha dit...

Llàstima que no es pugui passar en horari protegit!!

Daniel Juvet ha dit...

Molt bon anunci, saben com captar l’atenció de la gent al inici i després arriba el cop de gracia ¡! Impactant, impressionant, bo de veritat.

Joan ha dit...

Argh! Quin ensurt!! Mama, por!!!

marc ha dit...

Que bèstia...