Dèiem el 8 de febrer...

Continuo en fase reflexiva. De moment, quatre dies sota la llum de Barcelona (de dijous a diumenge), per il·luminar-me i potser acabar de veure clar què vull fer respecte al blog i la catosfera ("veure clar", en tot cas, és més probable a Barcelona que no pas a Berlín, on hi "veiem clar" un dia de cada quinze. Hmmm...). Sí, serà qüestió de deixar-se portar, "let the river flow", com cantava la Madonna, em sembla recordar que era ella, i que surti el que sigui, quan sigui. Sí, em relaxa aquesta opció i aquest, assolir el Nirvana a través de la relaxació, és objectiu principal per sobre de temes i cadències. Ooommm...

No, XeXu, no cal això de la ràdio. No és per això que vaig escriure ahir, sino perquè quan em van avisar alguns amics el que van aconseguir va ser fer-me recordar que tenia un blog, tot i que ara en stand-by. I em van venir ganes d'escriure-hi alguna cosa. M'hi van empènyer, sense saber-ho, els meus amics.

Assumpta, "Hi havia una vegada un nen"... és el post comú que vam fer amb el tema de les fotos? Fixa't tu que t'anava a preguntar què és, però de sobte m'ha vingut al cap, he suposat que és allò, no? Que no em creus, quan et dic que tinc molt mala memòria? :( No, no sabia que estava nominada com a iniciativa blocaire als C@ts, com tampoc la TBfC. Ei, doncs aplaudiments per a tots els que hi van participar i fer-les possibles, què caram!

Carme, la qüestió és que la catosfera no pari, eh? ja veig, ja... ;-)

A tots, petons i abraçades (que triï cadascú el que vulgui) i a seguir bé!
Ferran

ps: àvia, avui en fas 94. Per molts anys, guapíssima; t'estimo molt!

20 comentaris:

Jordi ha dit...

Ui, veig que sóc el primer...

Felicitats a l'àvia, que 94 en són molts! A cuidar-la molt!

Vinc també d'una petita crisi creativa al bloc, així que tot el suport moral i dir-te que en quan t'hi tornis a posar tornaràs altre vegada a trobar-li la gràcia!

Abraçades!

Carme ha dit...

Felicitats a l'àvia!

Que no pari, Ferran, que no pari.

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats a la teva àvia i una abraçada per tu mentre segueixes reflexionant. ;-))

mar ha dit...

Felicitats per la part que et toca!

Mira quan érem a Berlín van celebrar també un 90è aniversari d'una àvia de la família... dóna gust arribar a aquestes edats i poder tenir el caliu a prop dels qui ens estimem i ens estimen...
Gaudeix del solet... i de la claror preprimaveral que tenim per aquestes contrades...
Petons!

Clidice ha dit...

Hola nen! :D Àvia del Ferran: per molts anys! :D

Joan ha dit...

Felicita l'àvia. Amb sort portaràs prous gens seus com donar-nos la tabarra molts anys.

On s'és vist. Més d'un mes sense publicar un apunt i vas i en fas dos en dos dies. Està clar que el glu-glu fa estralls ...

Assumpta ha dit...

FELICITATS, ÀVIA D'EN FERRAN!! ;-))

Jo, com ja saps que estic en permanent crisi i sempre "a punt de tancar" al final jo mateixa en faré broma...

Homeeeee és clar que "Hi havia una vegada un nen" va ser aquella fantàstica iniciativa bloguera (que TU vas tenir i em vas reclutar per ajudar-te) :-PP

Elfreelang ha dit...

Em sumo a les felicitacions a la teva àvia! i en quan al bloc fes el que et demani el cos!i potser l'ànima!

Lluïsa ha dit...

Jo també m'hi afegeixo, a les felicitacions!
Petons per tu i una carícia per ella.

El porquet ha dit...

Per molts anys àvia d'en Ferran... el dubtós ;p

Ja t'ho he dit en l'anterior post i també t'ho ha dit la Madonna... deixa-ho fluir i si surten les ganes d'escriure avanti, i si no, no et capfiquis, la vida segueix fluint Ferran!

XeXu ha dit...

El teu ritme d'abans era una mica bèstia. Et veia a tot arreu, i publicaves sovint. Això hi ha moments de la vida que es pot fer, i altres que no. Ara és una altra fase, però no ha de ser tot o res. Si et ve de gust, escrius, i si no, doncs no. Nosaltres serem per aquí gràcies als beneïts lectors de rss i actualitzadors. I si tens una estona amb ganes de llegir, passes per unes quantes cases (no un centenar al dia!), i hi deixes quatre paraules, en funció del temps, de les ganes, de l'interès... amb calma Ferran, sense forçar la màquina. El blog propi i els blogs en general han de ser un plaer, no és un tòpic això de que quan passa a ser una obligació, perd la gràcia. És del tot cert. Tu al teu ritme, però no al teu ritme habitual, sinó al que et surti de portar ara.

òscar ha dit...

Moltíssimes felicitats a l'àvia i jo, després de comentar-te ara mateix a l'anterior apunt, segueixo a la meva ...

"Mais samba i menos trebalar" ... "Mais samba i menos trebalar" ....

DooMMasteR ha dit...

Caram tu! 94 anys! Felicita-la també de part meva :-)

I do? No t'animes a una nova temporada blocaire? ;P

Albert B. i R. ha dit...

Esperem que la reflexió et porti, almenys, a no abandonar el bloc del tot. Les teves aportacions enriqueixen i són molt interessants. Ni que sigui de tant en tant, pots escriure alguna coseta...
I moltes felicitats per l'àvia! És molt complicat arribar a aquesta edat. Té molt de mèrit! Val la pena celebrar-los i bé!

Carme ha dit...

Hola! Notícies del nou blog per la trobada:

http://trobada2015.blogspot.com/2011/02/ferran.html

Deric ha dit...

un petó, guapo!

Mireia ha dit...

Felicitats avia d'en Ferran i ben tornat encara que sigui puntualment

zel ha dit...

Quina sort que té l'àvia...i tu, punyetero, un petonàs, estimat!

Miquel ha dit...

Tots sabíem que era un fins aviat i no un adéu... :)

Felicitats a l'àvia, jo tinc una vesàvia de la mateixa edat!

rits ha dit...

Felicitats per l'àvia!! 94!!! quin regal!! espero que aquests dies per BCN t'hagin anat molt bé!

saps, et xivo una cosa? jo tb vaig estar apunt de tancar el blog a principis d'any. Ara estic a mig gas, em costa, però tb em sabia molt greu deixar aquest espai, perdre-us a tots encara que no estigui bé pensar això.

ànims i esperem que de tant en tant, ens facis un regalet per aquesta casa.