Sí? no? d'això o d'allò? ... Sí? no?

Porquet, gràcies per l'avís :) I també al Joan, i a la Núria... merci perquè, certament, d'Alemanya estant no hauria sabut mai que avui, a RAC1, han tingut a bé mencionar l'In varietate concordia (al finaaaal, final de tot del programa). I perquè ho han fet, això? doncs perque amb aquesta idea "merkeliana" d'exportar enginyers ibèrics, i tècnics en general, cap a Alemanya, algú ha vist que un tal "Ferran" escriu des de la Hauptstadt i mira, li deu haver fet gràcia explicar-ho.

També té conya que en quatre anys de suar la catosfera ningú no l'hagi mencionat enlloc, i ara, arraconat en un voral de la virtualitat, li fan publicitat. La vida té unes coses...

Hòstia, i ara què faig? continuo amb les vacances o hi torno? Hmmm... Si hi torno, de ben segur que no serà com abans. Segurament hauria de deixar de banda tot allò que va portar-me al cansament: les moltes hores de dedicació, el convertir en carn de post qualsevol conversa o imatge del meu dia a dia... Sí, sense dubte, tot això hauria d'anar fora. Si no, d'aquí a quatre dies tornaria a atipar-me'n. I si decideixo posar límit als temes? podria proposar-me parlar només de Berlín i Alemanya; aquí hi ha prou coses per explicar, que a més poden ser interessants per a eventuals visitants del país i per a catalans, catalanes, blocaires en general. O podria parlar només de Catalunya. Hmmm... no, això no; a Catalunya ja hi ha prou blocaires que la disseccionen.

Hi dono voltes. Només sé que ja fa cinc setmanes que vaig començar el període de "blog en stand-by" i, segur, no tinc ganes de tornar al ritme d'abans, això sí que ho sé. Seguiré rumiant-hi, doncs, i ja veurem com continua la cosa. De moment, catalans, catalanes, blocaires en general, espero que estigueu tots bé.

Abraçades,
Ferran

27 comentaris:

Salvador ha dit...

Parlar de Berlín i Alemanya? Parlar de Catalunya? I per què no parlar senzillament del que et doni la gana?

Puigcarbó ha dit...

Ja ho he escoltat, abans de les vuit recomanen un bloc cada dia i avui han parlat del teu. Enhorabona.

SM ha dit...

Té raó l'altre Salvador: com menys límtis et posis més relaxada serà l'escriptura. Escriu quan i com vulguis i veuràs que poc a poc el blog haurà ressuscitat. Fins i tot els mass media t'ho demanen! ;-)

garbi24 ha dit...

escriure un apunt ha de ser com fotre un clau....sempre que vingui de gust i evidentment es pugui. Només així és satisfactori.
Salutacions catalanes.....

zel ha dit...

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, com a casa, ja ets aquí, ni que sigui intermitent...

Joana ha dit...

I per què no deixar anar la imaginació i vinga el que en aquell moment vulguis comentar, segui de Berlin , de catalunya o de la Xina?
Ooooh! Molts records Ferran.T'enyorem.
I el ritme...posa'l tu :)
una abraçada.
Jo no ho he escoltat i mira que tinc posat RAC1 però avui no.T'hagués avisat :)

XeXu ha dit...

Fa falta que et mencionin per la ràdio perquè et plantegis tornar?? Caram, a veure si ens haurem de sentir ofesos perquè a nosaltres no ens vas fer cas! Va, ja callo, ja callo, un plaer llegir-te, i ves barrinant, a veure si al final tornes...

Joan ha dit...

Ostres, he fet un vot al veure't dalt de tot de la barra lateral!!

Ja saps que jo vaig fer un reflexió semblant i darrerament em centro més en les lletres, però un bloc et permet les llicències que tu vulguis. I els teus seguidors també. Així que ja ho saps. Tu fes el que et demani el cos, que això és un divertimento.

Un somriure ben gran.

McAbeu ha dit...

Em diràs que em repeteixo perquè ja t'ho vaig dir al post de comiat però és que de veritat ho penso: Un blog no ha de ser una obligació.
Així que, si m'acceptes un consell, fes un post quan tinguis ganes de fer-lo i no li donis gaire més voltes.
Ah!, i dit sigui de passada, estic una mica d'acord amb en XEXU: Espero que si tornes (al ritme que vulguis) ho facis pels que et llegim cada dia (o gairebé) i no perquè has sortit a la ràdio. ;-))

Eulàlia Mesalles ha dit...

M'ha passat com a en Joan!
Jo aplico això i em funciona: faig el que em passa per la barretina sense obligacions. Escric al blog perquè em diverteix, visito blogs que m'interessen i deixo comentaris si el post em motiva a fer-ho. Si no, no. He limitat el nombre de blogs que visito als meus imprescindibles. I no em limito ni en temes ni en maneres de fer. En realitat és un taller de creativitat, el blog.

Edurne ha dit...

Yo lo mismito, lo mismito que han dicho todos mis predecesores...

Molts petons y ánimo!
;)

Assumpta ha dit...

Sabia que tornarieeeeees!! oeeee oeee oeeeeeeee

Sabia que hi hauria alguna cosa -fos el que fos- que provocaria un nou post, unes ganes de veure què comentava la gent...

Deixa el feisbuc i torna aquí, home!!

Per cert... ja saps que "Hi havia una vegada un nen" està nominat a millor iniciativa blogaire pels C@ts? Siiii, segur que sí que ho sabies hehehe...

I la trobada berlinesa també... No m'estranya, amb un logo tan xulo que teníeu!! hahaha :-PPP

Bé doncs, et donem per tornat a la catosfera i fes com et diuen els dos "Salvadors"... no et posis límits i parla del que et doni la gana :-)

tirantlobloc ha dit...

Ep! Jo també ho he sentit. Fa gràcia que parlin de gent que "coneixes"... ;-)

Vinga, aquesta és una bona excusa per reemprendre la feina!

Lluïsa ha dit...

Com ja han dit per aquí dalt, el ritme i els temes són cosa teva, nosaltres et llegirem cada vegada que ens vulguis explicar alguna cosa.

Petons!

Elfreelang ha dit...

Au va torna...no com obligació, escriu el que et vingui de gust...mesura't...però torna....

Isabel ha dit...

Va home, no siguis cagadubtes i torna-hi! quan et vingui de gust...sense obligar-te. Ja veus, de lectors en som uns quants. I encara que, alguns cops, no fem cap comentari...llegir, llegim!

nur ha dit...

Iujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Retorn dels meus estimats Ferran i Spock en un sol dia! Si no fos que faig dieta, ara mateix obria una ampolla de cava per celebrar-ho :)

Me n'alegro i, com ja han dit més amunt, aprén a dosificar-te (sí, tots tenim tendència a abocar-nos-hi massa, però es pot aconseguir, t'ho juro!).

Una abraçada ben gran, estimat!

mar ha dit...

Ferran...
clar que sí home!
fes el que vulguis amb el bloc... escriu-hi quan en tinguis ganes i quan no, doncs no i ja està!
hi ha èpoques que en tens més necessitat, d'altres que no ve tant de gust explicar res, i d'altres que explicaries fins i tot el color de les calcetes a tots els desconeguts que s'hi passin... va com va... el més important és sentir-se lliure i fer-lo servir a conveniència...

petons rei!
et trobàvem a faltar (una miqueta...)

agur!!!

Deric ha dit...

Per aquí estem bé, esperant el teu retorn... sense pressions, fent al teu ritme, no cal que sigui diari ni exhaustiu, amb tranquil·litat.
Però no ens abandonis!!!!

El veí de dalt ha dit...

Ben tornat!

Carme ha dit...

Doncs sí ben tornat, el mateix dia que ha començat a publicar el blog

http://trobada2015.blogspot.com

El primer post de presentació i el segon post crec que parlaré de tu... :)

kika ha dit...

quina sorpresa! :)

El porquet ha dit...

Hehe, la sorpresa que em vaig endur a les 7 del matí escoltant la ràdio!

Jo de tu, Ferran, tampoc hi donaria massa voltes. Si tens ganes d'escriure ho fas i punt. Si no te'n venen, perquè t'has de forçar? Així segur que tornaràs a plegar aviat.

Si tornes a escriure ho fas al ritme que el cos et demani, i del que et plagui en aquell moment.

La qüestió és passar-ho bé tot creant un blog. Mai ha de ser un patiment!

En fi, si vols tornar, et rebrem com et mereixes, amb els braços ben oberts. I si no, t'enyorarem, però serà la teva decisió.

òscar ha dit...

Hosti Ferran, em despisto (per feina) un parell de dies i vet aquí que l'In varietate ferranià penja un apunt amb elocubracions (que malament sona) envers un possible retorn o no.

Com blocaire col·leguilla (mira, m'he empescat aquesta categoria que vindria a ser la d'amics blocaires de simpatia recíproca), em permeto dir que el que cal és reinventar aquella màxima escoltada a Emilio Aragón (vaja refernts, per l'amor de Déu1) en un programa d'humor de fa un grapat d'anys. "Mais samba i menos trebalar" ... "Mais samba i menos trebalar" ... "Mais samba i menos trebalar".

I així, repetint-ho molt cops, veuràs que quan fas del bloc una samba, un divertiment sense obligacions, aquest món és millor que el carnaval de Brasil.

I ara me'n vaig. "Mais samba i menos trebalar" ... "Mais samba i menos trebalar" .... :)

kweilan ha dit...

Una abraçada!

Xavi ha dit...

El quina mandra i les cròniques des de Berín varen ser dels primers bologs de la catosfera que vaig descobrir.
Després en vaig descobrir d'altres i arara m'he afeccionat als de moda ( :) ). Però, sempre els inicies tenen quelcom de romàntic. M'agrada IVC!!!!

Alyebard ha dit...

:) m'alegra de veure't per aquí. tu escriu quan i com vulguis i del que vulguis i deixar-ho fluir tot!