5ens Jocs Florals del Katalanischer Salon

Alguns ho recordareu de l'any passat, i de l'anterior i encara del d'abans: Sant Jordi també el celebrem a Berlín, i no de qualsevol manera, què va, sino amb tot uns Jocs Florals! És el moment que treieu de dins tot allò que us empeny a escriure, a voler plasmar negre sobre blanc, via teclat com via bolígraf, sentiments, emocions, desitjos o temences. Animeu-vos i participeu-hi, que la "fama" us espera, aquest cop a l'oest de la Hauptstadt! (i si no és la fama, com a mínim us hi esperem un munt de catalans a l'exili berlinès; no sabeu la il.lusió que fa comprovar com cada any més lletraferits s'apunten als Jocs Florals del nostre Casal!).

Cliqueu aquí per llegir-ne les bases; esperem els vostres escrits! (no, no sóc membre del jurat ni tampoc hi participo, en els jocs; sóc a la junta del Casal, així que m'ho he de mirar des de fora)

Ah, per cert, si voleu estar connectats amb els catalans que vivim a Berlín, la pàgina a Facebook (www.facebook.com/casal.catala.berlin) del nostre Casal pot ser una bona manera :-)

9 comentaris:

Carme ha dit...

Hola Ferran!

Doncs m'ho pensaré a veure si em presento al de poesia.

Una abraçada.

garbi24 ha dit...

veurem que si pot fer....bon dia des de la catalunya....plujosa

Albert B. i R. ha dit...

Darrerament vaig de bòlit. I ara a sobre amb l'embolic a Solidaritat, encara pitjor.
Com sempre, gràcies per les inicaitives que preneu!

Assumpta ha dit...

Aquest any participo segur! :-)

Edu ha dit...

Em sembla que després de dos premis consecutius, aquest any em toca retirar-me :)

Això sí, recomano participar-hi a tothom. De veritat que val la pena!

Una abraçada Ferran!

Xavi ha dit...

M'ho apunto company!!!

zel ha dit...

Jo també miraré si puc, a poesia, suposo, alguna cosa sortirà...


un petonàs, estimat! Roma maca i bruta...

El porquet ha dit...

Hi pensarem, reflexionarem i si en surt alguna cosa... allà hi serem!

Ferran ha dit...

Bé, bé, com més serem més riurem (metafòricament parlant, eh?, que jo no hi puc participar). A veure si trobeu una estona i envieu les vostres obres!

Gràcies per l'interès! :)