I tu, què hi dius?

Democracy: a form of government in which the supreme power is vested in the people and exercised directly by them (source: dictionary.reference.com) - On April 10, the citizens of Barcelona have the chance to take part in an (unbinding) referendum, to decide whether they are for or against the independence of Catalonia. It all started back in September 2009, when such a referendum took place in a small town some 40 km north Barcelona. Since then, a bunch of cities and villages have organized such consultations across Catalonia...

Digues sí, o digues no, o queda't en blanc... però digues alguna cosa, que a TU també t'afecta, el que vulgui la societat on vius. I ei, res d'excuses: que aquell dia hi ha legislatives al Perú? I què? tu no te'n vas pas cap a Lima, aquell cap de setmana, oi? doncs coi, participa a les de casa! Que potser t'és igual, el que altres decideixin per tu? no fotem, home, no fotem...


16 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Tremendo!

Molt bo i original. I -per contra del que uns quants cavernosos presuposaven- s'anima a votar, res més.

*Sànset*

McAbeu ha dit...

Jo ja ho vaig fer el 25 d'abril de l'any passat i puc assegurar que no provoca cap reacció al·lèrgica ni res dolent... bé només una mica d'urticària a aquests que "defensen la democràcia" defensant que la gent no vagi a votar però per aquests tota urticària és poca. Així que els que en teniu l'oportunitat, EL 10-A ANEU A VOTAR!!

Carme ha dit...

Jo també vaig votar i puc confirmar el que diu el Mc... :)

El vídeo m'ha agradat molt, potser abans del 10 d'Abril m'animi a posar-lo algun dia també al blog.

Sempre em costa de carregar els vídeos... però m'ha tingut enganxada aquí, reculant i reculant i repetint i repetint fins que s'ha carregat del tot.

El porquet ha dit...

Jo ja he dit SÍ!

magazine.cat ha dit...

Bon vídeo.
Aneu a votar!

Assumpta ha dit...

JO TAMBÉ JA HE VOTAT!! ;-)) Ho vaig fer el mateix dia que en McABEU... i tinc posada una butlleta de record, del SÍ que vaig votar, a la barra lateral del meu blog perquè TU, FERRAN, em vas donar la idea ;-))

Jo en vaig fer un post i tu em vas dir que el post aniria baixant, que en podia deixar senyal a la barra lateral i et vaig fer cas... i allí està, com a testimoni :-))

BARCELONINS, CIUTADANS DE BARCELONA!! VOTEU!! ;-)))

Assumpta ha dit...

Hehehehe llegeix la conversa que et farà gràcia... tu deies "banda dreta" i jo et preguntava si volies dir "barra lateral" :-))

http://blogdeassumpta.blogspot.com/2010/04/jo-ja-he-votat-si-la-independencia-de.html

Assumpta ha dit...

I en MAC també va enllaçar la seva papereta de Vila-seca dins els comentaris... hehehe

Ostres, m'ha fet gràcia repassar aquell post :-)

Apa, vaig a fer feina! :-D

Elfreelang ha dit...

Jo també vaig votar ja fa temps i és més vaig convencer algunes amistats que també ho fessin...el vídeo està molt bé! a veure el 10 d'abril ...

garbi24 ha dit...

jo vaig fer la feina quan va tocar, ara espero que on hi ha més renom...no fallin

Lluïsa ha dit...

Doncs jo, no tal sols vaig anar a votar fa més d'un any (28 de febrer), també vaig dedicar moltes hores del meu temps de lleure i de dormir, a preparar la consulta al meu poble.
Un detall: Casa meva era el centre logístic i, encara ara, en un racó on no fa nosa, hi ha part del material que ens va sobrar.

XeXu ha dit...

Molt ben fet el vídeo, i també m'ha agradat molt en el que està inspirat, de les eleccions americanes. Jo m'estic esperant a poder votar a la consulta per desempadronar-me de Barcelona! Ja veus.

Joan ha dit...

Voti, voti, voti, gamarús el que no voti.

kika ha dit...

boníssim el vídeo. m'ha emocionat i tot! :-)

Ferran ha dit...

@ tots: és a dir, que la majoria ja heu tingut ocasió de votar. D'entre els exiliats n'hi ha que també volem fer-ho; m'han dit que m'enviaran les paperetes Sí i No a casa. Espero que compleixin i pugui participar!

Gràcies a tots

rits ha dit...

digues si, digues no, digues el que vulguis!!!
m'agrada tant aquest video!!! l'havia penjat al vuit8ena abans de veure-te'l!!!!