itineri.de

Mentre milers de persones celebren arreu de Catalunya -com si ho veiés- la victòria del Barça contra el Manchester, moltes altres continuen reflexionant sobre els fets que, en les últimes setmanes, estan tenint lloc arreu de l'Estat. I més encara, sobre el que va passar divendres al matí a Barcelona, quan un pseudo-funcionari va ordenar la policia que inflés a hòsties un grup de gent normal. La meva indignació pels fets de la plaça Catalunya de Barcelona és tan gran que, en les últimes hores, a més d'un indignat sóc un cabrejat. Molt cabrejat.

La Berliner Zeitung d'aquest dissabte ha tret, en portada, una de les tantíssimes fotos que en les últimes hores estem veient a les xarxes socials. Aquí la teniu:

"Empört euch!". "Indigneu-vos!", titula el rotatiu


I mentre els uns celebren victòries i els altres reclamen que es faci política per a la gent i no contra ella, servidor va fent camí. Des de mitjan març estic en vies d'encetar una nova etapa professional. Liquidada l'experiència a la delegació de la Generalitat, molt positiva pel que fa a la feina però no gens en allò que toca al delegat i la nostra classe política en general, aquest periodista té entre mans un projecte en l'àmbit del turisme que, la veritat, no és pas una cosa improvitzada. De moment, itineri.de és un projecte de projecte, però a poc a poc va agafant forma.

M'indigno, com deia, i molt, per la manera com estan anant les coses a la nostra societat, però també m'il.lusiono davant la perspectiva d'un futur que, tan de bo sigui així, ens porti a tots plegats coses millors de les que hem tingut fins ara. Per això caldrà lluitar i no defallir: els qui voldrien veure'ns plegats no són pocs... però nosaltres som més, i sense dubte millors!

13 comentaris:

XeXu ha dit...

Espero que els teus projectes tirin endavant, tant de bo te'n surtis. Com que és un facebook, no ho he pogut obrir, però segur que ens aniràs explicant coses.

garbi24 ha dit...

tenen bona pinta els teus projectes....també tinc un projecte turístic entre mans, qui sap, potser acabaràs portant-me alemanys a casa....
I tot això ens ajudarà a des indignar-nos....

montserratqp ha dit...

Es que la vida es una barreja ben barrejada, d agres i dolços, de carallots i de magnifics, del passat i d esperança. Ai, la Vida!

nur ha dit...

Ara entenc la teva indignació en dir que no sóc una indignada (però també m'hauries d'entendre tu a mi). M'encanta veure't il·lusionat, m'encanta el nom de la teva empresa i m'encanta el logo que has triat. Amunt amb la il·lusió.

Jo ara torno, un cop més, de fer un volt de la plaça Catalunya: penjaré unes quantes fotos més :)

Elfreelang ha dit...

ja ho pots ben dir Ferran ....del tot innecessari i a més això se'ls acabarà girant en contra...crec que tenen, el record de signatures demanat la dimissió del tal senyor amb cognom de colònia ....bé el Barça ja té una copa més ....i el seu joc enlluerna i referent el teu projecte enhorabona i que vagi cap endavant!

zel ha dit...

Ferran, estimat, benbingut al món dels cabrejats, però molt cabrejats, de tota manera, que encaris el futur amb alegria m'omple de joia! Un petonàs, amic del cor!

Assumpta ha dit...

Ferraaaaaaan!! :-)) Moltíssima sort amb el projecte!!

A mi m'ha passat com al XEXU, no tinc Feisbuc i no ho he pogut obrir... així que espero posts successius amb explicacions ben extenses!!

I, sobre tot, repeteixo, MOLTA SORT!! Que te la mereixes molt :-))

Nihm Smoboda ha dit...

Endavant, Ferran.

Lluïsa ha dit...

Tu i jo coincidim moltes vegades amb les coses que creiem que són realment importants a la vida i ara també ho fem amb les reivindicacions de la gent de les acampades, ja siguin a Plaça Catalunya, a la Puerta del Sol o a qualsevol racó del territori català, espanyol o de la resta del planeta.

Pel que fa a Itineri.de, segur que ben aviat deixarà de ser un projecte de projecte per ser una realitat, malgrat les dificultats que sempre hi ha en el camí de començar un negoci.

A més, l’Assumpta té raó; et mereixes que tot et vagi bé. Així que, MOLTA SORT!!!

Petons!

rits ha dit...

Ferran, ahir els indignats van fer una demostració de civisme i van donar una lliçó davant dels alderulls dels brètols que fan del Barça una mostra de conflicte.

Fins i tot ara, tv3 que ha ignorat per complert els indignats, ha demostrat com s'organitza, com està de neta la plaça... alguna cosa comença a canviar!!

I molta sort en la nova etapa!!! segur que t'anirà molt bé!!!!

Joan ha dit...

Em considero molt pacífic, i un indignat pacífic és blanc de les porres bàrbares administratives.

De vegades em pregunto si no els hauríem de pagar amb la mateixa moneda. Canviar la proporció, a veure qui corre.

P.S.: De vegades, ni em reconec.

Joan ha dit...

I és clar, molta sort amb els projectes de futur. Fet i fet, t'has lliurat de politiquets.

Cris (V/N) ha dit...

Jo he clicat "m'agrada" només per que és el teu projecte eh? :) Un petó ben gran, muackssssssss!