De tornada a casa...

My friend Elena just reminded me of a song I like a lot! "Way back home" was a 2010 hit by the Australians Bag Raiders. Enjoy it, and in the meantime I will start preparing a post devoted to the very beautiful city of Potsdam, only 40 minutes away from Berlin. Stay tuned!

L'Elena, que va ser companya de feina durant molts anys i amb qui estic feliçment en contacte, m'ha recordat avui un tema que vaig penjar fa unes setmanes en una xarxa social. Dels australians Bag Raiders, "Way back home" va ser un èxit l'any passat. Aviat us parlaré de Potsdam, una històrica i molt bonica ciutat alemanya, desconeguda per a la majoria de visitants de la capital tot i tenir-la a 40 minuts en tren. Avui l'he visitada amb els meus pares, que passen uns dies a la Hauptstadt. Mentre no arriba la "ressenya geogràfica", us deixo amb aquest molt bon tema dels Bag Raiders. Canteu, canteu, que els vostres mals espantareu!



Rain pours down over a city
Night has fallen like a stone
Are you gone or are you with me?
In my heart I'll never know
If I close my eyes I'll see you
Hear your footsteps in the rain
In my dream I'll never find you
but I'll hear you call my name

As I tread through crowds of people
Trying to keep from looking back
Got your sense on something passing
And it sends me off my track

Do I find you will I follow
To forever and a day
I can feel you in the distance
But you seem so far away

What if I just can't find my way back home (ooh)
What about all the things I just don't know (ooh)
What if I just can't find my way back home (ooh)
Would you be there to show me where to go (ooh)

L'altra Brandenburger Tor, a Potsdam!

14 comentaris:

Assumpta ha dit...

Siiii, Ferran, parla'ns de Potsdam que he clicat l'enllaç i ja veig que és molt maco :-)

A més, segur que tu ho saps explicar súper bé ;-)

ara...

... ehem...

ufff...

... el vídeo no m'ha agradat gaire... és ben bé per agafar un atac de nervis amb la forma de presentar les imatges... quin stress!!

Si us plau, que en tens un una miqueta més relaxant? ;-)

Ferran ha dit...

Els teus desitjos són ordres, molt benvolguda Assumpta: http://youtu.be/Y1L8uRApYeQ

Potsdam? roman atenta a la pantalla: us posaré fotos i explicaré alguna cosa. Una ciutat molt maca. Quan en Josep Lluís i tu vingueu a visitar-me a Berlin, us hi portaré!

Assumpta ha dit...

Hehehehe ooooooooh!! aquest sí que et deixa ben tranquil·let ;-)) Quina diferència :-)

T'asseguro que si un dia podem viatjar a Berlin, et demanarem ajuda... no en dubtis ;-)

Lluïsa ha dit...

Ostres, te n'has anat d'un extrem a l'altre amb la música ;) i jo que encara tinc molt fresques les imatges del concert d'ahir dels Antònia Font...

I Potsdam... ho afegeixo a la llista, però aquesta vegada em faltaran hores per veure tot el que ens proposes darrerament, sobretot al facebook.

garbi24 ha dit...

sincerament...... em quedo amb Potsdam.
Bon diumenge i ull amb els cogombres

Elfreelang ha dit...

Estic cantant! potser per això portem uns dies de pluja i núvols per aquí..

Gabriel ha dit...

Oh, Potsdamm, quins records! Berlín, Potsdamm, Dresde em porten bons records. Ja tinc ganes que en parlis. És un lloc amb molt encant!

Joan ha dit...

Saps? Si hem passat de les cròniques de la delegació a les cròniques de viatge ... no n'haurem sortit malparats després de tot!

P.S.: Després d'una Damm ... una altra. I clar, després surten els comentaris que surten.

El porquet ha dit...

Ja estic emprenyant els veïns tot cantant la cançó, així que si no escrius aviat el post de Posdtamm potser sortiré perjudicat per un atac veïnal en massa!

Joana ha dit...

He de tornar a Berlin...em va quedar pendent de visitar-la :)
Molts records Ferran!

rits ha dit...

com m'agrada tornar-te a tenir per aquests móns catosfèrics!!!!!

Nihm Smoboda ha dit...

És potser un dels millors llocs on anar amb la família. Espero que estiguessin contents.
Salut, company.

Eulàlia Mesalles ha dit...

Doncs , mira, seran australians, però a mi el video m'ha transportat a un cert lloc anomenat Tascheles...

Ferran ha dit...

Bag Raiders.sí, Bag Raiders.no ... n'hi ha per a tots els gustos, com no podia ser d'altra manera ;) Pel que fa a Potsdam, aviat, ho prometo.

@Joan, vigila amb les Damm, haha! @Joana, aquí us espero :)

I a tots vosaltres, per suposat, com sempre, moltes gràcies per passar per aquí i dir-hi la vostra. Merci!