Fuck them

I just learnt about the video below, which first appeared some time ago. I cannot say much more than what these guys in it sing: fuck those who judge, those who dare critizise other's lifes, lifes that they consider corrupt, or dirty, or... whatever. How the hell can anyone consider himself so "pure" to judge a fellow human being for the fact of being gay? Well, such crap happens as we all know, and this is the reason why thousands of people take the streets, all over the world, every year, in demand of equality of rights.

Ja fa molts anys que la segona quinzena de juny veu celebracions, arreu, per reivindicar una cosa que no hauria de caldre reivindicar: normalitat. Però així és el món en què vivim: mentre una minoria de lamentables polítics empobreix una immensa majoria de patidors éssers pagadors, amb lleis basades en el "que potser preferiries viure en un país comunista, tu?", aquests mateixos assenyalen amb l'índex als qui, a parer seu, haurien de viure tancats en un armari de gruixudes portes, no fos cas que infectessin criatures innocents amb el seu indecent estil de vida. Al meu parer, ells són els qui haurien d'estar tancats, i a poder ser en armaris sense pany!

Hi ha coses que, amb el temps, es van superant, si més no per part de cada cop més persones. Una d'elles és la tendència a jutjar maneres de viure, el desvergonyiment d'aquells que es creuen en possessió de la veritat absoluta: "la meva vida és normal, la teva no". Cada cop som més els qui, a aquestes persones, incapaces com són de respectar la vida dels altres, inhàbils per superar barreres cada cop més líquides, els cantem, amb alegria, el que canten els xics d'aquest vídeo.

No està tot perdut, no, què va. Els uns empenyen cap a l'abisme del desconeixement i la intolerància (causa-efecte), però cada dia som més els qui empenyem en direcció contraria, i tenim més força. Els indignats ho estem per qüestions morals, que no només amb corruptel.les polítiques tenen a veure... i a qui no li agradi, que s'hi posi fulles. Llum, llum!



Look inside, look inside your tiny mind
Then look a bit harder
'Cause we're so uninspired, so sick and tired
Of all the hatred you harbor

So you say it's not okay to be gay
Well, I think you're just evil
You're just some racist who can't tie my laces
Your point of view is medieval

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause your words don't translate
And it's getting quite late
So please don't stay in touch

Do you get, do you get a little kick
Out of being small minded?
You want to be like your father
It's approval you're after
Well, that's not how you find it

Do you, do you really enjoy
Living a life that's so hateful?
'Cause there's a hole where your soul should be
You're losing control a bit
And it's really distasteful

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause your words don't translate
And it's getting quite late
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you, fuck you
Fuck you, fuck you, fuck you
Fuck you

You say you think we need to go to war
Well, you're already in one
'Cause it's people like you that need to get slew
No one wants your opinion

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause your words don't translate
And it's getting quite late
So please don't stay in touch

Fuck you, fuck you, fuck you
Fuck you, fuck you, fuck you

12 comentaris:

Salvador ha dit...

M'ha agradat això de "que potser preferiries viure en un país comunista, tu?" Al pas que anem aviat la resposta serà: Sí.

De totes maneres ja hi vivim. L'única diferència és que allà són els membres del partit i aquí els banquers, financers i alguns polítics els paràsits que roben tot el que poden.

XeXu ha dit...

Com sempre diem, qui redimonis és alguna gent per ficar-se en la vida dels altres? El pitjor del cas és que pensen que tenen la veritat i que és totalment impensable que hi hagi gent que no vegi una evidència similar. Ments molt estretes. Però realment, jo també em sento així, tinc la ment molt estreta. No accepto ni tolero la gent amb prejudicis tan grans i un odi tan arrelat als que són diferents d'ell. En aquests casos sempre penso que no és pels altres, sinó per ells mateixos. Tenen por de convertir-se en una cosa que repudien. I si em passa a mi? Ai ai, no, no tots fora. Ostres, i si em transformo en gay i a sobre negre?? Nooo, quina por! Expulsem-los a tots del planeta.

Ostres, el vídeo és boníssim, hehehe. M'encanta les cares que posen, m'he fet un tip de riure.

Carme ha dit...

Doncs, sí, noi, sí, au! que s'hi posin fulles, moltes fulles, si cal i si no ... que els dutxin! (per no dir que els bombin que és més violent)

Elfreelang ha dit...

El meu anglès és dolent tirant a pitjor però he entès força la lletra i noi estic molt d'acord amb tu i ho diré en català : que es fotin! per cert he tractat de veure el vídeo a youtube ( en el teu bloc es penja tota l'estona)i per a veure'l he d'estar registrada...allò que dèiem....

Lluïsa ha dit...

Ara vaig a tirar unes quantes pedres a la meva teulada dient que jo també sóc intolerant… amb els intolerants; sincerament, aquelles persones de ment tan estreta i mirada tan curta i limitada, sense capacitat de veure-hi més enllà del què és aparent, i amb la nul•la intenció d’intentar veure persones per damunt de tot, em fan llàstima. Mentre jutgin sense conèixer, no saben ni sabran mai el que es perden.

Encara resultarà que a mi, que em considero “normal”, em diran que no ho sóc pel simple fet de donar importància a allò que s’ho val, a les persones.

Visca la diferència!

zel ha dit...

Jo també m'estimaria més viure en un altre país, perquè la meva indignació, per primera vegada a la vida, m'està paralitzant... i creu-me que això, qui em coneix, diria que costa i molt!


Un petonàs, estimat!

Joana ha dit...

Al manicomi de Salt hi havia una inscripció " N'hi ha més a fora que a dins"
Doncs això ,ja ens entenem oi?
Com va la temperatura berlinesa aquest juliol? recordes els 38?jeje
molts records Ferran!

Clidice ha dit...

M'hi jugo un peix que la teva vida és força més normal que la meva. A més, qui dóna carnets de "normalitat"? El dia que ens adonem que TOTS -homos o no- vivim dins d'armaris, potser no caldrà reivindicar res. Que visquin i deixin viure tots plegats! :)

McAbeu ha dit...

Mentre s'hagi de reivindicar la normalitat és que no vivim en un món normal. Tot seria més fàcil si hi hagués respecte mutu però està clar que aquests intolerants que s'atreveixen a donar "diplomes de normalitat" no respecten res i, per tant, no es mereixen el nostre respecte.

Ferran ha dit...

No sembla que les veus discordants, que segur que també hi són, tinguin ganes de dir res al respecte. Ep, he dit "respecte"? doncs això, respecte a tothom; qualsevol altre cosa és impresentable. Punt.

pati di fusa ha dit...

arribo una mica tard al post, però un cop més, signo fil per randa el teu escrit, ferran! i la cançó, genial!!! :)

Ferran ha dit...

Hola, pati di fusa! Més val tard que mai, diuen, i amb encert :))
Gràcies per passar per aquí, celebro que t'hagi agradat la cançó; el missatge és senzillament genial!