itineri.de

Estimades i estimats, benvolgudes i benvolguts: el projecte itineri.de cada dia té més cos! El web ja és pràcticament a punt, algún mail ja ha entrat a itineri@gmx.de i, passet a passet, la nova etapa es va obrint pas :)) Vaig de bòlid: a banda d'itineri.de i tot el que comporta, tinc entre mans un projecte laboral més, un altre d'estudiantil, més la corresponsalia a la ràdio, més l'examen d'alemany pel qual cada dia falta menys, més la junta del casal català... Ah, i entremig miro de tenir vida pròpia: veure'm amb amics, coneguts i saludats, baixar a Barcelona de tant en tant, etc etc etc. Tot plegat em demana mooolta energia, estic cansadot... però encantat!

itineri.de, alguns ja ho sabeu, és un projecte... bé, ho podeu llegir vosaltres mateixos al web, hehe... En tot cas i a manera de resum, és un projecte que tenia al cap de feia mooolt de temps i amb el qual, circumstàncies de la vida per entremig, he posat ara fil a l'agulla.


El projecte se sustenta, de moment, en el web i una pàgina a Facebook prou activa (us convido a fer-vos-en seguidors, si encara no en sou!), però les idees bullen al cap i de projectes relacionats amb itineri.de n'hi ha uns quants. Temps al temps!


Per tot això, segur que de moment seguirem veient-nos poc per l'In varietate concordia. De totes formes, l'octubre vinent un servidor celebra cinc anys de catosfera, mamma mia, un aniversari que no podré passar per alt, de ben segur ;)

17 comentaris:

Edurne ha dit...

Bona nit/Gabon Ferran, maco!
Que estamos perdiendo las buenas costumbres... aunque, tú porque estás lleno de proyectos e ideas que te bullen en la tête, y yo por otras causas.... no nos visitamos y no me gusta nada, pero nada, nada...!
Yo le pongo remedio ahorita mismo.
Así que te dejo un cargamento de buena Sort y Zorionak a tutiplé por tanta activité, oye!

Aurrera!
Muxutxuak!
;)

garbi24 ha dit...

en aquest planeta fa falta més gent com tu....endavant!!!! i sort

Carme ha dit...

Doncs sí, endavant amb itineri!

Ah! I una festassa grossa aquí pel cinquè aniversari, eh?

ilsa ha dit...

Quants projectes!! Et felicito per tot plegat, per l´empenta que tens i per les ganes que hi poses!!!!
Montse

Alyebard ha dit...

Endavant! molta sort en tot!

Elfreelang ha dit...

Veig que estàs enderiat en tot de projectes !!! enhorabona per l'empenta i la web i tot plegat ei i com diu la Carme el cinquè aniversari s'ha de celebrar!!!

Assumpta ha dit...

Eeeeei, i amb tots aquests canvis, fins i tot has canviat el color de l'In varietate :-))

Ara vaig a veure la web!!... però... ostres, a veure si expliques això de la ràdio!! sempre m'ha encantat la feina a la ràdio... :-))

Gerard Agudo ha dit...

Felicitats i molta sort Ferran!!!

Ferran ha dit...

@Edurne, tienes todita la razón, nos tenemos abandonados (de visitas, pero no de pensamiento: en mis pensamientos bilbaínos está usted siempre presente. Y nos veremos, vaya si nos veremos!)

@garbi24, m'acabes d'alegrar el dia, i no ho dic en broma :)

@Carme, sí, sí, i tant, com a mínim a l'octubre segur que passo per aquí! (i abans també; i també per les vostres cases!)

@Montse, moltes gràcies! Estic encantat amb el projecte, només falta... que surti bé ;)

@Alyebard, moltíssimes gràcies a tu també!

@Elfreelang, sense cap dubte hi haurà celebració :-)) Molts records!

@Assumpteta! Noia, això és un no parar, em pots ben creure. La ràdio... col.laboro amb COM Ràdio, tot i que ocupa un 5% del meu temps: la meva vida és bàsicament itineri.de! Molts, molts records també per tu :)

@Gerard, moltíssimes gràcies! :-))

pati di fusa ha dit...

quanta activitat, ferran! però tu ets real? ;) ja m'he fet seguidora de la pàgina!

jo també sóc una enamorada de berlín, però només l'he pogut disfrutar en estades molt breus. estic convençuda, però, que això un dia canviarà. :)

molta sort en tots aquests projectes!

El porquet ha dit...

Pinta molt bé Ferran! Jo, des que vaig visitar Berlín per primer cop l'estiu passat (en tenia moltes ganes i no va decebre) ja s'ha convertit en un dels meus racons preferits d'aquest món.

Hi vaig ser pocs dies, però gràcies a la Maria vaig poder gaudir una miqueta més intensament de la vida berlinesa.

En tinc uns molt bons records... una meravella!

Seguirem atents als teus projectes! Quina empenta!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Endavant amb els Somnis, Ferran, no hi ha res com aconseguir fer-los realitat!

XeXu ha dit...

Aquest post va aparèixer al reader i després no hi era, no el vaig poder comentar. Vaja, només venia a dir-te que tinguis molta sort amb el projecte, que segur que tirarà endavant amb la teva empenta i les ganes de que rutlli. Ànims i no defalleixis.

Ferran ha dit...

pati di fusa, moltes gràcies :))

porquet, segur que et va agradar; no hi deuen haver moltes ciutats que ofereixin tanta cosa com Berlín!

Eulàlia, a veure com va...

XeXu, a poc a poc, la cosa va endavant, moltes gràcies :)

marc ha dit...

Endavant!!

Quadern de mots ha dit...

Apa doncs, jo també m'apunto a la felicitació. No hi ha com tenir ganes i il·lusió per tirar endavant projectes. Sort!!

Ferran ha dit...

Moltes gràcies, Marc i Quadern :)