Gràcies


Es de bien nacido ser agradecido, diuen els castellans no sense raó: gràcies doncs als qui heu votat l'In varietate concordia perquè sigui un dels nominats als cats... malgrat tenir el blog més aviat aparcat, aquests últims no pocs mesos.

Dit això, aprofito l'avinentesa per confessar-me: em costa competir en un certàmen com els cats. Rebre un premi sempre fa il.lusió, vaja, si més no a mi; és un reconeixement, en aquest cas, a la feina que hi ha darrera d'una pantalla i un teclat, triant temes per comentar, esforçant-se per fer-los entenedors als lectors... Sí, els premis m'agraden. El que em costa, en el cas dels cats, és que la majoria de concurrents són amics, virtuals o presencials però amics! L'any passat ja em vaig endur una alegria, a cats gràcies, però de la mateixa manera que em costa triar entre els meus habituals, precisament perquè per això ho són, em costa celebrar un reconeixement que implica que un amic, virtual o presencial, deixa de tenir.

Total, que m'estic enrotllant com una persiana però que el missatge central d'aquesta confessió és: gràcies, gràcies, gràcies. Pel que fa a l'In varietate concordia, el premi ja l'hem rebut. Gràcies!

PS: no haviem quedat que blog s'escriu amb "g"? ;)

13 comentaris:

SM ha dit...

Felicitats i molta sort! La competència serà dura ;-). Però precisament per tot això que dius els cats són uns premis de bon rotllo. Tan si guanyes com si perds, el premi ja el tens. Estaré molt content si te'l quedes tu aquest any, de veritat!

montserratqp ha dit...

com una persiana o més! no em siguis tontaines de pseudorenunciar a un premi perque d´altres, encara que siguin amics, no el tindran. Emhorabona, bonàs!

Assumpta ha dit...

De res!! Hehehe

Home, si agafes el Logo en blau (com hem fet la majoria) està abm "G" hehehe... de fet, jo el vaig agafar blau justament per la G, que els blocs són per escriure a mà i amb boli :-DD

A veure, tu no has jugat mai al parxís amb amics? o als escacs? o al monopoly?... doncs segur que no passa res si guanyes, oi? Doncs això, tu imagina que jugues entre amics i que participant als C@ts ajudes a la PROMOCIÓ DELS BLOGS EN LLENGUA CATALANA i amb això i guanyem tots!! :-DD

garbi24 ha dit...

sempre fa il·lusió de saber que hi ha gent que li agrada el que fas. Això és part del que ens fa continuar escrivint i comentant en aquesta gran comunitat virtual

rits ha dit...

gràcies a tu!

El porquet ha dit...

Sí que has fet una volta ben rodona per a dir el que finalment volies dir... ;p

Res nano, que l'enhorabona més sincera. Amb la poca activitat d'aquests mesos encara aconsegueixes un reconeixement dels blogaires... senyal de la vàlua i de la empremta que has deixat a la catosfera. I això no tothom ho pot dir!

XeXu ha dit...

Vaja, jo t'ho explicaria, però per aquí hi ha gent que ja ho ha fet, fins i tot dir-te curt de vista per no veure que hi ha un logo per cada preferència entre g o c, i si el vols amb g però vermell, que te'l faci el McAbeu, hahaha.

És una competició, però no ho és. El fet de que es fa a banda de la teva voluntat fa que no t'hagis de sentir culpable, la gent tria qui vol, i un any tria a un com el següent pot triar a un altre. Arribar a nominat et diu que agrades a una quanta gent, en el teu cas, a molta. Aquest és el premi real, en realitat, ja que després ens veiem obligats a triar-ne un només de cada categoria, i estic convençut que més d'un llançament de moneda a l'aire hi ha. Donar premis és així, què hi farem, però per sort ara hi ha dos guanyadors per categoria, que no és tan selectiu!

Jo et felicito per ser-hi, ja que és molt merescut, i t'animo a participar en la votació i a recollir el premi en cas de guanyar. I si això t'anima a escriure una miqueta més, festa major. Encara que ja sé que vas curt de temps, però bé, vas traient el cap, i això no és poc!

Ferran ha dit...

Hmm... no sé, no sé... continuo trobant raru competir amb amics, qué voleu que us digui. I ja us dic, no aniré de "ui, a mi, els reconeixements plim". No, no, no, això no és així. Però competir amb... Bé, prou, ja està dit que és el que volia.

Pel que fa al tema "g" o "c"... què voleu que us digui: m'he de graduar les ulleres, i tant :)

merike ha dit...

Ah, I'm supposed to compete with you??? I surrender!

Assumpta ha dit...

Ara aniré a un altre país i, des d'allí, faré un blog magnífic per poder competir amb tu, FERRAN, i veuràs com no passarà res, veuràs com tant abans de la competició, com durant, com després, cap dels dos patirà gens!! :-P
Fes el favor de jugar!!! :-)

nur ha dit...

M'ho he perdut i ningú no m'ha dit res! Estic desconnectada però ho saps, oi? que t'hauria votat? Pel que fa a bloc, va amb c... com et senti el Joan t'expulsa de la blocosfera catalana, que a mi m'ha agafat mania per dir "xiringuitu" (amb cometes posades i tot).

Termcat dixit:

bloc

ca bloc, n m
es bitácora
es blog
fr bloc
fr bloc-notes
fr blogue
fr carnet
en blog
en weblog
Serveis > Internet>
Pàgina web, generalment de caràcter personal i poc institucional, amb una estructura cronològica que s'actualitza regularment i que presenta informació o opinions sobre temes diversos.

nur ha dit...

Val a dir que si hagués de fer una definició de bloc... segurament només agafaria la primera part de la frase i també això de l'estructura cronològica. Pel que fa a la resta, em sembla inadequat (com que no hi ha blocs institucionals? jo conec algú que un cop va anar a recollir un premi del bloc de la seva institució!). En fi, el Termcat sempre tan al dia!

Ferran ha dit...

Merike, you what?? no way! :)

Assumpta, no sé, no sé... no ho veig gaire clar. Hmm...

Núria, hehe... ai, el tema dels blocs i els blogs! Ei, però... a tu t'agrada "xiringuito" (a mi també) i a mi m'agrada "blog"; què hi puc fer? sóc dèbil :)
Aquesta persona que va anar a recollir un premi per un bloc institucional... em sona, em sona ;)