La imatge misteriosa

Era pràcticament (pràcticament?) impossible d'endevinar, però tot i així la Rits s'ha atrevit i ho ha provat. La imatge que fins ara ha estat capçalera de l'IVC estava extreta d'aquí:


Voilà: les bastides gràcies a les quals, fins no fa gaire segons tinc entès, s'ha continuat construït la meva molt admirada Sagrada Família de Barcelona (dic fins no fa gaire perque em sembla que les bastides ja no hi són). Arran aquest post de fa gairebé tres anys, em va venir la idea d'utilitzar la imatge pel blog.

Per cert, ara que hi penso, fa massa que no entro al temple, tres anys menys un mes exactament. Serà qüestió de tornar-hi aviat!

14 comentaris:

Assumpta ha dit...

I jo pensant que era alguna cosa berlinesa!! :-P

Xavi ha dit...

Semblaven bastides i són bastides. :)
Escolta nanu. Jo no he anat mai a la Sagrada Familia. Un dilluns fred d'hivern m'hi vaig acostar i en veure la cua vaig donar mitja volta. I possiblement sigui de les poques obres de Gaudí que no he vist (A Barcelona, a la Colònia, a Comillas,...). T'ho pregunto. Que podries avisar-me quan vagis i anem plegats? Igual, acompanyat no emdona tanta mandra la cua...

XeXu ha dit...

Jo no vaig voler dir-ho, perquè no esperava encertar-ho, però vaig pensar en alguna vista interior de la Torre Eiffel. Ben errat anava.

Vaig entrar a la Sagrada Família aquest any, i l'entrada és molt cara, però per dins és espectacular, així que si t'hi animes, penso que en sortiràs content. No et sé dir si ha canviat gaire en tres anys perquè era el meu primer cop, però ara té tela.

magazine.cat ha dit...

Jo no he anat mai a la Sagrada Família i mira que ho tinc aprop, tindre que apuntar-ho a la llibreta de "coses que he de fer" :)

garbi24 ha dit...

no ho hagués dit mai......I per el temps no pateixis, tu fa tres anys però jo almenys en fa quaranta......

Ferran ha dit...

Doncs Xavi, magazine.cat i garbi24, sense cap dubte apunteu-vos-ho a la llista d'urgent! Ep, bé, sense obligacions, però per mi és un edifici espectacular, una autèntica loteria en ple centre de Barcelona!

Xavi, merci per la proposta i si quan sigui a Barcelona hi trobo el moment, pensaré a comentar-t'ho, i tant!

Berlín, París... Assumpta, XeXu, era francament im_pos_si_ble d'encertar, hehe...

Lluïsa ha dit...

Que en fa d'anys que no hi entro... I, a més, la darrera vegada era amb un grup de nens que ja havien passat per les instal·lacions del Barça i el Parc Güell; imposible GAUDIr de la visita.

McAbeu ha dit...

L'última vegada que hi vaig anar, a la Sagrada Família, encara hi eren les bastides però no hauria encertat mai la solució d'aquesta "imatge misteriosa". :-)

I, en quant a la imatge de la capçalera, en Gatot ja t'ho va explicar al post anterior i, com ell al seu últim comentari, et confirmo que ara només veig "In Varietate Co" ;-D

El porquet ha dit...

Osti, ja era rebuscat ja...

Jo també fa molt temps que no entro a la Sagrada Família... tants anys com els que fa que corro per aquest món... m'hauria de caure la cara de vergonya potser no?

Assumpta ha dit...

Jo ara veig una capçalera immensa que, a primera vista només permet llegir "In varietate co" i un mil·límetre de la n. i si vull llegir-ho tot, he de moure la barra de desplaçament inferior :-)

Elfreelang ha dit...

Jo no hagués endevinat mai...no serveixo per aquestes endevinalles...per cert jo si veig la capçalera in variate concòrdia tot sencer! navego amb mozilla firefox 5

Ferran ha dit...

Gatot, Mc, Assumpta... i ara? surt alguna cosa retallada, o ja ho podeu veure tot?

Els qui encara no heu entrat mai a la Sagrada Família, o ho heu fet fa molt de temps, de debò, creieu-me, no us la perdeu: és una joia meravellosa, i a casa nostra!

Elfreelang, era francament... impossible d'encertar, hehe, no és cosa teva!

McAbeu ha dit...

Amb el canvi de plantilla, es veu perfecte i a més has triat un look força xulo. M'agrada! :-))

rits ha dit...

oooh, realment era impossible d'endivinar!!!!!

vaig estar-hi aquesta primavera (jejeje, de franc...casualitats de la vida d'estar al lloc oportú el moment oportú). És fantàstica! i el dia que estiguin els vitralls, ai aquell dia serà !! buf, no sé ni com dir-la de bonica que serà o m'agrada pensar que serà.

M'agrada com t'ha quedat el blog!!! fresquet, fresquet