Passeu, passeu

Passeu, passeu i poseu-vos còmodes, sou a casa. Sí, sí, és veritat, costa de reconèixer, eh? Deu n'hi do les obres que hi hem fet, tu! La inversió que ens ha suposat... Però trobem que paga la pena, ja veureu, ja!

Oh, i tant que sí: ha estat una feinada però el resultat ens encanta! Agafeu, agafeu alguna cosa, i mentre mengeu us portem a veure la casa. Endavant!

Ja ho veieu, quins canvis, eh? I això que en principi només havia de ser un repintat en una de les habitacions, la de la capçalera; però mira, tu, un s'engresca i s'engresca... Va, ja que tenim pintura de sobra, podriem... au, sí, fem una repassada també a la sala dels links d'altres blogs. Ei, i posem-hi ordre ja que hi som! És que mira, fixa-t'hi: hi ha "posts" de melmelada caducats de fa mesos i mesos! Ara que... quina llàstima llençar-los, oi? perque mira que ens agradaven. Hmm... escolta, saps què? fem-los un espaiet per ells, d'acord? Res, mira, molt senzill: aixequem un envà en aquesta sala, que és prou gran, i hi posem els "posts" de melmelada que ja no estan actualitzats, d'acord? Així ens els podem anar mirant, ni que sigui...

I de la biblioteca què en fem? perquè llibres no, però per diaris, televisions i ràdios no serà, eh?

Hmm... ja està, ja ho tinc: posem-la al passadís de la dreta, i així el de l'esquerra el podem dedicar exclusivament als "posts" de confitura que consumim cada dia. No ho trobes bona idea?? Passadís de l'esquerra pels "posts" de confitura, passadís de la dreta per l'enorme biblioteca de la premsa i pels "posts" de melmelada caducats. Perfecte, tot ben endreçat!!

Faltarà l'habitació del fons, la que queda al pis de baix de tot...

Ei, ja ho tinc, ja ho tinc, a veure què et sembla! És un espai enorme, que a més no té fons, el podem ampliar, i ampliar, i seguir ampliant sempre que ho vulguem, oi? Doncs... perquè no hi fem un parell d'habitacions pels convidats?

I tant, molt bona pensada! Tots els qui vulgueu quedar-vos-hi, teniu lloc a casa nostra, ho veieu? :-))

Què, què hi dieu? Us sembla que us hi trobareu bé? Que sapigueu que tot això ho hem fet per vosaltres, eh? Sííí, sí sí sí, iii tant! Al cap i a la fi, si no l'ha de veure ningú, casa teva, perquè escarrassar-se a mirar de tenir-la maca? Res, nois i noies, disfruteu-la tant com naltros i ja ho sabeu, sempre que vulgueu, festa grossa. Sigueu benvinguts!



22 comentaris:

Assumpta ha dit...

Què maco t'ha quedat, FERRAN! Ai, ets un sentimental amb l'apartat dels blogs que ja no actualitzen... i les habitacions pels convidats, que es poden anar ampliant sense fi... i quants diaris podem llegir aquí, còmodament asseguts...

Ara bé, tu... jo tinc gana, deixa'm agafar una tartaleta d'aquestes, que tenen una pintaaaa (ssssshhh calla, no diguis la paraula "dieta" que aquesta setmana només he perdut 200 gramets, aisss)

Oooooh benvinguuuuuuuuts passeu, passeeeu :-))

Molt maco, sí senyor!!! :-))

McAbeu ha dit...

Què ens hi trobarem bé, és cosa segura perquè això és més culpa de l'amfitrió que de la decoració de la casa però si a més ens agrada el nou ambient, i a mi m'agrada, doncs la cosa ja serà perfecta.
Amb el teu permís faig un tomb per la nova disposició de les habitacions mentre em menjo un tall del pastís de fruites... ja procuraré no deixar gaires molles per terra! ;-)

Puji ha dit...

Doncs t'ha quedat una caseta la mar de maca! I molt endreçadeta! Felicitats!

XeXu ha dit...

A principi d'any et retiraves i a molts ens va saber greu, perquè havies estat un dels blogaires més actius que hi havia. Després vas anar fent aparicions i això ens va tranquil·litzar, perquè almenys no et perdíem la pista (especialment els que no tenim carallibre!), i ara fas reformes i et deixes la casa la mar de 'tunejada'. Doncs perfecte tu, tot el que sigui tenir-te entretingut amb els blogs, jo ho trobo de conya. A veure si t'hauré d'anar dient que trobo una gotera aquí o allà, o que has de posar uns aplics més macos, i així t'hauràs de quedar més estona...

rits ha dit...

T'ha qeudat preciosa!! I ara que l'has renovat, a fer-la servir, que a les cases renovades s'hi està molt a gust!! Jo vindré a veure't sovint!!!

garbi24 ha dit...

Doncs si..t'ha quedat perfecte....i si hi has perdut tant de temps en renovar-la es que vols continuar en aquest ambient i això és el que realment compte. Sempre endavant

Elfreelang ha dit...

Ferran quins canvis! t'ha quedat molt bé al matí era diferent i ara veig que ja tens la casa ben parada!

Ferran ha dit...

Famíliaaaa, gràcies pel vostre suport, bonics i boniques meves! Ostres, ens hem fotut una currada que no vegis. I per cert, qui ha col.laborat d'alguna manera en el procés ha estat l'ASSUMPTA (gràcies, artista!!).

Sí, he necessitat una pausa de blog que, amb la tonteria, ha durat uns vuit mesos. Pas mal, eh? Ara no és que tingui intenció de tornar al ritme d'abans d'aquesta megapausa (megapausa amb aparicions puntuals, com bé diu en XeXu), però ja fa uns dies que torno a tenir ganetes d'anar treient el nas per casa vostra i per la meva, també.

Apa doncs, seguim i, sisplau, vosaltres aneu fent, sense por: casa meva és casa vostra, ja ho sabeu, si és que hi ha casa d'algú!

magazine.cat ha dit...

T'ha quedat molt acollidora, i amb un toc fresc que amb aquesta color ve de gust, amb el teu permís igual el pròxim dia passo a fer un cafè :)

Salut.

El porquet ha dit...

Passo eh? Ai, no voldria embrutar pas res... hauré de tenir les potetes ben quietes.

Per favor que bonic! I quina pintura tan lluminosa, oooh, però si té un munt d'habitacions exteriors!

Fantàstic eh?

I quins quadres i fotografies tan ben triats! Per favor, i quines estanteries plenes de llibres!

Mmmm i aquesta olor a cafè?... me'n poses un? Jo he dut unes pastetes per a la inauguració!

mar ha dit...

Ei Ferran!
Quin piset més guapu que t'ha quedat!
Ve de gust entrar i veure-ho tot tan endreçadet i ben posat...
Renovar-se o morir que diuen... doncs la renovació t'ha quedat fantàstica i ideal per compartir!
Celebro que tornis a ser per aquí i que ens convidis a acompanyar-te, no pateixis que si ens poses aquestes delicadeses no faltarem! (i si no, ja les portarem nosaltres! hihihi...)
Petons i feliç estrena!

Lluïsa ha dit...

Toc, toc... Que es pot passar?

Vaig tard, ho sé, i a hores d'ara segur que ja no queda ni rastre del menjar, i mira que, segons la foto, tenia molt bona pinta tot el que havies preparat... Em sap greu no haver-hi pogut ser, a la festa de presentació de les obres del piset (tenia un altre compromís que s'ha allargat una mica).

Noi, Déu n'hi do quina feinada però ha valgut la pena, t'ha quedat molt acollidor. Les obres es fan per això, per sentir-te a gust a casa teva i si tu t'hi sents bé, els que et venim a veure, també.
Ara, poc a poc, hi has d'anar afegint aquells detalls que acabaran de fer que tot sigui, encara més, el teu espai i, sobretot, sobretot, gaudeix-lo.

Ferran ha dit...

magazine.cat, porquet, Mar, Lluïsa... benvinguts! Poseu-vos còmodes i serviu-vos, vosaltres mateixos. A la cuina, al costat del termòmetre de Berlín, hi trobareu la cafetera!

Sí que ha estat feina, sí; un dia sencer dedicat a la pintura, a moure mobles, ... però estic encantat, no em sap gens de greu el temps invertit.

Sentiu-vos com a casa! :-)

►►► Aquesta és una nota per als blocaires que esteu deixant missatges (avui, per segon cop) per difondre el vostre blog sobre futbol: si voleu fer-vos publicitat, el mínim és saludar i fer veure que us interessa el post on heu deixat l'anunci. Mentre no canvieu d'estratègia, us aniré esborrant els comentaris, un rere l'altre. Educació, educació! ◄◄◄

Rita ha dit...

Has fet dissabte i t'ha quedat ben neta i polida. Molt maca la casa! :)

Gerard Agudo ha dit...

Bon rentat de cara si senyor.Tot i que el que el fa bo son els teus posts.

Xavier ha dit...

M’agrada molt, la bona feina no te fronteres.
Felicitats per la nova casa, jo també estic amb obres, d’aquelles que fan pols, de les que et baralles amb el endolls, el martell, tornavisos, “aguaplast” i pintures. El resultat final serà entre diumenge i dilluns, desprès podré dir per fi que estic de vacances .

Assumpta ha dit...

Moltes gràcies per la menció, xiquet!! ;-)) però la feina (i el mèrit) és TOTA teva, jo només mirava i anava dient "ara se'm surt de la pantalla", "ara veig un marge a la dreta" hehehe

Francesca ha dit...

ufff... quina feina que has fet!... jo també volia donar-li un repàs al meu Club abans de tornar, però em sembla que al final serà poca cosa: una ma de pintura i poc més. Gràcies sobretot per la quantitat de referents informatius que poses al nostre abast, ara que he tret els enllaços de noticies al meu bloc ja sé on vindré a informar-me :-)
Una abraçada!!!

Ferran ha dit...

RITA, quina il.lusió veure't per aquí altre cop! I a tu, GERARD, i moltes gràcies pel comentari :-) XAVIER, doncs ànims que ja falta menys, per diumenge! Per cert, molt bona la referència a l'amistat de l'Epi i en Blai, hihi... ASSUMPTA, però col.laborar, vas col.laborar sense dubte. I ja saps que m'encanten els nostres intercanvis epistolars, pel motiu que siguin :)) FRANCESCA, els referents informatius són gairebé obligats, en el cas d'un periodista, hehe. Ei, i en sèrio que jo els faig servir, eh? M'encanta passejar-me per mitjans d'altres països! Ànims per les teves obres :-)))

Júlia ha dit...

Òndia, jo també voldria repintar però em fa mandra, endavant!!!

Carme ha dit...

Quin piset més maco que t'ha quedat... gairebé em perdo la inauguració per la meva quasi-desconnexió vacancera... però veig que encara hi sóc a temps i agafo un trosset de pastís... :)

Això de fer obres de remodelació té bona pinta, vol dir que encara tens ganes d'aquest piset!

Fins aviat. Una abraçada, Ferran!

Ferran ha dit...

JÚLIA, tot és posar-s'hi. D'entrada, sí, fa mandreta però quan vas veient que la cosa agafa un aire que t'agrada... ;) Moltes gràcies, CARME; fes, fes, ets a casa teva :-))