Skype song (actualització)

No comments about the quality of the song, in terms of music. In any case, kind of original to create a song about Skype, don't you agree?

Actualització de l'actualització

Primer va ser Skype, després Facebook i ara, novament esperonat per la blocaire reussenca... ara arriba el moment dels blogs. És clar que ningú no podrà dir que no hi ha una música per a cada activitat a la xarxa!



Actualització

No és culpa meva sinó inspiració de l'Assumpta. M'ha reptat a trobar un vídeo similar al d'Skype... però apuntant a Facebook. Naturalment, el cronista berlinès l'ha trobat, huhu... (ps: seguim en mode estiu, "de vacances". Què? no preferirieu pas que parlés del 20N, en ple agost, no?)



Sobre la qualitat del tema, en termes musicals (i també de posada en escena), no en diré una paraula. En tot cas, original sí és, dedicar una cançó a Skype...
Ho sé, ho sé, el nivell del post és com per expulsar-me dels c@ts sense dret a tornar-hi a ser mai més. Preneu-vos-el com si fos una notícia del "De vacances" aquell, que amenitza (o amenitzava?) els TN de TV3 ;)

ps: amb il.lusió, ànims i força pels qui aquest vespre se us acaba el xollo. Feliç rentrée a la feina!

15.8 23.27

21 comentaris:

rits ha dit...

xò jo em pregunto.... està fet en serio o en conya? de vegades no ho pillo, xq jo diria que és una conya, xò potser l'autor s'ofen...

bé, a mi se m'acaba el xollo, xò només m'ha durat tres dies, els del cap de setmana llarg, que tot l'agost porto fent uns "madrugons"... xò demà començo el compte enrere, dues setmanes i vacances!!! deduexio que tu continues de vacances, oi?

XeXu ha dit...

Em sap greu dir-ho, però em sembla que ni així et deixaran de votar a c@ts. I mira que fas mèrits, eh...

Bé, tampoc comentaré res de la cançó ni de la posada en escena. Només diré que hi ha gent per tot...

SM ha dit...

Tu segueix així i aquest any et torno a guanyar! ;-)

Salvador ha dit...

Ostres, sembla un canal de 'música latina'

garbi24 ha dit...

de la música no hem queixaré.....potser perquè és estiu, potser perquè jo començaré les meves vacances en tres dies......potser ves a saber....
Bona campanya electoral!!!!

formiga ha dit...

Vosté es presenta a concurs? Ja m'agradarà veure la magnitud de la tragèdia.

Mireia ha dit...

El video pse-pse ;) La nova imatge del blog, m'agrada!

Ferran ha dit...

Ei, ei, ei, que jo he avisat, eh? Ara no em vingueu a plorar, que si el vídeo això, que si la cançó allò. Ho sé, és cert: és ua cutrada! Però ja sabeu: estiu, "de vacances"... temes light. Voilà ;)

Gràcies pel comentari, Mireia ♥

Rits, baixo a Catalunya diumenge :) Costa Brava, Barcelona... i sant-tornem-hi! Ànims per tu, que ja t'arriben! I per tu, garbi24, que també t'arriben aviat!!

Abraçades!

Assumpta ha dit...

Hahahaha FERRAN!! Ara a veure si trobes una cançó dedicada al Feisbuc!! :-))

Joan ha dit...

Ostres, em despisto una mica i quan trec el nas em penso que m'he equivocat d'adreça!

Vaja, veig que estem entretinguts... Doncs, res, a gaudir de la pluja contra el vidre i del joc de 'po(s)ts'.

Apa, fins aviat.

El porquet ha dit...

Però quina mena de tortura és aquesta?

L'altre dia vaig anar a veure un partit amistós del meu estimat club del barri i a la mitja part posaven música. Un cop van tornar a saltar els jugadors al camp van parar la música i de cop hi volta es va sentir, a tot volum pels altaveus de l'estadi, el so del Windows quan es tanca... memorable tot l'estadi rient... i és que no deixem de ser un club de barri!

Ferran ha dit...

Ai ASSUMPTA, mira que reptar-me... A mi! hihi ;) JOAN, ja veus: vosaltres feu reformes? a l'In varietate també, que no vull ser menys ;-) PORQUET, quin moment! M'ho imagino i em fa riure a mi també :))

McAbeu ha dit...

Ahir no vaig dir res, però això d'avui ja és reincidència... vaig a repassar les normes dels C@ts!! ;-D

Elfreelang ha dit...

Posats a fer no ni ha cap cançó dedicada al navegador mozilla? no que és broma, no et dono més feina...i tranquil c@ts no t'ho tindrà en compte....

Mireia ha dit...

Ja té raó en Mc: reincident ! Mira Assumpta que incitar-lo d'aquesta manera ;)

Eulàlia Mesalles ha dit...

No tinc paraules.

Joana ha dit...

Bé jo opinaré de la plantilla :m'agrada i l'estiu de vacances també.Apali que jo ja estic esperant les vacances de tardor :)
Molts records Ferran!

magazine.cat ha dit...

Molt distret :D

Assumpta ha dit...

HAHAHAHHA NO HAVIA VIST L'ACTUALITZACIÓ!! :-DDD

Ei, no és per res, eh? que la part musical és mil vegades més bona que la de l'Skype... No canten gens malament :-DD

No n'hi haurà cap que canti les excel·lències dels blogs? :-DD

Ferran ha dit...

McABEU, nor!! ELFREELANG, tu també donant-me idees? Mira que m'hi poso, eh? MIREIA, sí, és culpa de l'Assumpta, hehe... EULÀLIA, millor, hihi... JOANA, gràcies pel comentari plantiller :)) MAGAZINE, distret... i raro, ja pots dir-ho, ja ;) ASSUMPTA, sense dubte coincideixo amb tu pel que fa a les capacitats musicals dels "facebookeros". En canvi, en això d'una cançó sobre els blogs... ostres, m'agafen ganes de buscar-ne; perill! :)

Assumpta ha dit...

Ànim, que tu pots!! :-DD