SOS

I need help, that's the reason for this SOS above :) It's actually nothing too bad: I would like the image on top of the blog to be longer than it is... but have no clue how to manage it. I guess it has to do with the template I am currently using, though...

Auxili! Necessito ajuda! SOS! (per cert, ja que hi estem posats, llegeixo a la Viqui que aquest codi, SOS, acaba de fer els 100 anys, i que va néixer a... Berlín oh yeah. Curiosament, l'article a la Viqui és disponible en moltes llengües... però no en alemany. Gagu gagu, no? obro parèntesi interior Tampoc en català :-( tanco parèntesi interior).

En fi, que ja m'estic embolicant... Necessito auxili tècnic. Veureu: me n'he adonat que els colors que fins ara tenia l'IVC (que no és Iniciativa per una Verda Catalunya, sinó In varietate concordia) eren massa foscos: fosc el fons, aquell fons al.lilat que ja no hi és, i també fosca la que fins ara ha estat imatge de capçalera, aquesta:


Per cert, obro un altre parèntesi: alguna idea de què caram és, aquest fons? Això no és un concurs com el de l'Assumpta, eh?, aquí no hi ha premi, hehe. Tanco parèntesi.

Total, que segurament faré alguna prova més, així que no doni ningú per definitiu el fons que veieu en aquests moments, com tampoc la imatge de capçalera. El SOS inicial és perquè... aitx, és que em fa vergonya... és que... bé, mira, és que voldria tenir una imatge de capçalera que anés de banda a banda de la pantalla, ampla com és ella, i no aquesta cosa esmirriada que ocupa només la part central. I no sé com ho he de fer! He de canviar la plantilla, per aconseguir-ho? Si és així me n'oblido, no tinc ganes de tornar a remenar plantilles. O és una qüestió del "pes" de la foto? O... ahrg!, una ànima que m'ho sàpiga explicar, bitte, bitte?

Gràcies, estimats i -ades, en tot cas, tant si ho sabeu com si no (però si ho sabeu, millor ;)

13 comentaris:

gatot ha dit...

Bon dia Ferran,

jo de tu no em trencaria gaire les banyes amb la imatge de capçalera. La plantilla que has agafat no defineix mida en píxels, suposo que per fer que la plantilla s'adapti als diferents navegadors. En aquest cas, hauries de donar una mida a la imatge que fos tant ampla com la visualització que vols en el teu navegador. Però... passa que ja fa temps que s'han acabat les pantalles estandar, amb la qual cosa la "cosa" es complica més, perquè ja no hauries de tenir en compte només els navegadors sinó també les pantalles.

El meu consell és que triïs una plantilla -si vols- que vingui amb valor d'amplada de plantilla definit. D'aquesta manera, si dones a la imatge l'amplada de la plantilla, sempre es visualitzarà de banda a banda.

No sé si t'hauré ajudat o hauré embolicat més la troca.

Resum: plantilla amb amplada definida i imatge de la mida de la plantilla.

Clidice ha dit...

I jo que venia corrent amb el desfibrilador i el carro de parades! :P Doncs més enllà del que t'ha dit el Gatot la meva ciència no arriba. O sigui que ... petonets i una tireta i curat! :)

Assumpta ha dit...

Obre el correu ;-)

T'he fet més ample la imatge (bé, més ample i proporcionada, és clar) a veure si et va bé) :-))

Elfreelang ha dit...

Sort en tens Ferran dels comentaris de més amunt jo venia corrents en veure el SOS i veig que per sort teva i meva ja t'han auxiliat! jo en plantilles no sóc gaire entesa, i per cert et felicito per la teva nominació pels c@ts!

merike ha dit...

I make my photos with changing the size. The one I have made now is the original cropped in a suitable size and I also ticked to make them do what they like with the size so it is good for blogger.

My problem nowadays is muuuuch bigger. I can't get to my gmail the answers to my comments on other blogs. I have tried everything but no luck. I'm like in a dark room now. I tick Enviar els comentaris de seguiment per correu electronic.. but nothing happens. This has made me stop commenting a lot!

XeXu ha dit...

Sembla que ja t'envien la feina feta, per tant els altres podem seure a esperar-ne els resultats.

zel ha dit...

Jo vaig fer com diu l'Assumpta, però la plantilla no em deixava tenir-la tan ampla!!!! O sigui que hauràs de fer proves, a veure què...

I el Gatot té raó, cada pantalla dóna mides de vista diferents!

Un petonàs!

Lluïsa ha dit...

Fes el favor de no donar-nos aquests ensurts, que no ho veus que ens fas córrer a tots?
Com que veig que per aquí dalt ja han començat a fer feina, i jo no en tinc ni idea ;-( també esperaré tranquil·lament que arribin els canvis.

jomateixa ha dit...

jo vaig suar una mica la cançalada amb el meu i queda com queda... així que com veig que ja tens ajuda, també esperaré els resultats, no fos cas que encara t'ho enpitxorés... jeje

Ferran ha dit...

Gatot, mil milions de gràcies per la teva acurada explicació. Tens raó en això tan obvi de navegadors i pantalles, però així com sóc molt usuari, sóc negat com a tècnic. Mentre exploro opcions i busco imatges, he creat aquest títol que ja podeu veure i que, alehop, va de banda a banda :) Moltíssimes gràcies!

Assumpta, també a tu moltes gràcies per l'esforç. Com t'he comentat per mail, la imatge que m'has enviat em sortia del mateix tamanya que la que ja tenia posada. Ai, els misteris de blogspot... Mil gràcies de totes formes, esclar :))

I també a la resta: Clídice, Elfreelang, Merike (oops, sorry, no clue about this problem. Weird, it should work perfectly!), XeXu, Zel, Lluïsa i jomateixa.

Gràcies!!

PS: que ara hi veieu aquest nou rètol no vol pas dir que els canvis s'acabin aquí ;)

gatot ha dit...

No és pas per fer la punyeta... però amb el firefox 3.6 només veig "in varietare co"

després la plantilla es destrempa...

El que et deia: em explorer ho veuràs d'una manera, amb mozilla d'una altra i amb mac (safari?) encara d'una altra.

si vols un cop de mà tocant el codi, fes-me un mail.

rits ha dit...

uix, sóc de nivell bàsic amb codis i demés històries. Intento tocar poc la pantilla no fos cas que la liés. Em sap greu no poder-te ajudar. Per sort ja veig que t'han pogut ajudar.

Per cert, del concrus de la imatge... jo crec que és un pont en construcció.

Ferran ha dit...

Ei Gatot, merci, ja hem comentat per mail :)

Rits, segueixo provant coses. Ai ai ai, a veure com acaba el tema, hehe... Pel que fa a la imatge, si hi hagués premi te l'enduries tu, per haver estat l'única que s'ha atrevit... tot i que no l'has encertada, però és que era francament... impossible? Es tracta d'una bastida... a l'interior de la Sagrada Família, hehe ;) Ho sé, ho sé, era impossible, per això tens un aplaudiment doble :))