Ja fa dies que dura la broma

Va començar a finals d'agost, ja deu fer uns quinze dies. Volia entrar al gestor de l'In varietate concordia per la via habitual, això és, clicant sobre la B (logo de Blogger), a la part superior esquerra de la pantalla. En fer-ho, aquesta va ser la imatge que es va obrir:


D'aleshores ençà el problema no s'ha solucionat. No m'hi havia trobat mai, no sé si sóc l'únic a qui li passa, tampoc no sé si l'empresa ho arreglarà ni si algú de vosaltres, amables lectors, té idea de com superar aquest problema. Òbviament, al gestor hi acabo entrant -si no, no seria aquí ara, però ho faig per la porta lateral, gairebé d'amagatotis: clico sobre el símbol d'edició d'un dels posts publicats (el llapis que apareix a la part inferior) i accedeixo a les entranyes del blog. Tot i això, si algú sap com arreglar el problema, agrairé molt la informació. Gràcies!

15 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

a mi em va passar fa uns mesos, només ho vaig poder arreglar canviant de navegador..va ser automàtic, però es clar no tots els navegadors van igual de ràpid..
no sé si et servirà de res.. sort!!

XeXu ha dit...

Ostres, és que jo no entro mai utilitzant aquesta via, de fet no sabia que es podia fins que ho vaig llegir no sé on a arrel d'aquests problemes. Sembla que estan canviant la interfície del blogger, i hi ha molts problemes. Jo hi solc accedir a través de les opcions de dalt a la dreta. Si ja estàs en sessió, t'ha d'apareixer la paraula tauler (o 'panel', en alemany no sé com és), i ja ets dins. Encara que em sembla que generalment surt 'nova entrada' i 'disseny'. Si entres en algun d'aquests llavors sí que aquí a dalt a la dreta apareix 'tauler'. Això és per la visió general dels blogs que tens, però amb 'disseny' o 'nova entrada' ja ets dins per moure't per allà. El que potser us porta problemes és el fet d'accedir a dins. Jo és que ho faig a través de google. Entro a la sessió de google, trio configuració del compte i llavors obro totes les pestanyes que vull, ja que estan sincronitzades, gmail, blogger, reader, el que sigui. Espero haver-te ajudat. A mi no m'ha aparegut cap vegada aquest missatge que dius, que també he vist que altres estan farts de veure.

vpamies ha dit...

Ferran,

Estan canviant tota la interfície d'edició per una de més moderna i on accedeixes a tot des d'un mateix menú.

Té a veure amb l'idioma. Deus tenir la interfície en català.

Quan et surt aquest missatge, vés al link "Languages" i posa "anglès".

Se't solucionarà el problema. Podràs accedir a la teva interfície d'edició i després pots tornar-ho a canviar a català.

La nova interfície és molt intuïtiva. Com tot allò nou, costa acostumar-s'hi, però penso que hi sortim guanyant!

vpamies ha dit...

Si no se soluciona... suposo que sempre tens l'opció de tornar a la interfície antiga.

McAbeu ha dit...

Com diu en Víctor, sembla que tot és culpa del canvi de la interfície de Blogger.
Jo tenia també el mateix problema que expliques fins que vaig acceptar la nova interfície, que de moment no em desagrada però a la que encara m'hi estic acostumant. Que no para de donar-me sorpreses, avui mateix m'he trobat que no m'accepta les etiquetes dels posts que continguin apòstrofs i he hagut de canviar, com ja he explicat a ca l'Assumpta, el "ja l'hem solucionat" per un "solucionat" a seques.

gatot ha dit...

tens una opció "chapucilla" que funciona amb el firefox: quan et surt aquesta pantalla cliques la fletxa de tornar a la pantalla anterior i a la barra de blogger, et surt nova entrada i ja va correctament.

Amb tot, té raó en vpamies. Quan siguis dins el blog, hi ha un link que diu nova interfície. Si et passes a la nova, no hi ha problemes.

Assumpta ha dit...

A mi em passa exactament igual.

Per cert he rigut molt amb el comentari d'en XEXU perquè jo tampoc sabia això de la "B"!! jo sempre accedia entrant a un post (amb el llàpis) o per dalt amb les opcions que diu ell :-)

Justament vaig descobrir la famosa "B" fa dos o tres dies quan em vaig passar a la nova interfície (és que allí la "B" és més gran i la vaig veure... no es broma, és veritat, fins ara tan sols creia que estava allí per dir que "això és Blogger" i prou)

Doncs sí, la gentussa aquesta estan fent canvis (a pitjor) i si no et canvies a la nova interfície no podràs entrar al teu tauler mai més de la vida.

Jo em vaig canviar, vaig tenir un problema, vaig tornar a l'antiga, després vaig pensar que no, que ho havia d'aprendre... em vaig tornar a passar a la nova... i el tio no em deixa posar etiquetes amb apòstrof!!!!!!! Tu entens això, FERRAN??... així que m'he tornat a canviar a la vella i, per tant, torno a estar sense poder accedir al tauler.

Ara miraré això que diu el GATOT amb Firefox i torno :-)

Assumpta ha dit...

Doncs a mi no em funciona... vaig al Firefox, obro el meu blog, clico la "B", em surt l'error, clico la fletxeta i... em torna a sortir el blog... si torno a clicar la B, doncs tornem'hi amb l'error...

Ferran ha dit...

Estimats, sou uns genis! He activat la nova interfície i, efectivament, el problema ha desaparegut. Suposo que els molt XH%$Fß!!#Z ho fan per obligar el personal a mutar d'interfície, no? Ara em trobaré amb el problema número 2, que és aquest dels apòstrofs. Potser caldrà que inundem Blogger de mails, recordant-los que l'apòstrof és un element clau en algunes llengües. Grr...

Moltíssimes gràcies a tots vosaltres!!

XeXu ha dit...

Els apòstrofs i tantes altres coses, hauràs de recular i tornar a posar la interfície antiga, perquè no funciona bé la nova encara. De moment és un garbuix. Mentre ens deixi seguir postejant...

Assumpta ha dit...

També dóna problemes a l'hora de programar posts... Hi ha com una sèrie d'hores prefixades i si t'equivoques no et deixa tornar enrere... un "cacau" terrible.

Què t'hi jugues que abans de tres dies (tirant llarg) ja has tornat a la vella? Només en McABEU s'ha quedat amb la nova, però és que en MAC és molt MAC :-DD

garbi24 ha dit...

Cada vegada estic més convencut de no posar la nova interfície........fins que no m'obliguin o la comunitat estigui contenta. Em fa l'efecte que d'aqui poc hi haurà una versió de pagament que anirà de perles......tant de bo m'equivoqui

Carme ha dit...

Jo no sé ni de què parleu. A mi9 m'ha canviat el rotllo de blogger, però no puc triar, està canviat i prou. Tinc alguns problemes però no són greus. Problemes amb les hores quan programo posts. No posa la mateixa hora al lloc on programes que després quan ja la tens a punt. Però de moment... vaig tirant força bé, ja que a mi m'és igual que un post meu surti a una hora o a una altra...

Ferran ha dit...

XEXU, ASSUMPTA, no us ho creureu (o sí, vaja): he tornat a la interfície antiga. Total, al gestor hi accedeixo igualment, malgrat aquest missatge tan i tan lleig ;) Quan el millorin (o quan m'hi obliguin de totes totes), em quedaré al nou. GARBI, de pagament? espero de debò que t'equivoquis! CARME, doncs si a tu t'ho han canviat de manera "obligada", suposo que ets l'avançada del que ens passarà a la resta. Hmmm...

Molt bona nit tingueu tots!

Elfreelang ha dit...

Veig que faig tard i ja t'ho han explicat a mi em passava ben bé igual i fins que no m'he passat, a la nova interfície dels dallonses ....