1.TBfC, 1 any

Un any fa aquest dissabte 26, exactament un any, que començava oficialment la trobada més internacional de totes les trobades que ha projectat la catosfera. Aquella 1. Trobada Blocaire fora de Catalunya havia nascut pels volts de Sant Joan de 2010, i al llarg de cinc mesos, 14 intrèpids es compraven bitllets d'avió, reservaven habitacions d'hotel i aterraven, un divendres de finals de novembre, en una Hauptstadt que els rebia amb una lleugera nevada.

Aquells tres dies van ser màgics per als 15 que hi vam participar. D'aquella feta n'han sortit trobades posteriors, a casa de l'una o l'altra, en un restaurant pels volts del Nadal, a la platja fa encara no tres mesos, ... Aquests últims dies, en algún moment, m'he rellegit alguns dels posts que preparaven aquella trobada. Per a mi, suposo que per a tots els participants, és una delicia passejar-me altre cop per aquelles lletres i les imatges que les acompanyen, aquells comentaris i tot allò que, descaradament, em transporta a la preparació d'una trobada que va ser, que us he de dir que no haugueu hagut de llegir ja, una joia. Hi va haver temps de convocar un concurs per tenir un logo, concurs que va guanyar per cert l'Assumpta de Reus/Barcelona; també de convocar un concurs entre els participants, amistosament comminats a escriure un postapuntescrittext al voltant del famosíssim concepte Marshmallow. Finalment, previ al desembarcament blocaire, hi va haver un programa, que va quedar tancat amb aquest aspecte.

Aquest cap de setmana serà estrany, per mi. Podré passejar per tots els llocs que vam recórrer aquells tres dies fabulosos: des del Mur a la porta de Brandenburg, passant pel mercat nadalenc de Gendarmenmarkt (veure foto); podré fer un brunch en aquell restaurant esbojarrat on tant vam riure; podré veure-us per tota la ciutat... però em faltarà alguna cosa. O no, perquè allò que es porta al cor és per sempre, oi?

Si algú de vosaltres té ganes de fer un passeig virtual pels abans, durant i després de la 1.TBfC, ho pot fer clicant amb el dret del mouse en aquesta etiqueta: http://invarietateferran.blogspot.com/search/label/1.TBfC
Si preferiu centrar-vos en les tres cròniques, una per dia, que vaig publicar les nits del 26, 27 i 28, podeu clicar sobre cada dia per accedir-hi.

Des d'aquí, una abraçada infinita a catorze persones que em van regalar un cap de setmana (i uns mesos abans i després) que no oblidaré mai!

+++Hi va haver moviment per una possible 2.TBfC. Diverses circumstàncies van deixar la iniciativa en stand-by, però aposto alguna cosa que més d'un, dels quinze, no se l'ha esborrat del cap. Jo tampoc. És qüestió d'esperar, pacientment, que li arribi el moment :-)

18 comentaris:

Mireia ha dit...

apa que no us ho vàreu passar bé i els que rem per aquí també seguint la vostra pere i post trobada

XeXu ha dit...

Home, fer-ne una cada poc temps fa que perdi la gràcia, ja saps, les coses que van molt bé fan venir ganes de repetir-les, però com que ja no tenen la gràcia de ser originals, perden pistonada. Segur que si ho plantegeu per un futur, d'aquí un temps, tothom farà els possibles per apuntar-s'hi de nou, i qui sap si tindreu noves incorporacions.

Per aquestes dates, l'any passat, la catos respirava la TBfC, encara que no fóssim dels participants. Va ser una gran iniciativa.

Xavi ha dit...

Doncs esperarem!!! Clarf que sí!!!

garbi24 ha dit...

Si per la propera els astres estan ben alineats.....vinc segur........:-)

Lluïsa ha dit...

Anar-me'n un cap de setmana a Berlín amb 14 desconeguts... Em sembla que difícilment tornaré a fer una bogeria com aquesta, però quina bogeria tan fantàstica.

No crec que m'equivoqui si dic que nosaltres, mirant fotos o llegint els posts d'aquells dies, també ens passejarem per la Hauptstadt recordant els moments compartits.

Ets/sou de les millors coses que m'han passat mai fins ara, i no ho dic només per la 1.TBfC ;)

Una abraçada càlida i dolça com el glühwein!

Rita ha dit...

Als que hi érem se'ns fa difícil d'explicar -i suposo que d'entendre als que ens llegeixen- totes les sensacions que vam experimentar i viure i els lligams que ens ha creat, Ferran, però realment va ser una trobada perfecte i molt, però molt, especial.

I tant que farem la 2, això no pot quedar amb l'1! :P

Un petó gros, Ferran, i als 13 restants també!!!

Sara Maria ha dit...

Ja m'agradaria venir, ja... Llàstima que l'economia no és la que ens agradaria que fos! Una molt forta abraçada!

Assumpta ha dit...

Guardo amb moltíssim carinyo la gorra amb el logo de la trobada que em vareu regalar!! :-))

Em fa moltíssima gràcia pensar que, ni que fos d'aquesta manera, jo també hi vaig ser una mica! ;-)

Ei, aquests mercats deuen durar molts dies, clar, tot l'Advent... que nosaltres hem fet una "quinielona", i quan un té molts calers sempre troba habitació als hotels encara que es faci tot a darrera hora! ;-))

Miquel Saumell ha dit...

Ferran,
Vaig estar a punt de venir a la 1a TBfC però finalment les dates eren incompatibles amb un altre viatge. He estat a Alemanya per feina (sempre Bavaria) però no he estat mai a Berlín, i hagués estat un bon motiu per conèixer la teva ciutat. Si repetiu la trobada, que m’hi voldríeu?

nur ha dit...

No he esborrat del cap, ni penso esborrar-ho que hi haurà una II TBfC: va ser magnífic tot plegat. Confiar els uns en els altres, sentir-nos com si fes temps que ens coneguéssim, triar lliurement el que cadascú volia fer, riure i formar un grup tan compacte com heterogeni com el que vam formar... em sembla que és inexplicable. Però està clar que tots en tenim un magnífic record, ja que continuem assistint a trobades més petites o més grans cada cop que algú ens convoca.

La meva última trobada, només de noies, va ser també un moment preciós, d'aquells que guardes al cap i al cor per sempre més.

En fi, que puc dir jo que no hauria anul·lat sota cap concepte la II TBfC que més o menys havíem planificat el mateix dia que marxàvem de Berlín! I estàvem tots tan il·lusionats :)

Gràcies, gràcies a tots i cadascun dels membres de la TBfC i, en especial a tu, Ferranet, per idear-la :) Petonets per tutti (també als que no vau poder venir, però estic segura que ens coneixerem en una altra ocasió!)

montserratqp ha dit...

Els que no hi vam poder ser tambe en vam poder disfrutar, compartir de lluny l experiencia. M afegeixo a la celebracio d aniversari!

mar ha dit...

Inoblidable i molt recomanable com a experiència de vida!

Una gran sort haver-me atrevit a participar i tot un privilegi haver-vos conegut en aquell entorn tan fred i tan càlid alhora...

Gràcies Ferran i a tots els altres 13 que, com jo, ara fa un any estàvem ja aterrant a Berlín amb un únic objectiu, compartir la il·lusió forjada mesos enrere...

petons a tots!

(núr... la trobada de què parles no és la última que hem fet... uns quants que vam poder vam compartir el tast de vins ara fa una setmana! però coincideixo amb tu que va ser genial i us recordo que faltava una segona part... que està encara pendent... ;) hi hi hi...)

Bon dissabte!

Elfreelang ha dit...

jo us vaig anar seguint des de lluny ...una molt bona iniciativa que veig que segueix fent fruits..enhorabona !

McAbeu ha dit...

Certament va ser una magnífica iniciativa blogaire que no només va implicar els 15 que us vau trobar. Jo també recordo com, ara fa un any, la Catosfera n'anava ben plena! :-))

magazine.cat ha dit...

Quina enveja que hem feu, és veu que vareu gaudir l'experiència al cent per cent.
I Que bonic es compartir amb gent que mereix la pena:))

kika ha dit...

enhorabona gran organitzador... ara ja tens una clara idea del que pots arribar a fer... vigila amb com fas servir els teus poders :-DDD

DooMMasteR ha dit...

Quins records més bons que venen al cap eh? Ja tinc ganes de veure-us a tots i recordar plegats aquell viatge :-)

Ferran ha dit...

Mireia, XeXu, Xavi, vosaltres vau ser dels que ens vau acompanyar virtualment a Berlín, l'any passat. Ens feia tanta il.lusió la trobada presencial, dels 15, com la virtual d'amics com vosaltres. Gràcies per allò!

garbi24, juraria que tu també eres dels que ens vas estar seguint... Sigui com sigui, a la propera seria genial que t'hi puguessis apuntar presencialment!

Sara Maria, la 2.TBfC la farem adaptada als temps que corren, és a dir, que no surti gens cara (Berlín tampoc no en va sortir, la veritat).

Assumpta, a tu, miiiil gràcies per com t'hi vas implicar, fent la proposta de logo que, mira, finalment va resultar guanyadora. Artista!

O i tant, Miquel, seràs més que benvingut, per suposat. Tu i tothom de la catosfera que tingui ganes d'apuntar-s'hi!

Montserrat, Elfreelang, McAbeu... també, també vosaltres ens vau estar seguint amb moltíssima il.lusió. Tot plegat, també el seguiment virtual, va ser màgic!

Magazine.cat, ja em disculparàs però no recordo ben bé si l'any passat ja ens seguiem, tu i jo. En qualsevol cas, gràcies també a tu per ser-hi, i a la propera ja ho saps! :-)

I A LES MEVES NENES I NENS BERLINESOS... en fi, res, que no cal que ens diem res més, que ja ho tenim tot dit: una abraçada, ens veiem aviat ;-)

ps: Kika, si tingués un kalashnikov em faria por. Ara sí, la revolució és en marxa!