Dissabte vespre, diumenge, temps per bussejar en mil històries, còmodament apostat en la butaca, el respatller un xic rígid. A la dreta, sobre la tauleta, una làmpada de suficient llum tènue i, al seu peu, una tassa que, fumejant, desprèn una encisadora olor a canyella. A l'altra costat de l'estança, molt a prop del piano, en un antic moble caoba que havien vist els seus ulls, els d'aquella nena que fugia, espantada, del soroll diabòlic de les bombes en un final d'anys trenta per a no oblidar, un vinil, que malgrat el suau crec-crec no pot evitar omplir la sala d'una càlida melodia...



Trobat a ca la Joana

++La continuació, potser en basc, temps al temps. Que gaudiu del diumenge.

11 comentaris:

Jpmerch ha dit...

Relaxant versió d'aquest tema dels Doors que sempre agrada escoltar.

Carme ha dit...

Sembla que estàs relaxat, Ferran!

Gaudeix molt del cap de setmana!

Lluïsa ha dit...

Amb l'olor de canyella ja en tinc prou per estar relaxada.

Bon diumenge!

Joana ha dit...

Abans d'arribar al final del post i sense veure el video ja m'hi apuntava, a la vetllada...
Gran CD aquest últim de l'Eliane.
gaudeix del capde Ferran i descansa.i gràcies per tafanejar a casa meva ...

Elfreelang ha dit...

Doncs jo em quedaria amb el basc....amb l'anglès puc xampurrejar una conversa, escriure coses senzilles i no entendre ni jota en escoltar-lo però el basc sempre m'ha atret molt, i tinc una guia de conversa i una gramàtica... almenys em sé la lletra i música del seu himne...ui era The doors...me n'he anat una mica.. bon diumenge Ferran!

El porquet ha dit...

Mmmm quines bones sensacions despren aquesta entrada. Que gaudeixis d'un bon i relaxant diuenge Ferran!

Yáiza ha dit...

Bona per asserenar una mica els ànims. Bon diumenge!

Deric ha dit...

ais, m'has fet enveja! M'he vist a l'estança

Francesc Puigcarbó ha dit...

fa amb el dia rùfol i plujós d'avui. I que bé canta aquesta dona!.

rits ha dit...

No coneixia aquesta versió, ni la cantant. La deixaré que vagi sonant, a veure si se m'encomana el to relaxat d'aquest post, que el capde que he tingut no ho ha estat gens i estic baldada.

Ferran ha dit...

Dear friends, celebro que us hagi agradat un tema que, com indico sota el vídeo, vaig "pispar" de ca la Joana. Un tros de tema, efectivament.

Espero que gaudissiu enormement del cap de setmana, i que estigueu tenint una plàcida setmana... que ens durà a les eleccions. Ànims a tots, i gràcies!