Clixé?

19 comentaris:

XeXu ha dit...

Hahaha, ho he trobat boníssim! És riure's de nosaltres mateixos, però m'ha fet gràcia... quina mala fama que tenim els homes...

McAbeu ha dit...

Si que és un clixé i, com a tal, potser injust i exagerat... però a mi també m'ha fet gràcia. :-DD

Yáiza ha dit...

Prenc nota per quan no vulgui que la meva parella em remeni l'ordinador, sense que es noti que no ho vull.

Assumpta ha dit...

En el meu cas no funcionaria, que el meu carinyet recorda perfectament dies, setmanes, mesos i anys :-DD

Lluïsa ha dit...

No tots sou així de "despistats", clar que a alguna de nosaltres ens podria passar el mateix.

Elfreelang ha dit...

jajajajajaja què bo!

Elfreelang ha dit...

és molt sana la ironia!

El porquet ha dit...

Hahaha! Molt bona! Talment podria ser jo! Amb les dates sóc fatal...

Edurne ha dit...

Yo creo que es algo generalizado, salvo honrosas excepciones, a la memoria de fechas de los hombres.
Tú, ingenua, vas y preguntas acerca del día en que nos conocimos y... nada, que no se acuerdan! Grrrrr!
;)

Muy bueno el cliché!
Muxuak!
;)

Carme ha dit...

he he he he he ... m'ha fet riure molt, el meu home s'adapta totalment als clixés d'aquesta mena.

Un dia 27 d'octubre em felicita tot efusiu o carinyós... jo me n'estranyo molt i em diu tot convençut si no me'n recordo que és el nostre aniversri de casament ... amb tota a la seva innocència i inconsciència (jo recordo molt bé les dates importants, des de sempre). Bé el nostre aniversari és el 28 de novembre. Podem dir que no en va encertar ni una o també mirar-ho pel bon costat i veure que s'hi acostava molt :) Ens vam fer un bon tip de riure, per això aquest acudit em fa gràcia.

Ventafocs ha dit...

Molt bo! A mi també m'ha fet riure molt. Vaig a veure si funciona... ;)

L'ou cost ha dit...

Que cabrooooooooooooooooon!!!!!! A

Ventafocs ha dit...

Ha anat bé... uf!

Anna Griera ha dit...

hahahahaha molt bo! m'ha fet riure molt! tot i que he de dir, en defensa de les dones, que això de les dates ja no es porta tant i que recordar el dia que coneixes algú doncs... que no ho solem fer. Com a mínim jo i les del meu cercle! per cert, saps què és el pitjor que li pot passar a Batman?? que le robin! xDDD

Alyebard ha dit...

Molt bo!

Jordi ha dit...

Boníssim! Fa temps que me'l van passar i vaig riure molt! Entre nosaltres, jo tampoc la sé. Però és que ella tampoc!

Francesc Puigcarbó ha dit...

molt bó, no hi ha res millor que riure's d'un mateix

Ferran ha dit...

Bé, sí, d'acord, els clixés són clixés i no tenen perquè tenir res a veure amb la realitat. O sí, hehe, que per alguna cosa arriben a la categoria de clixés, oi? ;)

Edurne, yo también tiendo a pensar que es una cosa bastante "masculina", la de olvidar según qué fechas (o todas, directamente ;)

Carme, hehe... :-))

Mil gràcies a tots, com sempre, per passar i deixar salutació (en forma de comentari ;)

Clidice ha dit...

Uf! en aquest cas tots dos ens quedaríem sense accedir a l'ordinador! :) Bé, del dia que ens vam conèixer si que en recordo la data, en el que he de fer sumes i restes és en l'any ^^