Temps d'Advent... i de Glühwein!

Paraules de la setmana: Weihnachtsmarkt i Glühwein! A l'inici de l'Advent, quan la Hauptstadt es vesteix de gal.la, no us perdeu l'article d'aquesta setmana! http://tinyurl.com/7arg4o8 (i si podeu, no us perdeu una visita a la ciutat en aquesta època de l'any!)


¡Weihnachtsmarkt y Glühwein son las palabras de moda! ¿Por qué? lo explica el artículo de esta semana en itineri.de: http://tinyurl.com/84pe4ub

Words of the week: Weihnachtsmarkt & Glühwein! Do not miss this week's article at itineri.de! http://tinyurl.com/8yzzw5e

18 comentaris:

XeXu ha dit...

No sé com serà el Glüwein alemany, però l'any passat el vaig tastar a Edimburg i no em va fer pas el pes! I de fred en fa igual, eh!

Rita ha dit...

Falta una setmaneta perquè faci 1 any de la 1.TBfC i ara aquest apunt i aissss... quins records!!!!
Un petonet, Ferran!

Clidice ha dit...

Ahir parlant amb una hongaresa que ha viscut molts anys a Berlín, se li van humitejar els ulls rememorant totes les coses que es fan en aquestes dates a la ciutat. Vaja, que ja friso cosa mala :)

Joan ha dit...

Ai, l'aroma d'espècies del Glu-glu calentó...

Carme ha dit...

Doncs... si venim, haurem de venir per aquestes dates!

magazine.cat ha dit...

Segur que m'encantaria veureu, els mercats amb les paradetes plenes d'artesania.... mi passaria tot el dia remenant, mirant i comprant :))

garbi24 ha dit...

No ens facis dentetes dolentot.....que no som de pedra i també ens agrada fer tastets

rits ha dit...

bon inici d'advent, Ferran!!

Montse ha dit...

Quina envegeta que em fa !!Havia d´anar a Munic el pròxim pont i per uns problemes amb els bitllets d´avió -els he pagat i no crec q em retornin els diners -, no hi puc anar!! Quin disgust!

kika ha dit...

aix!!!

Ferran ha dit...

XeXu, no devia ser un Glühwein com Déu mana, haha! Ostres noi, mira que jo no sóc de vi, eh? imagina't vi calent, ecs! Doncs... aquest m'encanta; visca el Glühwein!!

Rita, guapíssima, quins records, i tant. Què bonics, però què bonics van ser aquells dies, eh? :)) Molts petons, preciosa!

Clídice, tinc moooltes ganes de berlinejar amb tu i el teu home. Aviat, aviat! :-)

Joan, campió!! Què bo, el Glu-glu, haha! Ja no recordava el nom amb què veu batejar el meravellós... això... el glu-glu :-)

Carme, en aquestes dates de seguríssim que no quedarieu decebuts. Segur que en d'altres dates tampoc, hehe...

Magazine.cat, et convido també a tu que t'animis a pujar en alguna ocasió. Estic segur, seguríssim, que t'encantaria!

garbi24... cap a Berlín s'ha dit! ;)

Rits, moltes gràcies, guapa. També el tinguis tu!

Montse, ostres, quin greu em sap, noia :((( Del teu comentari no es desprenen gaire possibilitats que finalment puguis viatjar a Munic. Em sap greu de veritat :-(

Kika, això dic jo: aitx, que aviat celebrem el 1r aniversari d'aquella trobada!!

merike ha dit...

No sé com és el teu Glühwein. Punaviiniglögi o Gerstacker Glühwein però el Weihnachtsmarkt a Berlin em sembla wunderschön!

Elfreelang ha dit...

Sento parlar d'un altre tema...amb el sou cada cop més i més retallat, congelat i rebaixat jo ja vindria però m'hauré de conformar amb una postal de Berlin!

Assumpta ha dit...

Molt bon Advent, FERRAN!! :-))

Com m'agradaria poder passejar per aquests mercats!! Certament, no hi podria gastar massa... però, l'artesania m'agrada tant!!... però segur que el millor és l'ambient, la sensació de fred... i el pensar que l'Advent és tan maco perquè ens prepara pel Nadal, amb les espelmes que ens van il·luminant el camí, per celebrar el naixement de la llum del món!!

Ferran ha dit...

Ho és, Merike, ho és: absolutament preciosos són tots els Märkte. Aviat els estreno! :-)

Elfree, és terrible com estan les coses al nostre país. Retallen allà on no caldria, mentre llencen diners en bestieses, com posant un aeroport a cada província del nostre petit país. Em sap greu veure tot plegat, especialment quan afecta a amics.

Assumpta! amb comentari o sense, sabia que aquest article t'agradaria especialment :) No ho dic per dir: em faria molta il.lusió, algún any, poder-vos portar al Josep Lluís i a tu per aquests meravellosos mercats nadalencs. Ens ho treballem pel 2012? És qüestió d'estalviar una micona cada mes... :))

Assumpta ha dit...

Ai, FERRAN... si sabessis com m'agradaria!!... Però de moment... :-(

Clar que jo he comprat una participació de loteria d'aquestes que pagues 5 i jugues 4 i, si no m'equivoco, si toca, serien 40.000 Eurets!! Uaaaaaaaaaau!!! :-))

Allau ha dit...

D'aquí 6 dies espero conèixer en viu els mercats nadalencs de Munic i Ausburg. Ja explicaré com es comparen amb els de Berlín.

Ferran ha dit...

De totes maneres, Assumpta, sàpigues que comprant un bitllet amb molta antel.lació, a can EasyJet, un Barcelona-Berlín pot sortir-te per uns 80€ anar i tornar. I dues nits d'allotjament, en una doble, per 150 eur. en total les pots trobar (150 per tots dos, dues nits). Estem parlant d'uns 350 euros. Si podeu estalviar 30€ al mes, al desembre de 2012 us tinc aquí. No ho dic en broma, si us fa il.lusió és qüestió de fer números; teniu tot un any, i creu-me, estic 100% convençut que t'encantarien els mercats nadalencs, i a mi ensenyar-vos-els :))

Disfruta'ls, Allau!