All the lovers

El que més m'agrada d'aquest vídeo, Kylie a banda, guapíssima ella, és el missatge de fons, o si més no el missatge amb què jo em quedo, i cadascú que triï el seu, si és un altre: viu i deixa viure. Bé, i l'estètica de tot plegat, aquesta piràmide fantàstica de dones i d'homes i apunti cadascú cap on li doni la gana, hombre ya, tanta tonteria d'això està bé i allò malament. I la cançó, esclar, em quedo també amb la cançó: all the lovers, that have gone before, they don't compare, to you... Weekend!

13 comentaris:

Carme ha dit...

Jo em quedo exactament amb el teu: viu i deixa viure. :) I afegiria sigues feliç i no toquis els nassos!

Bona nit i bon cap de setmana, Ferran.

rits ha dit...

és l'unic post que llegiré ara. M'encanta aquesta cançó. No havia vist el vídeo (tampoc me l'he mira tmassa, xò sembla molt xulo).

I si, all the lovers.....

rits ha dit...

Ai, i mooltes felicitats al premi. Demà m'ho llegeixo amb calma, que ho he vist al fb!

XeXu ha dit...

Doncs mira, com que si no discrepo amb tu en alguna cosa semblaria que hi ha algun error, avui et compro el missatge i fins i tot la cançó, però no pas la Kylie! La música encara, però no sé què té aquesta dona que em fa una mica de 'grima'. De veritat, a mi no m'agrada gent, no la trobo guapa en absolut, amb aquests llavis i tot plegat, brrrr... Espero que el teu missatge s'apliqui també a gustos...

Yáiza ha dit...

M'he llevat de mal humor, com va sent la tònica els últims dies. Però m'animes una mica (només una mica, eh!), amb la cançó. La frase que destaques al final... bé, res. Per pensar.

Edurne ha dit...

Es cierto, ya vale de tanta tontería y mojigatería, que si nos amaramos más, y todos, otro gallo nos cantaría (va en el sentido bíblico de amor al prójimo y en el otro, en todos los sentidos), que eso es lo que le falta a esta mundo, a esta sociedad todavía tan pacata, a mas de enrevesada, egoísta, insolidaria... y, y... no sigo porque me sulfuro!

El vídeo me ha gustado mucho, la canción también, y ella, of course!

Grácies, maco!
Un petó!
Asteburu on bat igaro!
;)

Francesc Puigcarbó ha dit...

que vols que et digui, en el sexe o et quedes en pilota picada o fas el ridicul, és com aquelles pelis en que la noia esta nua al allit i en aixecar-se es tapa la pitrera amb el llençol. La cançó, sincerament no s'aguanta per enlloc, es una Madonna anada a menys que ja és dificil. Aquesta senyora l'havia vist de petita a Veïns a TV3, ara el vídeo visualment és interessant, i en la música de fet, tot es qüestió de gustos.. si a tu t'agrada, endavant les atxes.

Francesc Puigcarbó ha dit...

ho sento,em cau fatal la Minogue, per aquelles coses que sovint un no s'explica ni sap explicar-se. Per cert: coneixes Andrea Motis?

macondo ha dit...

Digues que sí Ferran! Honi soit qui mal y pense!

pons007 ha dit...

qui ho diria que ja té 43 anys la noia...

Ferran ha dit...

Haha! Carme, molt bo el teu afegitó; te'l compro :)

Rits, et veig amb ganes d'anar-te'n al llit, hehe... Normal, comentar blogs a quarts de tres és dur!
Merci per la felicitació :-)

Homeeeee, XeXu, tú creus que podria ser d'una altra manera? És clar que el missatge s'aplica també als gustos, tú diràs! A més, em sembla normal que no la trobis guapa, sé que ets així, raret, com si diguéssim, haha!

Yáiza, glups... va, dona, patada al mal humor i a passejar, les belles avenues parisiènnes t'attendent. Bon weekend!

Edurne, ¿a que sí? No sabes cómo me agota la gente que se permite juzgar lo que hagan los demás; ahrg! Muxuak eta gero arte Bilbon! ;)

Francesc, no pateixis, de debò que no em sap greu que no t'agradi la Minogue :-) I mira, jo també la veia a "Veïns" (ostres, m'encantava aquella sèrie; hi estava taaan enganxat!), ja no som tan joves, hehe...
Andrea Motis? la veritat és que no. Acabo de fer una cerca i he trobat un article sobre ella, ara ja sé qui és ;) http://www.lavanguardia.com/20101117/54072437285/andrea-motis-o-el-jazz-nacido-en-sant-andreu.html

Macondo, és que... quina poca feina tenen alguns, obsessionats amb què fan i deixen de fer els altres. Pesaos!

pons007, jo la trobo guapa perquè sí, aquesta noia. Té alguna cosa...

Yáiza ha dit...

Bbbbrrrr... d'acord, d'acord. Mal humor fora! Me'n vaig a passejar (= a passar fred) pel Marché de Noël del Montparnasse!

Deric ha dit...

a més, si passes el vídeo a càmera lenta descobreixes imatges molt boniques, com la que vaig penjar al feis i, a més, t'adones que en aquesta piràmide de cossos, no tots són joves i perfectes.