Bases, concurs, escrit... premi :-))

La B. és la coordinadora de l'àrea lingüística (1) de la ràdio catalana amb què col.laboro. A primers de novembre ens va enviar un mail a tots els treballadors/col.laboradors, fent-nos avinents d'un concurs organitzat per la Direcció General de Política Lingüística. Em vaig mirar les bases, vaig pensar "perquè no" , hi vaig participar i... aiaiai... :))

Concretament vaig prendre part en la categoria que demanava escriure un text breu en què els adjectius i noms fossin topònims o cognoms catalans. Imaginació al poder, llistat de pobles i ciutats dels Països Catalans a mà i... patapam, text! El podeu llegir ampliant aquesta imatge, una captura de pantalla del Facebook de la DGPL, que és on s'havien de publicar els escrits...


El reconeixement em fa molta il.lusió, tanta com el premi (els premis, de fet), que no es queden pas curts. Ostres ostres, no sé si m'ho acabo de creure:

1. un carnet d'un any per la Club TR3SC i una selecció d'entrades a espectacles (sí, d'acord, visc a Alemanya però m'escapo sovint a Catalunya, hehe), i
2. una tauleta digital tàctil

Aquí podeu llegir informació més detallada sobre la mecànica del concurs, i també la llista dels guanyadors. I des de l'IVC, gràcies a la Direcció General, al jurat i també a la B., per haver-me donat l'oportunitat de participar en el concurs!

(1) Recordeu allò que deiem ahir de les súper paraules, oi? si la nostra llengua fos aglutinant, com l'alemany, a la "Coordinadora de l'àrea lingüística" ens hi refeririem com a "Lingüisticaareacoordinadora". D'aquí els noms tan llargs en la llengua de Goethe ;)

18 comentaris:

XeXu ha dit...

Sembla gairebé una proposta blogaire! No m'hagués estranyat veure-la en un joc del Tibau o de la Jomateixa. T'ha sortit un text molt reeixit, la veritat, no ho veig pas fàcil. I els premis déu n'hi do, ja xalaràs, ja!

Carme ha dit...

Enhorabona, Ferran. T'ha quedat molt bé el text. No era pas fàcil!

Trobo que el premi és ben merescut.

El porquet ha dit...

Caram Ferran, enhorabona! No conec la resta de textos però el teu, realment, és molt bo! Estàs fet un mestre de lingüística!

Apa quins premis!!! Que jo el TRESC el pago religiosament cada any!... ahir vaig poder anar a veure Canigó al TNC (fantàstica) per 5 euruuuuus (llegir amb veu de Núñez de Crackòvia)

Yáiza ha dit...

Quin concurs més estrambòtic! I tot i així, que bé que te n'has sortit! Per acabar-ho d'adobar, els premis que t'han tocat són dels bons. Amb el que ens agraden aquestes coses als que correm per aquí... cultura i electrònica! Visca!

Quadern de mots ha dit...

Ei!!, finalment aquest post m’ha sortit en el taulell del meu blogger, el primer que em surt del teu blog!!

Moltíssimes felicitats, t’ha quedat un text boníssim, rodó.

Jordi ha dit...

(mode dempeus activat) Plas, plas, plas i plas! Sí senyor, crack! Felicitats! (mode dempeus desactivat)

SM ha dit...

Apa, molt bé! Felciitats! És veritat que t'ha quedat rodó...

Francesc Puigcarbó ha dit...

enhorabona pel premi! el text és molt treballat i àgil.

Deric ha dit...

Ostres, moltes felicitats!

Assumpta ha dit...

Enhorabona!! Té molt de mèrit!! :-)))

mar ha dit...

Moltes felicitats!
I quins regals tan xulos!
D'aquells que són inesperats i fan més il·lusió que els altres...
no?
;)

petons guapo!

Elfreelang ha dit...

Ferran enhorabona! m'ha agradat molt el text!

garbi24 ha dit...

quan un és guanyador ho és i s'ha de felicitar.....ben fet i enhorabona per el premi

Alyebard ha dit...

L'enhorabona Ferran!! i respecte a la proposta d'aglutinar paraules en català, perquè no? Departamentdagriculturaramaderiapescaalimentacióimedinatural. De fet, només he tret les comes i l'apostrof. Només faltaria afegir-hi un Bundes a davant ;)

Núria ha dit...

Enhorabona Ferran! És una gran notícia!!!!
Que en tenies algun dubte que ets bo? Un premi ben merescut.

Ventafocs x ha dit...

Molt bo el text!!! Enhorabona!!

Jordi Dorca ha dit...

M'agrada molt, Ferran. Des de Torelló te'n felicitem.

Ferran ha dit...

XeXu, segur que sí! El carnet el gastaré... quan sigui a Barcelona, esclar. Ostres, mira que si servís per fer cultura aquí a Berlín! Hmm... no, no ho crec ;)

Moltes gràcies, Carme i Porquet! (TNC, ganes de tornar-hi!)

Yáiza, és veritat, hehe, són els dos camps per on més ens agrada córrer a molts de nosaltres :)

Quadern de mots, merci també a tu. Ostres, ho he tornat a provar, una vegada més, i no, no puc incorporar el teu blog al blogroll! Et juro que no ho entenc, faig exactament el mateix que amb qualsevol altre blog... però el teu no me'l deixa incorporar! Tú saps perquè? algú altre t'ha comentat mai que tingui aquest mateix problema, amb el Quadern de mots? :-((

Jordi! (mode hey activat) merciiiiii! (/desactivat ;)

SM, que ho diguis tú, mestre...! :)

Francesc, celebro que t'agradi; gràcies :-)

Deric, Assumpta... merci també a vosaltres!

Mar, absolutament inesperats. Tan inesperats que, després d'un mes i escaig, ni recordava el concurs. Iuuhuu!

Elfree... gràcies!
I també a tú, garbi24 :-)

Alyebard, el detall del Bundes està molt ben vist, haha!

Moltes gràcies, Núria. Has aconseguit posar-me vermell!

I també moltes gràcies a vosaltres, ventafocs x i Jordi; merci!