Col.lecció de dos moments berlinesos

Des d'una finestra virtual, atenta com sempre als detalls, la Carme ha sabut copçar perfectament, una vegada més, l'espai situat entre la seva mirada i el seu art. En aquesta ocasió, aquest espai ha estat una plaça, la més bonica -diuen, i hi estic força d'acord- de totes les places que es fan i es desfan a la "meva" ciutat. Gendarmenmarkt ha sucumbit, sí!, a les habilitats de la blocaire dibuixadora per excel.lència -sense que això resti mèrits a les seves capacitats escriptores, que els habituals del Col.lecció de moments coneixem bé.

En la primera imatge, extreta d'aquesta fotografia, el Konzerthaus a l'esquerra, la catedral francesa al fons. En primer terme, les carpes del mercat de Nadal que encara, encara sou a temps de visitar si ho voleu!


I en aquest segon dibuix, la catedral alemanya vista des de la torre de la francesa, més enllà de la mateixa estesa de carpes nadalenques. El model ha estat aquesta fotografia:


Moltes gràcies, Carme!

16 comentaris:

Carme ha dit...

Moltes gràcies a tu Ferran, per dir-me sempre coses boniques dels meus dibuixos i per aquest post encantador que em fa somriure i potser engreixar-me algun quilet i tot!

Molt bona nit i una abraçada!

XeXu ha dit...

Esperem que la Carme no es cansi mai de nosaltres, els seus detallassos es trobarien molt a faltar. Però a ella més!

mar ha dit...

Carme!
Són preciosos!
Gràcies per ser com ets!

Petons guapa!
(per tu també Ferran!)

El porquet ha dit...

Ooooh quin detall! Com sempre els dibuixos són preciosos (i com bé dius, les paraules tant o més).

Quins records m'heu fet venir veient les imatges i dibuixos d'aquesta plaça!

Realment, com més temps passa més veig que Berlín en va encantar!

Alyebard ha dit...

Tot un detall!

Jordi Dorca ha dit...

Bellíssims.

Joan ha dit...

I molt addients. Diria que avui acabarem amb alguns altres moments Berlinesos a la retina. No sé perquè...

McAbeu ha dit...

Acabo de veure'ls al blog de la Carme, però m'agrada repetir aquí que són uns dibuixos molt macos, de tota una artista. :-)

Quadern de mots ha dit...

Bons dibuixos.

Bon Nadal!!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

aquests dibuixos naïf m'agraden molt

Bon Nadal!!!


ah! ja tinc internet!

Joana ha dit...

La nostra blocaire ilustradora preferida!
Quin regal Ferran!
Bon Nadal wapo!

Yáiza ha dit...

Un post molt xulo, Ferran. Ja he passat abans per ca la Carme i he vist els dibuixos. Quin honor, eh!

Elfreelang ha dit...

Veus que bé Ferran el tió ja t'ha deixat dos esplèndids regals!
Frohe Weihnachten!

núria ha dit...

Molt macos, Carme. M'agraden els dos, però sobretot el del mercat de Nadal de Gendarmenmarkt que m'ha recordat moments molt xulos que vaig viure un cop que vaig viatjar a Berlin a començaments de desembre acompanyada per una gent magnífica.

Gràcies i enhorabona pels dibuixos!

rits ha dit...

quin regalàs! son preciosos!!

Ferran ha dit...

Guapíssimes i guapíssims, moltes gràcies... a la Carme, d'entrada i un cop més, i també a tots i cadascún de vosaltres per passar per aquí i deixar-hi la vostra petjada.

Gràcies per això, disfruteu molt d'aquestes vistes sobre Berlín -segur que et va agradar molt, Porquet, segur! ... i passeu tots el millor Nadal possible acompanyats de la vostra gent. Abraçades!!