En aquesta última setmana de l'any, un curt passeig per Bilbao; m'hi acompanyeu? Una pausa en aquests dies d'excessos, un llarg passeig, imprescindible per fer anar cap avall tota la teca deglutida en les últimes hores. Abans d'acabar l'any, la catosfera esbombarà una exclusiva, una que vindrà a sacsejar el nostre món virtual tal com ho feren, en el passat, esdeveniments d'encara tendre record en les ments de tots nosaltres. Això, com dic, abans que els quatre quarts i les 12 definitives marquin l'inici d'un nou any, aquell que precedirà el 2013 de la ressaca. Abans, però...

Nora? Bilbora!

23 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Que críptic amb aixó de l'exclusiva. Caldrà esperar al 31.

Edurne ha dit...

Y yo que te acompañaré unos pasos por este paseo bilbaíno que te vas a regalar, maco!
Fins ara!
Muxuak!
;)

I Feliç 2012!

Lluïsa ha dit...

Passa-t'ho molt bé!!!
Muxuak!

nur ha dit...

Que maco és Bilbao i quina envegeta fas: no pares, eh? :) Jo hi vaig ser per Setmana Santa i em va encantar Bilbo, ara això de fer anar cap avall la teca deglutida... és difícil a Bilbo precisament! Que maco el Guggenheim i quantes fotos per fer!

Que vagi molt bé! :)

Rita ha dit...

Que t'ho passis molt bé aquests dies, Ferran!

Exclusiva? Aisss quina emoció! ;)
Petons!

Finestreta ha dit...

Ostres jo hi vaig ser l'estiu del 2009 i em va agrada molt Bilbao! suposo que em va agradar molt perquè tothom m'havia dit que era horrorós! :P

Passeja molt i fes baixar tota la teca!!!

pons007 ha dit...

tinc pendent d'anar-hi algun dia

V entafocs ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
V entafocs ha dit...

M'encantaria apuntar-m'hi! Que vagi molt bé!

XeXu ha dit...

Fas que Bilbao no m'interessi el més mínim, això de parlar d'una exclusiva i fer-nos esperar no es fa!!

kika ha dit...

exclusiva abans de que acabi l'any? quina alegri m'acabes de donar! m'has tret un pes de sobre. ja no podia més! :-) que vagi molt bé pel nord! :-)

Carme ha dit...

Esperarem... impacients! :)

Bones festes, Ferranet!

El porquet ha dit...

M'estic quedant sense ungles Ferran...

Núr ha dit...

ains, quines ganes tinc d'anar al País Basc, coi! No hi he anat mai i m'agradaria tant... :) Bilbao, Sant Sebastià i tants poblets... Algun dia! Mentrestant, gràcies pel passeig!

Jordi Dorca ha dit...

M'encanta la intriga.

Yáiza ha dit...

Fiu, fiu! Haurem d'estar pendents dels blocs a les 00'01 de l'1 de gener?? Jo no tindré wifi! Casum...!!

Apa, que vagi bé per Bilbo!

rits ha dit...

caram, quin misteri!!!

passa-ho molt bé per terres bilbaínes!! i menja molts pinxos!!!! mmm, quina enveja!

montserratqp ha dit...

Bells records del Pais on tots els colors del verd criden...i "ya te vale" amb aixo de provocar-nos d aquesta manera ...doncs, a esperar que arribi el dia de la noticia. Bon final d any, naltrus dema ja marxem cap a terres angleses.

Alyebard ha dit...

Gaudeix i deixe't perdre pels carrerons i les tavernes, els pinxos, els txacolis, i una visita al Gugge si pots.

Edurne ha dit...

Buenoooo, yo acabo de estar con el amigo Ferran! Un encanto, como si nos conociéramos de toda la vida, aunque más de dos años largos de comunicación bloguera dan para saber cómo es una persona más o menos... y yo, no me esperaba nada diferente. Fenomenal!

Hemos charlado largo y tendido en esta soleada y fría, fresca, como diría él, mañana bilbaína, y ahora, estará ya de camino para Barcelona.

Ahhhh, y de momento, soy la única que sabe de qué va la primicia, jajajaja!
Lo siento, tendréis que esperar a que él os la desvele!
;)

Pues que ha sido un placer conocer a Ferran in live! Los que ya lo conocéis (creo que soís 15 de lo más avenidos), podéis dar fe de lo que digo: el Ferran es un tipo estupendo! Y además, qué os voy a decir yo, si encima está estudiando Euskera y en Berlín! La repanocha, vamos, como para no quererlo!

Petons i Feliç Any Nou!
;)

Susana G. ha dit...

Aquí te espero Ferran!!!!

Ferran ha dit...

Amics, Bilbao... m'encanta! Ep, res que hagi descobert ara, eh? La primera vegada va ser l'any 1987, quan m'hi van convidar els pares de l'Óscar, llavors un alumne d'anglès (breument resident a Barcelona), avui un amic molt estimat. D'aleshores ençà, a Bilbao hi he estat ben bé una desena de vegades. Podria ben bé ser que després de BArcelona i BErlin, la següent fos... sí, ella, BIlbao ;)

Edurne, un placeeeeeer!!

Susana, aitx, que ha sido un visto y no visto!! Ya estoy otra vez en Barcelona, antes de volver a Berlin, hehe. Pero oye, me he jurado que en 2012 vuelvo, y con más tiempo: me enamora Bilbao, quiero saborearla sin las prisas de esta ocasión!

Petons i abraçades, o com diuen els bascos, muxuak eta besarkadak!!!

merike ha dit...

No he vist encara, i potser no puc veure:( Estan intentant a fer un museu Guggenheim a Hèlsinki també. No crec que seré tan meravellós com aquest.