Toqui, jove, toqui!

No cal que viatgeu en el temps, per descobrir com era aquell Berlín Oriental que retratava, entre d'altres, la famosa "Good bye, Lenin"! A tocar del riu Spree... http://tinyurl.com/bt9y72d (aquí, tot es pot tocar, agafar, obrir i tancar, ...)


Del antiguo Berlín Este queda aún mucho en la ciudad reunificada, pero un solo lugar concentra buena parte de la esencia de la ex capital germano-oriental. Junto al río Spree... http://tinyurl.com/bnwtuvc

The old East Berlin can still be "experienced", somehow. Where? next to the Spree river... http://tinyurl.com/cgl2erc

7 comentaris:

Xavi ha dit...

M'encanta el Vintage. En roba però també en objectes. Quina delícia de cotxe!!!

El porquet ha dit...

I jo que ni me'n vaig assabentar que hi era quan vaig ser per aquí... hi haurem de tornar doncs.

Clidice ha dit...

Ei, i has provat la krusta? :)

Jordi Dorca ha dit...

Cotxe-nostàlgia.

pons007 ha dit...

llàstima, em cau una mica lluny de casa aquest museu...

Alyebard ha dit...

Ja,ja, un Trabant, no? El cotxe proletari pels habitants del paradís proletari :D

Ferran ha dit...

Xavi, fins i tot safaris, organitzen per la ciutat en Trabants! La pela és la pela, també pels alemanys, hehe...

Porquet, iiiitant, que hi has de tornar. Que ara m'hi tens a mi!!

Clídice, miiiil gràcies per la info, no havia sentit a parlar mai de la Krusta!! (a la cama no te irás... ;)

Jordi, absolutament!

pons007, lluny de casa però en una ciutat que mereix una visita sense CAP mena de dubte. Si encara no has estat a Berlín, cap allà ben aviat, que segur que t'agrada!

Un Trabantíssim, Alyebard, oh yeah. Se'n veuen circulant per la ciutat. Això sí, conduïts per turistes i, de tant en tant, algun s'espatlla, hehe (algún Trabant, aclareixo ;)