Vist des de dalt


Com veure bona part del món d'un cop d'ull: des d'un avió? Però, un moment, és un avió? és Superman? No!, és... http://tinyurl.com/cbftgch! I per cert, com avui els catalans es veu que hem de celebrar no sé què, doncs festa, oi? Aprofiteu bé el dia, per exemple descobrint com explorar el món amb unes poques mirades! ;-)

¿Quieres descubrir cómo se puede ver buena parte del mundo de un vistazo? fácil, fácil... http://tinyurl.com/d7cg54n

Yes, it is possible to see the world by having a quick look at it, of course it is! Find out how, here: http://tinyurl.com/br5umqn

15 comentaris:

marta ha dit...

Ei jo no celebro res eh? i sóc catalana de soca i arrel, be si celebro que he pogut dormir sense escoltar el despertador i el cafetó del matí será etern.

Bones vistes a ull d' ocell si senyor.

Una abraçada

Francesc Puigcarbó ha dit...

una passada, és como Catalunya en miniatura pero a l'engros. Ah! avui és una festa que com la de passat demà a molts ni ens va ni ens bé, un sino nosi de treballqar, festa, treballar, festa, que no crec li faci massa gracia a la nostra cap de personal fraü Merkel.

merike ha dit...

What a nice place! Do you see what I see in the Google doodle today?

pe-jota ha dit...

Una molt bona opció !!!, penso seguir la teva recomanació.

I gracies pels teus comentaris !!

Yáiza ha dit...

Caram,... quina cosa més estranya. M'ho imagino tipus Catalunya en miniatura però en plan bèstia. Realment val la pena? Trobo que és molta extensió, molts calés... Pel temps que dius que van trigar amb l'aeroport, creia que parlaves d'un aeroport de veritat!!! Suposo que ha de ser interessant de veure, però!

(Per cert, he intentat deixar-te el comentari a l'altre bloc, però em diu que error 503 i que ho provi en un altre moment! Sort que tens dos blocs... =P)

garbi24 ha dit...

Jo no faig festa senzillament no vaig a treballar.....
Ara miro la web a veure que tal......

McAbeu ha dit...

M'he mirat el vídeo i m'he quedat amb la boca oberta. Pels nens (i pels que no ho som tant) ha de ser una meravella veure-ho en directe. :-)
I, una mica en consonància amb els altres comentaristes, dir-te que si que és festa però que no celebrem res.

Jpmerch ha dit...

En dues paraules: im pressionant!

Anna Griera ha dit...

sí sí, increïble el vídeo! si mai vaig a Hamburg, sens dubte hi entraré! recordo que de petita vaig anar a un lloc així de miniatures... per allà al tibidabo, em sembla? aquestes coses realment impacten, veure les coses a una escala diferent i tant ben reproduït és... brutal! :)

Elfreelang ha dit...

Vist des de dalt...ai de moment el veiem des de sota el món..no no he celebrat res només que tinc avaluacions ( ja se sap els profes..) i estic de feina fins el capdamunt..celebro que encar cobro cada mes...

rits ha dit...

que xulo!
i això està a Hamburg? carai!! demà t'enfadaràs una micarrona amb mi,... x un bocí de dimecres,... xò ja veuràs.... és que estem muntant una escapada amb les de la uni i el primer destí era precisament Hamburg!! el cas, xò, és que anàvem allà xq una d'elles té el xurri alemanys que viu allà i era l'excusa, xò el noi es ve a viure a BCN i tornar a Hamburg li feia pal,... i llavors .... demà ho sabràs.... algun dia s'haurà d'anar a Hamburg!

petons per a tu tb!!! jo no estic besucona, sóc més aviat rància, xò per a tu, un munt!!!

Assumpta ha dit...

Ostres!! He vist tot el vídeo amb deteniment i m'ha agradat moltíssim, sobre tot l'aeroport aquest, és una passada... i el tren, quan passa pel paisatge nevat, sembla totalment real :-))

Bé, YÁIZA, jo crec que si es fa una inversió de calers tan bèstia és perquè es suposa que, amb el turisme, s'anirà recuperant, és clar :-)

Alyebard ha dit...

Encara estic flipant! Jo hagués pagat per a que em deixessin muntar i pintar les maquetes :D ( una frikada més de les meves)

pons007 ha dit...

com Catalunya en miniatura però més gros i sense el Josmar, no?
http://www.youtube.com/watch?v=UTbn4Oyw0nw

Ferran ha dit...

Família, no sabria dir-vos si com Catalunya en miniatura perquè no hi estat mai (amb el Josmar res a veure, PONS007, hehe, això segur).

Efectivament, és un pèl car però clar, la inversió que suposa (i el megalloguer que sospito deuen pagar) l'han de recuperar per alguna banda...

Doncs res, disfruteu amb les imatges i quan passeu per Hamburg ja ho sabeu: Miniatur Wunderland!

ps: RITS, ja parlarem tu i jo, ja! ;-)