Aquesta setmana, 10 de 20...

Avui podeu llegir la primera part d'un article dedicat a 20 possibles activitats a fer a Berlín (*). Sobre la base d'una selecció feta per la revista Time Out, segons un escrit que va publicar mesos enrere, itineri.de us en fa la valoració definitiva! http://tinyurl.com/7r6bzc3


Què millor, per cert, que tocar aquest post amb la imatge de l'aquarel.la que l'Artista, amb majúscules, de la catosfera ha pintat expressament per a aquest blocaire? La plaça Gendarmenmarkt, esplèndida com és, també ha sucumbit al seu art. Vielen, vielen Dank, Carme! :)

* pons007 - no, no en sóc l'alcalde, però Berlín em dóna de menjar ;)

So much to do, so little time! A well-known leisure magazine published an article devoted to "20 great things to do in Berlin". Now, itineri.de assesses each one of these proposals, so that you perfectly know what really matters... http://tinyurl.com/7eyyjtd

¿Qué priorizar en una visita a la capital alemana? Time Out hizo su lista, itineri.de la valora. Esta semana, las 10 primeras actividades! http://tinyurl.com/6mq8qj9

8 comentaris:

Carme ha dit...

:) Gràcies a tu, Ferran!

garbi24 ha dit...

ens faràs agafar gana de Berlin....
és poden adquirir aquarel·les de souvenir signades per l'autora?.....;)

Assumpta ha dit...

Queda impressionantment bé l'aquarel·la de la CARME il·lustrant l'article!! :-))
Vaig a clicar enllaços! :

magazine.cat ha dit...

Explorar la història jueva de Berlín, es una bona opció, m'agradaria. Sempre recordaré el llibre de Judith Kerr, Cuando Hitler robó el conejo rosa.

L'aquarel·la de la Carme s'hi escau, mol bonica:)

Francesc Puigcarbó ha dit...

estic concentrat, demà m'ho llegiré, ara l'aquarel·la m'agrada molt.

Dafne ha dit...

Saps, tenim un viatge pendent dues amigues; i em temptes a venir!!!!

rits ha dit...

Molt bona selecció!

Ferran ha dit...

►Carme, callo, que al final em faré pesat ;)

►garbi24, una pregunta estupenda per fer a la fantàstica artista. En tot cas, a Alemanya sí que t'hi espero!

►Assumpta, és que, a sobre, ahir em va arribar a casa l'original, que me l'ha enviat per correu! És molt xulo :))

►magazine.cat, és una experiència imprescindible. Si en una primera visita a la ciutat no dóna temps, llavors per una segona, sense dubte!

►Francesc, a veure què et sembla la selecció.

►Dafne, si finalment veniu, consulta'm tota la info que et calgui!

►Rits, doncs ja ho saps: la setmana que ve, segona part :)

Gràcies a tots, com sempre, per passar per aquí! :)