-16

Ahir vaig anar a un divertit sopar de guitarra i paella. En sortir del pis on ens haviem reunit, prest, em dirigí cap al metro, amb l'ànim semiescalfat davant la perspectiva d'un espai vital temperat, aquell on visc. Al vagó no vaig voler seure; els seients devien estar siberianitzats. En arribar a casa vaig entendre la no gens dissimulada necessitat que havia tingut, feia una estona, d'arribar a l'estació de pressa, de pressa, per bé que la gelor a les galtes i les pestanyes tremoloses, si m'apures, em feien sospitar el que acabaria constatant.

En arribar a casa la tenia ben rígida, la roba que havia deixat estesa.


Setmana i mitja sota zero, nit i dia. Diuen que no tornarem als positius fins a la segona quinzena de febrer. Ha arribat tard però s'està posant les botes...

23 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

I jo a -7! Que n'aprenguin! ;)

XeXu ha dit...

Hahaha, quina gràcia aquests 'guiris', presumint de temperatures negatives! També tinc posat al windows el termòmetre aquest, ara mateix marca 3ºC i un solet ben formós. Força diferència, oi? Esperem que no se't congelin les idees! Ànims.

Rita ha dit...

Ara sí! ;)

uuuuaaaallllaaaaa!!!!!!!

Lluïsa ha dit...

Tot es pot suportar si es té un lloc càlid on refugiar-se.

Ara sí... Benvingut hivern!!!

Montse ha dit...

Bé, a tu ja t´agrada el fred, no?
Aquí també hem arribat aquesta nit a temperatures molt baixes, ja saps q visc al costat del mar. De fet encara hi ha neu d´ahir en un test q queda a l´ombra.Ara mateix fa un sol q espetega.
Estic fent escudella per als meus convidats d´avui q són de la Meseta castellana i q espero q "se chupen los dedos". Vols venir?
Montse

Edurne ha dit...

Por aquí no andamos a tan poco, pero camino llevamos!
El jueves nevó, ayer hizo un día precioso, soleado, con mucho frío, pero pudimos salir a cantar Santa Ageda por la mañana.
Hoy está tristón, y hace cinco minutos se ha puesto a nevar, otros cinco ha durado la nevada pero lo justo para cuajar!

Ánimo, y no te vayas a quedar como una bacalada! jejejeje!

Muxutxuak!
;)

Elfreelang ha dit...

UI jo em congelaria viva! aquí avui a la matinada hem arribat a zero...uns veïns que han sortit a passejar han vist trossos de gel pel terra!

Yáiza ha dit...

Nosaltres també viurem setmana i mitja a menys zero! Iupi! Tot i que ara fa un solet tan maco... que costa creure que no haguem retornat als positius. Ara ho miraré! I amb tot, ni una volva de neu. Estic indignada!

Assumpta ha dit...

Doncs aquí a Reus, aquesta nit s'ha glaçat l'aigua de les canonades i, en obrir l'aixeta de l'aigua calenta no queia ni una gota... L'aigua freda sí.

Després de l'ensurt i d'esperar una bona estona, d'anar obrint diferents aixetes de la casa... amb l'ajut del solet quan el dia avançava, cap a dos quarts d'onze s'ha descongelat i ha començat a rajar aigua... ufff

Crec que mai més em queixaré de l'estiu :-))

Xavi ha dit...

Abrigaaaaaaaat fill meu!!!!
Que no t'encostipisssss!!!!

garbi24 ha dit...

felicitats...te molt de mèrit que a menys 16 se't posi rígida. No tots ho poden fer...;) Abriga't bé

montserratqp ha dit...

Però a qui se li acut deixar la roba estesa fins a aquelles hores de la matinada post-paella??!!!

rits ha dit...

Ferran, et preparo una sopeta ben calenta!!!!!!!

Dafne ha dit...

hahahahaa, típic exemple mascle!!! Deixar-se la roba estesa!!! Ja et dic jo, que sou "tremendus"!!!! Bé, espero que l'hagis retornada amb l'escalforeta de casa teva, i no s'hagi esquinçat.
Aquí avui fa un sol magnífic, fins ara entrava per la finestra de la terrassa i gairebé m'hi adormo, però tenia en Llach entre les mans, i ha estat una migdiada fugaç!!!
Cuida´t i estén a dins!!!

mar ha dit...

Quin fred Ferraaaaan!
Ja saps que no t'envejo gens ara!

Petons calentons guapo!

Ventafocs x ha dit...

Només de pensar-hi ja em ve el fred! A Mallorca no hi estam gens avesats al fred (i tampoc hi estam preparats), i no et dic com ho passam aquests dies... una abraçada càlida (però em quedo una mica d'escalfor per mi) brrrrrrrrrrrrrrr

Ferran ha dit...

Salvador, deu n'hi do els nostres hiverns... però deu n'hi do també el que tenen aquests dies a Catalunya, eh?

XeXu, sí, hi ha diferència però flipo bastant amb el temps que està fent al nostre país, també. Quina fred!

Rita, fa fred de debò!

Lluïsa, certament, ha trigat molt, enguany, però ha vingut amb ganes.

Montse, has dit escudella? ostres ostres, i tant que m'hi apuntaria, si fos possible. Segur que et va quedar ben bona, oi? :)

Edurne, he visto también cómo está la cosa por Euskadi y vaya, igualmente de abrigo!

Elfreelang, salvant les diferències, tela també el fred que està fent a Catalunya, tela.

Yáiza, ara sí, oi? em sembla que he vist unes imatges de París amb neu, per internet. En tot cas, abriga't tú també!

Assumpta, bon intent, hehe, però tú i jo sabem que TORNARÀS a queixar-te de la calor, a l'estiu. Jo també. Som incorregibles, haha!

Xavi, per ara me n'estic salvant :))

Hahaha!! garbi24, sóc dolent però tú -ho sabia- ets encara pitjor, huhu... Sí, noi, ben rígida es va quedar!

Montserrat, sóc un home i ves, ja les tenim aquestes coses, els homes ;)

Rits, gràcieeeees!!

Dafne, he après la lliçó: en una estona estenc. A dins ;)

Mar, ho sé, hehe... Ja en deus tenir més que prou amb el fred que (també) està fent al Maresme, aquests dies. Tapa't, guapetona!

Ventafocs, he vist Mallorca per la tele i, caram, teniu l'illa ben blanca!

Deric ha dit...

-16º!!!! Déu, jo no ho suportaria!

Eduard Ariza ha dit...

El sol que tal? És tot núvol?

montse ha dit...

Ahhh, creia que era un altra cosa.

Assumpta ha dit...

Hahahaha és el que em va dir en Josep Lluís quan li vaig dir que no em queixaria més de l'estiu!! :-DDD

Ferran ha dit...

Deric, pensaràs que et vacilo, però et prometo que és veritat: és menys insuportable del que sembla.

Eduard, de sol avui no n'hem tingut ni cinc minuts: ha estat nevant fins a les 17h, que és just... quan es fa de nit ;)

Montse, haha! Sóc una mica dolentot, de vegades ;-)

Assumpta, sóc el teu Josep Lluís blocaire, hehe... Ep, salvant les distàncies, naturalment! ;-)

Yáiza ha dit...

Un ditet de neu de no res, Ferran! Molt trist. Amb el fred que passem...!