Tot en ordre

Des de l'atalàia dels vuitanta-i-molts, havent sobreviscut guerra civil, condemnes de mort, presó i exili, la vida de Miguel Núñez és de les que cal conèixer. Lavapiés, França, l'Amèrica Llatina, Horta-Guinardó; la "madre Tierra" i una opció: la mort digna... La vida i la mort, la vida i, al final, la victòria de l'última batalla.

"Estoy muy tranquilo y muy contento, porque tengo todo en orden".



"Al final de l'escapada". Sencer, aquí: http://www.tv3.cat/videos/3907370/Al-final-de-lescapada

* Moltes gràcies, Montserrat

12 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

el vaig veure, impressionant reportatge de TV3, tot i que el títol no m'agrada per mes que soni a Godard. Nuñez no es va escapar de enlloc perqué no necessitava fugir, és d'una rara espècie: un home honrat i honest.

Elfreelang ha dit...

Jo també el vaig veure, molt recomanable, no hem de perdre la memòria ens ensenya molt....un home honest i lluitador!

montserratqp ha dit...

com m´agrdaria poder dir que ho tinc tot en ordre...que estic en pau.. o almenys ser conscient d allò que no m´hi deixar estar....
bravo pel documental i una reverència per aquest lluitador(i tots els companys en lluita).

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Em sembla increïble que fins al final dels nostres dies hagem de tenir que lluitar per la nostre dignitat com essers humans contra la hipocresia social que ens envolta.

montse ha dit...

també el vaig veure, em quedo amb la frase "sinó hi ha llibertat de morir, no hi ha llibertat de viure i viceversa"

UNIÓ ANELLES DE LA FLAMA ha dit...

Constatar que som ésser mortals, costa i no tothom està preparat. Decidir com vius i com vols morir hauria de ser quelcom natural!!!
Jo no l'he vist, t'agafo la recomanació Elfree!!!

Dafne ha dit...

Unió Anelles de la Flama sóc jo, perdoneu, però era en el compte de l'entitat fent una entrada, i no me n'he adonat!!!

glamboy69 ha dit...

Em va encantar! Genial lluitador antifeixista del PSUC i històric militant d'ICV! Un honor recollir-ne el seu testimoni!

Ferran ha dit...

Un personatge dels que cal conèixer. Sóc franc, no n'havia escoltat el nom fins que la Montserrat em va passar el link del reportatge, amb una recomanació subliminal: "no te'l perdis".

No me'l vaig perdre i em va encantar. Celebro que a vosaltres -als qui també l'heu vist- us agradés.

rits ha dit...

Jo tb el vaig veure. Va ser un reportatge fantàstic. Conmovedor.

ps. En Tomàs Molina acaba de dir que el nord d'europa és ple d'aurores boreals!!!! fins i tot a Anglaterra es poden veure, i per suposat al nord d'Alemanya. Allunya't de la contaminació lumínica i gaudeix l'espectacle!

ps2. ho reconec. et volia deixar aquest missatge al fb xò no he pogut. Tenia el post pendent, i en veure de què anava, he anat directe al grà!

kweilan ha dit...

Doncs jo no l'he vist. Ara ho buscaré a tv3 a la carta. Una abraçada, Ferran!

Ferran ha dit...

Rits, ho ha dit també el nostre home del temps :) I aquesta nit tenim cel clar, així que ya mismo em poso a mirar per la finestra (tancada. Ara, 1°C sota zero :)

Kweilan, tens el link aquí al post, només que cliquis aniràs a petar al reporatge. Segur que el trobaràs interessant!