Biergarten a la de una, Biergarten a la de dos, Biergarten...

The 2nd meeting of Catalan bloggers in Berlin is getting closer! The event will take place 1st-3rd of June in the German capital city!

Noranta-i-escaig dies per a la 2.TBfC, la cita s'atansa!

Què: 2. Trobada Blocaire fora de Catalunya
On: a Berlín
Quan: de l'1 al 3 (o 4) de juny
Perquè: després de l'èxit de la 1.TBfC (aquí la seva història), era d'esperar que en algún moment hi hagués una segona edició. Si en aquella ocasió els 14 expedicionaris van conèixer el Berlín de la neu, el fred i els mercats de Nadal, enguany el decorat de fons havia de ser radicalment diferent...
Perquè radicalment diferent? els qui vivim aquí no ens cansem de repetir-ho: Berlín cal visitar-la dues vegades, com a mínim. La ciutat de l'hivern (fosca, freda... interior) no té res a veure amb la de l'estiu: terrasses arreu, els parcs plens de gent... exterior, exterior!

foto (c) virtualtourist.com

Aquesta imatge és del Cafe am Neuen See , un dels Biergarten que més m'agrada. És al Tiergarten, o sigui, al cor de la ciutat. Afegiu-li més arbres, molts més arbres, i aigua al fons de la imatge: sí, sí, canals i un estany navegables. Talment com a Banyoles, però a Berlín :)

M'hi apunto!

En aquest post hi trobareu tota la info sobre com procedir. No cal dir que podeu escriure'm, si voleu més dades abans de decidir-vos, a blog.in.varietate@gmail.com. Ara mateix hi ha set confirmats, alguns repetidors, d'altres nouvinguts a l'experiència TBfC (la llista d'inscrits, amb links als seus blogs, la podeu veure a la dreta). Us animeu? És una oportunitat única per conèixer en persona altres membres de la catosfera, i fer-ho a més en una ciutat que tothom vol visitar! I això, no ho oblideu, de la mà d'un blocaire que hi viu. Què més voleu? ;)

Biergarten a la de una, Biergarten a la de dos, Biergarten...

15 comentaris:

Xavi ha dit...

Això ja és compte enrera... En tinc unes ganes...
Pel que dius llavors, hauré de tornar en hivern no? :)

El porquet ha dit...

A mi m'hi van dur per aquesta zona. Preciosa!!!! Ja se sent el tic-tac del rellotge!

Lluïsa ha dit...

És veritat, no m'hi havia fixat que només queden noranta i pocs dies. Res, que no ens n'adonarem i ja estarem trepitjant sòl berlinès. Ai, quins nervis que m'acaben d'agafar ;)

Montse ha dit...

Ep!! No hi ha res com els Biergarten de München, eh, no fotem!!!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

tinc pendent visitar Berlín, i m'agradaría, però l'altra part, o sia la meva dona, no té cap interés en anar-hi. Ella tira sempre avall, cap les Canaries.

joan gasull ha dit...

Jo per problemes d'agenda no serà possible....i mira que m'agradaria.

pons007 ha dit...

apunteu-vos amb moderació que al final tants catalans no hi cabran a Berlín xD

kika ha dit...

que bé que ens hagis tret de la rutina i ens facis mirar endavant... quines ganes!!! esperant la tercera campanada :-)

Eduard Ariza ha dit...

Després diuen que la gent del sud d'Europa sabem apreciar l'ambient. Ja podríem tenir unes versions mediterrànies del Biergarten... I que ningú em surti amb els bars de tapes!

magazine.cat ha dit...

Ostres de ganes no en falten no, però aquest cop no podrà ser :(

Dafne ha dit...

Redéu quina enveja que em feu!!!! Però aquest any tinc Eurodisney amb la família!!!! I un cap de setmana d'amigues, ja no puc demanar més, si no el marit em fotarà fora, jajajjaa, (és broma, que és un solet!!!)

nur ha dit...

Xavi: en dono fe! El primer cop que hi vaig anar era a l'estiu i el segon a l'hivern: res a veure i tampoc et venia de gust visitar les mateixes coses ni beure les mateixes coses :P

Sí, quina sort aquest tret de sortida que, de cop i volta, ens ha fet adonar-nos que Berlín és més a prop del que imaginàvem. Visca!

rits ha dit...

ais, quines temptacions!

Ferran ha dit...

Xavi, no ho dubtis; és realment com veure dues ciutats diferents!

Porquet, és xulo, eh? Ho tinc molt a prop de casa (en termes berlinesos, molt a prop = uns 25 minuts a peu) i m'hi escapo també a l'hivern, de tant en tant.

Lluïsa, en un tres i no res ja només seran 80 i escaig ;)

Montse, haha!!, sí, sí, München és el paradís dels Biergarten... però ei, eels berlinesos també estan molt bé, eh? ;)

Francesc, home, jo de vosaltres m'ho pensaria una mica. Que aquesta ciutat és impressionant, que segur que ja us ho han dit... i que la podeu veure al juny, amb bon temps (espero) i amb el guia inclòs!!

Joan, llàstima. A veure si la 3.TBfC torna a ser a Berlín, hehe...

Pons, va, munta una 1.TBdP (Trobada Blocaire del Pons) a 2000 kilòmetres de casa, i supera-ho! ;)

Kika Kiketa, tic tac... ves treient brillu a la càmera, tú també ;-)

Eduard, un comentari molt encertat. Quan em surtem amb allò de la "qualitat de vida a la Mediterrània"... hmm... no la discuteixo, però sense dubte no és "l'única" ni la "millor"; sense dubte.

magazine.cat, llàstima. Potser a la 3.TBfC? ;)

Dafne, doncs et dic el mateix que a la magazine.cat: prepara't per a la 3.TBfC! Yeah!

Nur, portaràs en el teu haver 2 estius i un hivern. Molt bon promig, campiona!

Rits, apunta't, dona! Sé que t'ho passaràs bé, conec el 80% dels apuntats (1.TBfC), i als "nous" gairebé com si els conegués. Estaràs ben acompanyada, tindràs temps per anar a la teva, si és el que et ve de gust... i ens coneixerem en persona, i a Berlín!! :))

DooMMasteR ha dit...

Va, que t'estàs morint de ganes :-P