Desafinado



Se você disser que eu desafino amor, saiba que isto em mim provoca imensa dor, só privilegiados tem o ouvido igual ao seu, eu possuo apenas o que deus me deu.

Se você insiste em classificar, meu comportamento de anti-musical, eu mesmo mentindo devo argumentar, que isto é Bossa Nova, isto é muito natural, o que você não sabe nem sequer pretende, é que os desafinados também tem um coração.

Fotografei você na minha Rolley-Flex, revelou-se a sua enorme ingratidão.

Só não poderá falar assim do meu amor, ele é o maior que você pode encontrar, você com a sua música esqueceu o principal, que no peito dos desafinados, no fundo do peito, bate calado, que no peito dos desafinados, tambem bate um coraçao.

15 comentaris:

Carme ha dit...

Em deixo acompanyar per aquesta versió del desafinado... una mica especial... crec que feia molt que no la sentia.

Gràcies!

marta ha dit...

M' agradat és diferent pero m'agradat

Francesc Puigcarbó ha dit...

sóc fan incondicional d'Astrud Gilberto, des del mític LP amb Stan Getz i Vinicius de Moraes. I m'agrada també George Michael. Un duen perfecte per una bossa....Bon diumenge

Lluïsa ha dit...

Quan he llegit el títol del post m'he pensat que havies anat a un concert on qui cantava no ho feia prou bé, però això és molt molt millor!!!
Bon diumenge.

Galionar ha dit...

Tot escoltant la peça i decidint si m'agrada o no (ja ho saps, als Verges ens costa), et deixo una abraçada i et desitjo un bon diumenge.

núria ha dit...

Ideal sentir aquesta músiqueta un matí de diumenge per anar-se despertant a poc a poc i ideal sentir-la perquè venen unes ganes d'anar al Brasil, oi? :)

Bon diumenge a tots!

Ferran ha dit...

Disfruteu-la, disfruteu-la tant com jo; és una versió fabulosa, si més no per mi. Ahir em va venir al cap penjar-la: sopava a un restaurant, música lleugera de fons i, de sobte, ells dos. Ho vaig tenir claríssim: directes al blog, segur que els "meus" blocàires la gaudiran.

Bon diumenge à la brasilera ;)

Elfreelang ha dit...

M'encanta aquesta cançó! gràcies Ferran!

Dafne ha dit...

Quan una cançó ens pot més que una altra, és perquè dins nostre també s'hi mou quelcom diferent.
Gràcies per compartir-la!!!

rits ha dit...

Ostres, com m'ha sobtat!! no m'ho esperava pas. La deixo sonant, fa de diumenge tranquilet...

kweilan ha dit...

A mi tb m'ha agradat!

Jordi Dorca ha dit...

Calma total; i bona, doncs, per començar la setmana amb pocs ensurts. Gràcies pel teu gust musical.

Ferran ha dit...

Elfreelang, encantat de regalar-vos-la. Ni t'imagines com m'agrada a mi, també; precioses veus, ¿preciós idioma? Encara m'agafaran ganes de posar-m'hi, hehe...

Dafne, sí que s'hi mou, amb aquest tema, tens molta raó. Amb molt de gust la comparteixo amb vosaltres!

Rits, Rits... el què, no t'esperaves?? Que et posés una canço en portuguès? :) Disfruta-la molt, guapa.

Kweilan, dóna bon rollet, eh? hmm...

Jordi, no n'he tingut prou (de música brasilera, vull dir); ara en poso una altra ;)

rits ha dit...

Doncs si, no m'esperava el George Michael en portugués... estàs molt càlid, eh! que ens has d'explicar alguna cosa portuguesa? entre la cançó i el post d'avui de Rio.... samba!!!!

a ballar!!!

Ferran ha dit...

Hmm... igual és que aquests dies, veient les imatges de Rio en carnaval... A més, casualitats, un meu amic de Sao Paulo m'ha enviat un mail fa un parell de deies. Sí, jo crec que tot plegat :) Genial el tema, eh? no pararia d'escoltar-lo. Ferran, prou, para!! PS: ballem, Rits? :)