Países@

És un dels milions de llocs web sense el qual podriem viure, però té la seva gràcia (i fins i tot, eventualment, la seva utilitat):

http://www.ibge.gov.br/paisesat/main.php

Introduïnt-hi un país, n'obtenim dades de població, indicadors socials i economia, etc. També una llista de l'"estat d'execució" en què es troben els "objectius del mil.leni" per als pròxims anys. Com a divertimento està bé, però naturalment té llacunes: a Espanya, segons Países@, només es parla una llengua. A mi em sembla que la informació és incorrecta.

Del propi web...

The site Países@ provides information about all the countries of the world, grouped in 8 main topics. It has two control bars: toolbar and selection of country, and topic selection bar. When the site is initiated the topic 'Summary' is automatically selected. The investigation is iniciated when the user chooses a country from the list in the tool bar.

Bon viatge!

14 comentaris:

El porquet ha dit...

No està mal... tot i que amb la llacuna que ens comentes ja m'ha caigut als peus...

Carme ha dit...

Em copio del porquet, perquè pensava dir el mateix...

Amb la mandra que arrossego per tot... ja no clico.

Clidice ha dit...

diguem que amb aquest "detallet", perden tota credibilitat.

Joana ha dit...

Hi haurà qui no l'entendrà si només és amb una llengua :(
Jo també, com la Carme, estic mandrosa ...

XeXu ha dit...

Hi he fet un cop d'ull i té la seva gràcia, però hom es pregunta que si tenen un error com dir que a Espanya només es parla una llengua, quants altres errors tindran?

garbi24 ha dit...

Home si posen que a espanya només es parla català....ja m'estaria prou bé

Francesc Puigcarbó ha dit...

la web es xula, però mira que ignorar que a Espanya es parla també l'aranés.

Dafne ha dit...

La llacuna més gran que tenim, és CATALUNYA hauria de sortir com un estat, òbviament el web no en té la culpa, però així no caldria patir per veure què hi surt a Ecspanya!!!!
Gràcies Ferran, ja tinc més per remenar!!!
Petonsssssss geladets!!!!

Elfreelang ha dit...

ves per on jo m'he passat una setmana parlant dels objectius del mil·lenni amb el meu alumnat!

Ferran ha dit...

Cert, cert, amics, la llacuna és per fer-los un mail i informar-los de l'errada. De fet... porto una estona buscant un mail de contacte, però no me'n surto. Seguiré, però si algú el troba pot fer dues coses:

1. escriure'ls, informant-los de l'errada, o

2. passar-me-la i els escric jo amb molt de gust

Gràcies!

Jordi Dorca ha dit...

Catalunya no existeix.

magazine.cat ha dit...

INSTITUTO BRASILEÑO DE GEOGRAFÍA Y ESTADÍSTICA

Correo eletrónico : sergiovianna@ibge.gov.br

Página Web : http://www.ibge.gov.br

A veure si tens sort, crec que el correu i la pagina a la que pertany aquest mapa és la que t'he fet arribar :)

kweilan ha dit...

Jo parlaré de la foto que és al·lucinant. A més el fred de Berlín no és com el d'aquí, és més intens i horrorós. Una abraçada i abriga't força, Ferran!!!

Ferran ha dit...

Jordi, fins que no existeixi un passaport català, no, Catalunya no existeix, malauradament :(

magazine.cat, moltes gràcies per això. Acabo d'enviar un mail al Sr. Vianna; si hi ha resposta, òbviament, us ho explicaré aquí, al blog!

Kweilan, vols dir la foto del post següent a aquest, entenc, oi? :) Sí que és intens, sí; el cap de setmana passat, tornada a casa a les 2 de la matinada: 17° sota zero. Fred, ras i curt ;)