Des del cel

No és que no hi pensi, és només que tinc uns quants fronts oberts. El Fem tard no quedarà sense resposta per part meva, ben aviat. Mentrestant, moltes gràcies als qui hi esteu dient la vostra, i també als qui heu vingut a passejar pel vell i el nou Berlín, amb un meravellós Dream a little dream of me de fons. Espero que l'hagueu disfrutat!

Us deixo amb Emeli Sandé, un descobriment (gràcies, Elena!) que m'ha fet arribar un munt d'energia positiva. Heaven... i que passeu un bon cap de setmana!

Quite a busy week, I am having... Will soon get back but in the meantime, Heaven!, enjoy  Emeli Sandé and have a great weekend!

18 comentaris:

Yáiza ha dit...

Bon cap de setmana Ferraaaan!!! Una abraçada ben forta i molt energètica! =D

(Jo escolto Sopa de Cabra, ja ho veus... nostàlgia d'una època de música en català que amb prou feines vaig arribar a viure! =P)

Mireia ha dit...

Doncs vaig a comentar el Fem tard, que és un tema que m'interesa.
Aquests dies estic enganxada als Amics de les Arts, que poc original que sóc

Lluïsa ha dit...

Quina veu (aquesta me l'apunto), res a veure amb el que estic escoltant i descobrint aquest matí, els novaiorquesos Ivy.

Petonets dolços!

Francesc Puigcarbó ha dit...

'gutes Wochenende' es diu així?.

M'agrada aquesta noia, em recorda Annie Lennox

Dafne ha dit...

Gràcies per encomanar una mica de ritme en una setmana que ha acabant vencent la meva ànima. Petonsssssss des de la terra, però n'envio molts cap al cel, per aquells qui l'habiten i enyoro!!!!

Dafne ha dit...

PERDÓ, BON CAP DE SETMANAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Elfreelang ha dit...

Molt bon cap de setmana!!!!!

XeXu ha dit...

De què em sona a mi aquesta cançó? La dec haver sentit en algun lloc.

Ai, però ara no tinc massa ganes de ballar, que tinc la panxa plena, acabo de dinar, que són les quatre de la tarda, l'hora normal, no?

montserratqp ha dit...

bon cap de setmana!
aquest Xexu és un provocador nat; nosaltres a les 3 ja havíem dinat, fet la migidiada i un preciós passeig.

El porquet ha dit...

Caram tu, ja estic movent l'esquelet!

Bon cap de setmana, company!

Galionar ha dit...

Bon cap de setmana, Ferran! I gràcies per la música!
Una abraçada!

magazine.cat ha dit...

Bon cap de setmana!!! nanana na nanana na... ;)

rits ha dit...

Bon cap de setmana!!!!
ei, xò el post musical no era diumenge? i jo que havia pensat copiar-te demà...

Jordi Dorca ha dit...

En aquestes hores de la tarda de diumenge és quan més em calen les energies positives que ens poses aquí. Demà caldrà plantar cara als de les retallades.

artdeescriure ha dit...

quina cançó:)

Joana ha dit...

Posa les piles per a començar la setmana!!!!
Que tinguis una bona setmana Ferran :)
I felicitats per la corresponsalia, que guai!!

Lluís Bosch ha dit...

Berlin és una ciutat on em caldria tornar. Més que res perquè hi vaig passar tan sols tres dies, just en acabar els estudis. Vam visitar unes guarderies "alternatives"(Kindergarten?).
Després ha estat el títol d'un fantàstic disc del Lou Reed i l'escenari de la brutal pel·li del Wenders sobre el cel. Curiós, doncs, retrobar els mots "Berlin" i "cel" units.

Ferran ha dit...

Amigues i amics! Gràcies a tots pels vostres comentaris i bons desitjos. El meu desig de que passessiu un bon cap de setmana, us els faig ara extensiu a la setmana sencera. Des d'aquest migdia de dimarts, que us vagi bé!

Aquests dies vaig força liat, per això no estic passant per les vostres cases. De seguida que pugui, però, hi treuré el nas!

Ah, i per un dia d'aquests, prepareu-vos que us presentaré un altre tema musical que, segur, segur, us agradarà molt i molt :)

Bona setmana, blocaires!