Finals dels 90, Barcelona, Zürich, el franc suís, el llac, l'abadia de Fraumünster, el Cranberry... passejo per YouTube i me la trobo per sorpresa, energètica com sempre. El temps em cau al damunt com una llosa. El temps. Finals dels 90, Barcelona, Zürich, Cher, Believe.

Bon cap de setmana.

No matter how hard I try
You keep pushing me aside
And I can't break through
There's no talking to you
It's so sad that you're leaving
It takes time to believe it
But after all is said and done
You're gonna be the lonely one, oh

Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough now,
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough now

What am I supposed to do
Sit around and wait for you
Well I can't do that
And there's no turning back
I need time to move on
I need love to feel strong
'Cause I've had time to think it through
And maybe I'm too good for you, oh

Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no

Well I know that I'll get through this
'Cause I know that I am strong
And I don't need you anymore
No, I don't need you anymore
Oh, I don't need you anymore
No, I don't need you anymore

Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no
Do you believe in life after love
I can feel something inside me say
I really don't think you're strong enough, no

11 comentaris:

XeXu ha dit...

Finals dels 90... aquesta sí que la vaig vire de prop, i també m'adono de que fa molt més temps del que ens sembla. Què hi farem, a seguir endavant, i a seguir ballant-la.

Dafne ha dit...

Ooooooooooooooh, aquesta em tenia boja!!!! Quan la vaig sentir em vaig comprar el CD, i tot el dia estava amb la cançoneta!!!!
Osti que ja fa mooolts anys, però l'esperit segueix sent jove, jajajjajaa!!!!
I crec que amb el panorama polític que tenim, la música ens assossega una mica, perquè realment és fastigós, vomitiu... bé, prou, que avui fa bon dia i vaig de calçotada amb els Dangerous!!!
Petonsssss cap a Berlín!!!!
Bon cap de setmanaaaaaaaaaa

Xavi ha dit...

Recordant vells temps, o no tan vells. Fa 4 dies d'això. Me'nrecodo que quan la posaven (aquells temps quan anava de pubs) la gent es posava a ballar com una condemnada. :-)
Bon cap de setmana macu!!!

Jordi Dorca ha dit...

Bon cap de setmana, Ferran.
I amb molta empenta, veig.
Musicàlia.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Ferran, la Cher que té l'edat que té, la vaig veient des de molt joveneta de quan cantava amb el seu company Sonny 'I got you baby' i diria que com Benjamin Buttton, cada vegada está més jove i mes guapa.

Bon cap de setmana.

Assumpta ha dit...

Bona cançó per començar el dia :-) A mi de la Cher m'encanta aquesta.

Fa anys se'm va ficar al cap i no podia deixar-la de cantar! ;-))

marta ha dit...

Quins records oi??? i la de bogeries que hem fet, aquesta canço hauria de tenir un peu a l' eternitat.

magazine.cat ha dit...

Si, es veu que els dos estem una mica nostàlgics, aquesta cançó també hem porta bons records, aquells diumenges a la discoteca de torn...
Uns temps en que no pensava res més que en divertir-me ;)

montse ha dit...

Es bo recordar sense caure massa en la nostàlgia.

Elfreelang ha dit...

Bon cap de setmana Ferran!

Ferran ha dit...

XeXu, això sempre. No serem nosaltres qui ens aturem!

Dafne, calçotada? oooh!!!

Xavi, digues-li 4 dies, digues-li 23 anys :O

Jordi, molta! Que sigui bo el teu, també :)

Francesc, I got you babe, un altre dels temes immortals, i tant.

Assumpta, mooolt alegre, m'agrada molt també!

Marta, ostres, si yo te contara... ;)

magazine.cat, en aquells temps tots pensàvem només (o gairebé) a divertir-nos. M'estic plantejant molt seriosament recuperar aquell bon costum...

Montse, cert, tot i que últimament no sé què em passa, que el tema nostàlgic em ronda molt.

Elfreelang, que sigui també el teu molt bonic!