Little numbers

Fa dies que tinc previst presentar-vos-la; si no la coneixeu encara, estic segur que us agradarà: és alegre, té Barcelona com a teló de fons (un plus important, de l'exili estant!). Per cert, una de les dues integrants del grup és una hamburguesa; alemanya d'Hamburg, vull dir ;)



Aquesta setmana ha estat (està sent) molt, molt moguda, em sap greu no haver trobat el temps per respondre encara els vostres comentaris al post anterior, tampoc per passar per les vostres cases. Entre avui i demà, sense falta! Parlant del post anterior, El Periódico ha publicat avui la carta (link al post anterior), i tant l'Ara com l'Avui m'han confirmat que la publicaran, dg 18 els primers, dll 19 els segons. De La Vanguardia no en sé res; de l'ABC tampoc ;)

Passeu molt bon cap de setmana, ens llegim aviat (promès!).

14 comentaris:

XeXu ha dit...

Ei, molt bona recomanació avui! Desconeixia la cançó i m'ha agradat força, a més les imatges del vídeo són fantàstiques, és clar. Barcelona, snif. Quins ullassos la noia que canta, a més.

Carme ha dit...

No t'amoïnis pel temps ni pels comentaris... tots ens ho anem manegant com podem, jo també he canviat el meu ritme de comentaris... molt!

La cançó no la coneixia, gràcies!

Lluïsa ha dit...

Una cançó d'aquelles que convida a somriure... i que ja coneixia ;)

Assumpta ha dit...

Ai, quin riure amb la noia aquesta :-))

Una cançó súper animada!! I, com diu en XEXU... Barcelona, snif... t'enyoro!! ;-)

Elfreelang ha dit...

Bona cançó! tranquil Ferran...tot al seu temps i sense estrès ...jo vaig de bòlit i no visito tant freqüentment com voldria els blocs amics...no passa res tothom al seu ritme...ja llegirem la teva carta als diaris estaré atenta.. Bon cap de setmana!

Elfreelang ha dit...

ui quin despiste ...si has que demà...ho llegiré a l' Ara!

rits ha dit...

ostres! no les coneixia!! és preciosa aquesta cançó! (i un parell més que he escoltat tb m'han agrdat molt). Dóna molt bon rotllo!!!

Barcelona, Barcelona,... ais... m'has fet recordar la Barcelona m'enamora, que la tenim una mica missing,.... recordo un post sobre el color de Barcelona. En aquest vídeo s'hi veu, aquests colors càlids, amigables, tendres! mmm, que em sembla que demanaré fer el vermutet de demà a la barceloneta!!!! (ais, no vull fer dentetes....)

Moltes gràcies, aquesta cançó fa somriure i és ben primaveral.

Francesc Puigcarbó ha dit...

sona fresc i bé, confesso les desconeixia.

Bon cap de setmana

Ventafocs x ha dit...

No sé on l'havia escoltada, però ja la coneixia, m'agrada molt!!! I respecte al teus trulls, em sembla que t'entenc perfectament.
Una abraçadeta somrient!

pati di fusa ha dit...

quin bon rotllo de cançó, i de vídeo! a més, hi surt el coqui, el cambrer més total de la barceloneta! quina sorpresa!

gràcies per aquest regalet, ferran!

joan gasull ha dit...

necessitem bon rollos com aquest per anar passant coll avall tota la resta.
Felicitats per la publicació

Dafne ha dit...

Ai Ferran, que t'he escrit un comentari, i no el veig per enlloc. Buffff, cagun el blogger!!!
res, deia que passa quan puguis, jajajjaja.
I que celebro les publicacions, i que m'encanta que estiguis enfeinat!!!
Un petonàs, i passa quan puguis!!!!

Dafne ha dit...

Ai, ara ha sortit, i no t'he dit que l'hamburguesa, mola!!!

Ferran ha dit...

Us ha agradat això de l'hamburguesa, eh? hehe... Ei, però és que la pobre ho és, què hi farem :)) Celebro que la cançó us hagi fet somriure, d'alguna manera; a mi també em sembla molt animada!

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!