19 comentaris:

XeXu ha dit...

No n'he vist massa de programes o sèries alemanyes, però he de dir que semblaven avorridotes. És clar, no són tan 'pel·liculeros' com els iankis...

Yáiza ha dit...

Mmmm... sóc poc de sèries, només n'he seguit una de nort-americana i moltes de les catalanes, clar.

De les que apareixen a l'article... em sonen La Abeja Maya i Vicky el vikingo, tot i que la primera la feien abans que jo nasqués (o quan era molt petita, i a més, jo mirava només el club súper 3!), i la segona ja m'ha enganxat grandeta per dibuixos animats (almenys, quan l'han feta a TV3).

Així que ja veus! =P

rits ha dit...

hehehe, t'anava a parlar d'una série que no recordo com es deia, on la personatge es diu Lola i els dos protas masculins estaven de molt bon veure!!! I resulta que clicant, clicant, és la que anomenes al post Berlin, Berlin!

M'ha fet molta gràcia. Reconec (amb una mica de vergonya, xq és una mica nyonya) que me la mirava. Ma germana se la mirava quan la féien al 33 i jo, doncs tampoc remugava. Em feia gràcia!

Javier Arnott Álvarez ha dit...

I a mi que m'agraden, trobo que els actors alemanys son....interessants, jajajajaja

Francesc Puigcarbó ha dit...

que est que ce sa? algua serie de TV germànica. No! cada cosa el seu lloc i el cinema i els alemanys es un oximorón (amb raríssimes excepcions)

salut, i dispensa la franquesa

Elfreelang ha dit...

ja se m'actualitza! ja se m'ha actualitza!!!!
no en sé res de series alemanyes ....

Galionar ha dit...

Ostres, miro tan poc la tele que, en veure el títol del post, he pensat que et referies al pànic que encara tenen molts proveïdors dels ajuntaments catalans de no cobrar les factures endarrerides:) Però bé, millor que es tracti de ficció i de sèries, que avui encara estem fent la digestió de la mona...

Assumpta ha dit...

Wickie el Vikingo és alemanya? :-))

Va ser el primer programa que vaig veure en la primera tele en color que vàrem tenir a casa els pares, l'any 1975 :-)

Un record important a la meva vida :-))

Dafne ha dit...

Ni flowers!!! Sóc de poble, i no veig massa la tele!!!
Petonassos,que fa dies que no passava per aquí!!!

Jpmerch ha dit...

He hagut de llegir els comentaris per assabentar-me de què anava això.

Jordi Dorca ha dit...

Les sèries alemanyes em recorden la morositat que caracteritza molts filòlegs alemanys i catalans. Una lentitud desmesurada que no té altra finalitat que la de voler fer les coses exageradament bé, massa bé.
Afinitats.

Jordi Dorca ha dit...

I posa'm una mica de música. Quan puguis. Que la trobo a faltar.

Ferran ha dit...

Amics, moltíssimes gràcies per haver anat comentant aquests últims dies. Aquesta última setmana, de fet, perquè avui fa set dies de la publicació d'aquest últim post a l'In varietate concordia.

No vull desaparèixer així, pim pam sense dir res, perquè quan un "catosfèric" habitual ho ha fet, no he pogut evitar preguntar-me si estarà bé, o si està desaparegut perquè té algun problema, o ves a saber.

Estic bé, molt bé però treballant molt, molt en itineri.de És un no parar, però el projecte em té molt distret, content i esperançat que funcioni, i per la catosfera, creieu-me, no és que no vulgui, no és que no trobi a faltar postejar i també, i molt!, passar per les vostres cases... és que no dono per més, em passo bona part del dia davant de l'ordinador, però fent feina. La cosa és així.

Espero de tot cor que estigueu tots bé, els habituals com els no habituals. I que sapigueu que, quan abaixi una mica el ritme amb la feina, faré una passejada com les d'abans, per les vostres cases. Em falteu, no m'oblido de vosaltres.

Una abraçada!
Ferran

(Berlín, 15.4.2012)

ps: Jordi, en quan pugui us poso música, de debò! T'agraeixo molt la petició :)

Abogadaenbcn ha dit...

Ferran, un petó ben gros! ves per on just avui passava per aquí...

Jordi Dorca ha dit...

Una abraçada, Ferran. Et fem costat.

pons007 ha dit...

la crítica no la deixa precisament bé aquesta serie... no en seràs pas guionista? xD

Narcs ha dit...

Catalans/Valencians/Illencs! us necessitem en aquest simulador Politico-Militar i Econòmic Gratuït!
Ajuda a la nostra comunitat de Catalans a aconseguir la independència en aquest brillant simulador!
Enllaç al joc:

http://www.erepublik.com/en/referrer/Naboal

lolita lagarto ha dit...

Ferran... ja trigues..:)
que vagi molt bé el projecte i fins aviat!

Ferran ha dit...

Abogada, un petó també per tú!

Jordi, una abraçada!

Pons, "la crítica"? Buf, ni cas de "la crítica"; fes més cas de les audiències (però no, no en sóc guionista ;)

Lolita, gràcies... i molts records :))