Tovallola i banyador! (o no)

15 comentaris:

Jordi Dorca ha dit...

Sí, molt bé. Però on, Ferran?

Ferran ha dit...

Jordi, el títol és un link ;)

Clidice ha dit...

A Wannsee potser si, que amb això del canvi climàtic, però per aquí baix, jo encara em reservo :)

Francesc Puigcarbó ha dit...

Aqui encara no estem per anar a la platja.

Assumpta ha dit...

Ai... hehehe... l'he vist primer per l'enllaç d'itineri.de que no al blog! hehehe... I ja hi he anat, és clar!! (a Itineri.de, vull dir, no a Alemanya!) :-))

Edurne ha dit...

A mí me han hecho mucha gracia esa especie de casetas-hamacas, o lo que quiera que sean!

He leído el artículo en itineri. Molt bé, maco! Gràcies per la información!

En fin, por aquí me temo que nos pasaremos por agua. Mañana bajo al Foro y el agua será tónica general en todas partes. C'est la vie!

Pásalo bien! Ondo izan!
Muxutxuak!
;)

Ferran ha dit...

Clídice, no, no, a Wannsee encara no; l'article és només per anar fent boca. Dissabte passat va nevar (no és broma)

Francesc, el que li comento a la Clídice serveix també per comentar-t'ho a tú, hehe...

Assumpta, saps què? he penjat l'article a itineri.de, he vingut al meu blogroll a veure el què... i no s'hvia actualitzat. Com he pensar que igual és que no funciona, he penjat l'article aquí i després he vist que sí, que el blogroll s'havia actualitzat correctament (cosa que m'alegra :)
Sopa de platja, avui, hehe...

Edurne, cuando te dejes caer por Berlin, aparte de hablarte en euskera (aiaiai...), te llevo a Wannsee sin falta! Muxuak, guapa, y pásatelo muy bien en el Foro :))

El porquet ha dit...

Però molt sol no hi ha, no? ;p

Joan ha dit...

Això teu és malaltís. Deus estar colgat de neu fins les orelles i parles de platja? Segur que estàs climàticament adaptat? ;P

Ferran ha dit...

Porquet, "sol" i "Berlín" poden arribar a ser molt incompatibles. Tot amb tot, si no plou i hi ha més de 10°... cap als llacs! hehe

Joan, poca broma, dissabte passat va nevar (però aviat farà caloreta, una mica, segur, ho vull, ho espero!)

El porquet ha dit...

Osti, Ferran, no té res a veure, però m'has fet recordar el llibre "Sol a Berlín". El vaig llegir l'any passat. Un bon recordatori de la resistència, que n'hi va haver, gairebé suïcida contra el règim nazi al bressol del nazisme.

Jordi Dorca ha dit...

Ara sí, ara ja m'hi he ben banyat. Amb banyador.

Elfreelang ha dit...

Jo ja vaig anar al tovallola i banyador ...miraculosament a mi si em va sortir al meu blogroll.....misteris climàtics i blocaires..

Javier Arnott Álvarez ha dit...

A mi aquestes cistelles per evitar el vent sempre m'han fet gracia.

Ferran ha dit...

Porquet, és una part molt interessant de la història d'aquest país, la que fa referència a tots els intents que hi va haver d'aturar els nazis. No tots els alemanys ho eren, no.

Jordi, segur que has gaudit del paisatge :)

Elfreelang, a veure si es "normalitza" el blog d'itineri.de i s'actualitzen sempre les noves entrades, a partir d'ara. Això espero!

Javier, la veritat és que són curioses, per no dit rares de collons, hehe...