Aquest cap de setmana... :)

http://itineri.de/CA/2012/05/kdk-%C2%A1explosion-de-sonidos-colores/

10 comentaris:

XeXu ha dit...

Va, si tu et vesteixes així, potser m'ho penso de venir, hehehe!

Cris (V/N) ha dit...

jajajajjajaa,i tu de què et disfressaras????
Diverteix-te molt Ferran, un petó així de gran, muacssssssss :)

Deric ha dit...

Suposo que tu aniràs vestit de catalanet en aquest Carnaval de les Cultures, no?

Ferran ha dit...

XeXu, vine i em vesteixo així, haha!!

Cris, Deric... voleu la veritat? diumenge m'arriben 5 matrimonis de Reus que s'estaran per aquí una setmana; se'm gira feina (iuuhuu!! :) Petonàs, Cris!

El porquet ha dit...

Ferran, Ferraaaan, que et veig ensenyant la cuixa!

Elfreelang ha dit...

Carnaval a Berlín? home fes cas i disfressat! enhorabona que se't giri feina és molt bo!

Joana ha dit...

No un sinó cinc jajajaja!!!
Prepara't!!!
molts records! jo ja tornaria a Berlin...

rits ha dit...

Quins findes que se't giren!! gaudeix-los!!!

Ferran ha dit...

Porquet... ai que m'hi poso! :))

Elfreelang, a poc a poc però alguna coseta va sortint. I, clients a banda, la feinada és de promoció, de contactes, de millora i alimentació del web, ... Un no parar, escolti!

Joan, patapam, cinc de cop, hehe... Estic "gespannt", com diuen els alemanys; ansiós per veure com va tot plegat. Lligat ho està! Ei, torna/torneu!! :)

Rits, tant com pugui. I tú també, guapa!

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Al final resultarà que els mes avorrits som nosaltres.