Cliqueu sobre el dibuix
(si no heu llegit encara "Perill: mines!")

13 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

ja vaig llegir la noticia, una mica exagerats els teus col·legues, no?

Carme ha dit...

Sí, sí, ja l'he llegit imestic flipant... :)

Grècies per posar el meu dibuixet al blog, guapo!

Xavi ha dit...

És una de les herències de les guerres. Ara, les mines de fabricació europea ja no s'enterren a Europa. S'exporten als països pobres.

Xavier ha dit...

Amic, compte on fiques els peus.

Yáiza ha dit...

Fa força respecte pensar que qualsevol dia vas fent una excursioneta pel bosc i surts volant pels aires. No m'agradaria ser dels equips d'artilleria que es dediquen a desactivar-les!

merike ha dit...

He llegit, abans he pensat que parles d'economia espanyola:D

Elfreelang ha dit...

Itineri no m'ha deixat deixar-te un comentari m'ha dit que no podia...què hi farem et deia que les guerres a part de totes les morts i desgràcies tenen això que sempre deixen massa bombes que poden esclatar...

Joana ha dit...

Vigila on poses els peus :)
Saps què estic llegint?
"Sol a Berlin" Hans fallada, en català :)Gran novel.la!

Josep ha dit...

Parlem de qui les fabrica i on les exporta?

Assumpta ha dit...

L'itineri.de sempre s'actualitza correctament!! ;-))

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Vaja, qui ho hauria de dir. Veig que les capacitats de fer trontollar tot son encara mes extenses d'allò que em pensava.

Ferran ha dit...

Gràcies com sempre per passar per aquí, amics :)

Francesc, no se sap mai, no se sap mai...!

Carme, què menys, si és preciós! La foto és del lloc exacte on el tinc posat, sobre un moble llibreria (baix), a la sala. M'encanta! :)

Xavi, és així de repugnant, la cosa.

Xavier, ja vigilo, ja, hehe...

Yáiza, a mi tampoc no m'hi trobaran, desactivant bombes, no. Abans em trobaran fent un cafè amb tu a la fantàstica ciutat on vius! :-)

Merike, hahhahaa!! Molt aguda ;)

Elfreelang, ostres, doncs no sé perquè no t'ha deixat: en DooMMasteR sí que m'hi va poder deixar un missatge!

Joana, no la conec! Me l'apunto a la llista, que pel que dius és de les bones!

Josep, no cal, no cal, per desgràcia ho tenim tots clar :-(

Assumpta, va costar, però me n'alegro molt que funcioni!! :))

Javier, el món és recargolat com ell sol... per desgràcia per a tots :S

Yáiza ha dit...

Home, parlem-ne, no?? =P O t'esperaràs que omplin Berlín de mines per tenir una excusa per fugir a París? ;)