Alemanya de punta a punta (cliqueu aquí ;)

9 comentaris:

Carme ha dit...

Quanta festa, quantes coses!

Ei! que jo ja tinc una edat i em canso només de llegir-te. :)

És broma! Que us ho passeu molt bé de festa en festa!

Bona entrada d'estiu!

Yáiza ha dit...

Carai, quanta moguda! A París no sé si fan res especial... és una cosa internacional o és a nivell d'alemanya? (Ho sento, estic a la parra!).

kira permanyer ha dit...

quanta informació i que ben estructurada!!!!!!!! molt be, de veritat, molt i molt ben fet.

Jordi Dorca ha dit...

Quin tragí, a Alemanya! Us hauré de dedicar un apunt!

DooMMasteR ha dit...

Et semblarà una tonteria, però m'ha fet molta il·lusió reconèixer llocs on hem estat :-)

pons007 ha dit...

diuen que esquirol podria travessar tot alemanya de punta a punta saltat sobre els caps del col·lectiu LGBT

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Lo que espero en medio de tantos festejos, fiestas y demás es que sigamos concienciados de que queda mucho por hacer, que la igualdad aún no se ha logrado, que las leyes ayudan pero no conquistan los derechos, que aún hemos de cambiar muchas mentalidades y que la guardia no se ha de bajar.

Ferran ha dit...

Moltes gràcies per passar per aquí, Carme, Yáiza, Kira, Jordi, DooMMasteR, pons007 i Javier; gràcies pels vostres comentaris!

Sí, que visca la festa i l'estiu (que aquí no arriba ni a tiros, què hi farem :-S)

Abraçades, i a seguir reivindicant la igualtat de drets per a tothom!!!

Deric ha dit...

unes bones propostes per fer aquest agost! Potser ens plantejarem passar-nos-hi