L'ADAC (el RACC alemany) ha testat 65 àrees de servei d'Europa, dues d'elles a Catalunya: Maresme (C-32) i Montserrat (C-16). La primera obté un "suficient", la segona un "deficient". Totes dues vies són de peatge (a Alemanya: 5 suficient i 7 bé... en autopistes, totes, lliures de peatge. A Àustria i a Suïssa, 7 bé de 7 i 6 bé de 6, respectivament. Tots dos països tenen peatges). A Catalunya, els peatges ni tan sols donen dret a percebre un bon servei. Discriminats respecte a la major part de l'estat i, a sobre, estafats per les concessionàries #enresum

http://www.adac.de/sp/presse/_mmm/jpg/Grafik_Rastanlagen_2012_134125.jpg

11 comentaris:

Jordi Dorca ha dit...

Fem un pensament?
PS: si no el fem, la depressió se'ns menjarà.

Assumpta ha dit...

Ufff... Jo no tinc cotxe, vull dir que no m'hi veig "directament" afectada, però sempre m'ha empipat això dels peatges... i ara, a més, aquestes comparacions demostren que es paga per res i donen idea de la situació general, de com ens prenen el pèl...

M'ha fet somriure l'anglicisme de "testar"... En català, "testar" és fer testament ;-)))

Lluïsa ha dit...

No sóc usuària habitual d'autopista i per tant, tampoc d'àrees de servei, quan volto per Catalunya, però sí que n'hi ha més d'una que podria estar més ben cuidada, per dir-ho d'alguna manera (La Jonquera), clar que també em ve a la memòria que la zona de pícnic de la del Mèdol (Torredembarra-Tarragona) estava neta i arreglada.

No sé com estan en aquests moment perquè tant de l'una com de l'altra, ja fa temps.

Assumpta ha dit...

Eeeeei, LLUÏSA!! FELICITATS!! ;-))

(Avui és el seu sant!! tothom a felicitar-la!!) :-DDDD

El porquet ha dit...

Jo, el que em pregunto, és com a algú en aquest país no se li cau la cara de vergonya de ser sempre a la cua... ah, no calla, que en futbol es veu que són els primers! Per això canten amb orgull allò de "yo soy español, lolololo"... deu ser per això.

Deric ha dit...

realment paguem per tenir una merda de serveis!

Lluïsa ha dit...

Assumpta, Assumpta... Què és això d'anar deixant rastre per tot arreu, ja només et falta publicar un post.

Moltes gràcies!!!! (I ja en van unes quantes)

Elfreelang ha dit...

tota la raó Ferran! hem de marxar ja!

Assumpta ha dit...

Hahaha LLUÏSA, és per fer festa, dona!! :-DDD

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Nen, no necessito pas que m'ho diguin el alemanys. Ja ho patim prou.

Ferran ha dit...

Ho sento, amics, em sembla que amb aquest post l'única cosa que he aconseguit ha estat semideprimir-vos una mica més (com si l'estat del país en sí mateix no fos ja prou depriment *sospir*).

En fi, només volia deixar-ne constància, potser perquè no oblidem en cap moment que tenim muntanyes de motius per estar cabrejats i reclamar, reclamar, reclamar!