El vols?

Potser hi ha algú a la sala interessat en un Honda HRV, concretament aquest de la foto? Es tracta del meu cotxe, que me'l vull vendre, bàsicament perquè no l'uso per res.

El cotxe ja té una edat, nasqué l'octubre de 1999, però funciona perfectament. Perquè? doncs perquè cuido les meves coses, ves, i perquè excepte un hivern que va passar a Berlín (al carrer), sempre l'he tingut en aparcament tancat. Kilòmetres? 118.500. És 1.6 i porta uns fantàstics pneus comprats nous fa dos anys i mig i que han rulat més aviat poc. El cotxe va finet finet.

Més coses: té una ràdio d'aquelles amb cassetera (en sèrio) que se sent perfectament, és de benzina (el cotxe, no la ràdio), tinc un chaleco d'aquests que cal portar obligatòriament (igual que el triangle), que van en el pack; canvi manual, retrovisors elèctrics, airbags... Ah, i deu fer cosa d'un parell d'anys vaig fer canviar la corretja de distribució.

El preu? he estat mirant a segundamano.es per veure què es demana: en cotxes de més o menys l'edat del meu, del mateix model, demanen pels volts de 3.000 euros, 100 amunt 100 avall. Jo en demano 2.400 (no negociables), perquè crec que és un preu just i perquè el cotxe no està nou (obvi: si ho estigués, costaria bastant més). Ah, la ITV està acabada de passar (23 d'agost).

Si algú de vosaltres hi té interès (o si sabeu d'algú que n'hi pugui tenir), envieu-me un mail a blog.in.varietate(at)gmail.com!








13 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostres, doncs es veu xulo!! :-))

Jo no condueixo i en Josep Lluís té el carnet però no tenim ni un cèntim, així que no res... però espero que tinguis molta sort i el puguis vendre!! :-))

Francesc Puigcarbó ha dit...

El podries posar a la venda a E-Bay, un amic que es volia vendre un Citroen Picasso, la Citroen n'hi donava mil euros i a la xarxa l'ha venut per dos mil. En dir la xarxa, entenc ja ho fas al bloc, pero a aquests llocs de subhastes i entra molta gent.

salut i sort

joan gasull ha dit...

farem córrer la veu...a veure si hi ha sort

Xavi ha dit...

Que tinguis molta sort. Està molt bé de preu (crec).
Salut company!!

XeXu ha dit...

Ai Ferran... fa poc vaig patir un accident amb el meu cotxe i la reparació em costa més cara del que demanes tu pel teu cotxe. Amb tot, ja he donat el vist-i-plau perquè l'arreglin, cosa que em suposarà una bona temporada de vaques magres. En veure el post hi he pensat una mica, però realment el meu cotxe anava molt bé. Si no el faig reparar, penso que tampoc no en compraria cap altre, perquè els diners per gastar no els tinc. Estic sensible amb el tema cotxes i ara en sento parlar per tot arreu...

Penso que el que et diu en Puigcarbó no és pas mala idea.

Ferran ha dit...

Assumpta! És molt xulo i em sap greu vendre-me'l, però és una tonteria seguir pagant assegurança, impost de circulació, el RACC i, esclar, les despeses de manteniment del cotxe... quan no el faig servir per res. Molts records, macos!

Francesc, mil gràcies pel suggeriment, ara mateix em poso a investigar!

Joan, merci en qualsevol cas :-)

Xavi, jo també ho crec, sobretot perquè el cotxe està en força, força bon estat i va molt bé.

XeXu, osti, espero que l'accident no tingués més conseqüències que la de l'obligada reparació (que no és poca cosa); espero que estiguis bé!

Abraçades a tots, merci per passar per aquí!

Elfreelang ha dit...

Passarem la veu Ferran jo és que no tinc ni carnet

rits ha dit...

Li passo el link a ma germana, tot i que no és l'estil de cotxe que busca (o buscava, xq a més, s'està independitzant i no sé jo). Bona sort amb la venda!

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Ho sento, però no condueixo..

Josep ha dit...

Markèting avançat...
;-))

Alyebard ha dit...

Dono veus. Sort.

Assumpta ha dit...

doncs sí que és maco, sí, i es veu molt ben cuidat, està molt nou :-)

Ferran ha dit...

Moltes gràcies, Elfree!

Rits, si li interessés, que sàpiga que està mooolt ben cuidat :-)

Javier, no problema i mira, millor per tú: això del cotxe cada dia em sembla més estressant. Visca el transport públic!

Josep, qui no corre vola, hehe...

Alyebard, merci!!!

Assumpta, a les fotos es veu més impecable del que és en realitat. Vull dir, sí, està súper ben cuidat i es veu molt bé, però no és nou com sembla per les fotos, té alguna rascada. 13 anys són 13 anys, per bé que més d'un cop l'he fet pintar :)